F1: Η τακτική των ελαστικών στην Ουγγαρία

By  |  0 Comments

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε το Ουγγρικό Grand Prix εκκινώντας από την πρώτη θέση με στρατηγική μιας αλλαγής, από πάρα πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα.

Ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel, ακολούθησε εναλλακτική στρατηγική μαλακής/πάρα πολύ μαλακής γόμας και τερμάτισε 2ος παρότι εκκινούσε από την 4η θέση. Παρόμοια στρατηγική υιοθέτησε και ο οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo και κατάφερε ενώ εκκινούσε από την 12η θέση να αναρριχηθεί μέχρι την 4η θέση στον τερματισμό. Ο έτερος οδηγός της Ferrari, Kimi Raikkonen έκανε δυο αλλαγές ελαστικών και ανέβηκε στο βάθρο. Η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν πολύ ψηλή στη διάρκεια του Grand Prix. Μάλιστα πριν την εκκίνηση έφτασε στους 60 βαθμούς Κελσίου. Όλες οι ομάδες εκτός της Haas μένουν στην Ουγγαρία για το δεύτερο τεστ εντός της σεζόν, Τρίτη 31/7 και Τετάρτη 1/8. Η Toro Rosso θα διαθέσει στη Pirelli ένα δεύτερο μονοθέσιο, αυτές τις μέρες, για δοκιμές σε πρωτότυπα ελαστικά του 2019.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

 “Καθώς οι κατατακτήριες δοκιμές διεξήχθησαν υπό βροχή οι ομάδες ήταν ελεύθερες να επιλέξουν τύπο ελαστικού για την εκκίνηση. Αυτό οδήγησε κάποιες να μοιράσουν τις στρατηγικές. Ειδικότερα ο Vettel έκανε διαφορετική επιλογή από τους κύριους ανταγωνιστές του. Αυτό του επέτρεψε να κερδίσει θέσεις, το ίδιο συνέβη και στο Ricciardo. Τα δεδομένα που είχαν συλλέξει από την Παρασκευή οι ομάδες ήταν αξιόπιστα για να χαράξουν τη στρατηγική τους καθώς μετά τη βροχή η πίστα είχε παρόμοια χαρακτηριστικά με τα αρχικά. Ως συνήθως είδαμε μερικές διαφορετικές τακτικές ανάμεσα στους ομάδες. Χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις γόμες ενώ η θερμοκρασία οδοστρώματος έφτασε στις υψηλότερες τιμές που έχουμε δει ποτέ”.

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Alonso

1m22.090s

Raikkonen

1m20.292s

Ricciardo

1m20.012s

Hartley

1m22.612s

Hamilton

1m21.107s

Vettel

1m20.056s

Sainz

1m22.774s

Magnussen

1m21.302s

Hulkenberg

1m21.261s

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Gasly 32
ΜΑΛΑΚΗ Bottas 55
MEΣΗ Ericsson 62

ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα χρησιμοποιώντας την βέλτιστη στρατηγική μιας αλλαγής όπως είχαμε προβλέψει. Άλλαξε από πάρα πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα στο τέλος του 25ου γύρου. Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas, που τελικά τερμάτισε 5ος, ακολούθησε παρόμοια στρατηγική, αλλά χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα για πολύ μεγαλύτερη απόσταση.

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε το Ουγγρικό Grand Prix εκκινώντας από την πρώτη θέση με στρατηγική μιας αλλαγής, από πάρα πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα. Ο οδηγός της Ferrari, Sebastian Vettel, ακολούθησε εναλλακτική στρατηγική μαλακής/πάρα πολύ μαλακής γόμας και τερμάτισε 2ος παρότι εκκινούσε από την 4η θέση. Παρόμοια στρατηγική υιοθέτησε και ο οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo και κατάφερε ενώ εκκινούσε από την 12η θέση να αναρριχηθεί μέχρι την 4η θέση στον τερματισμό. Ο έτερος οδηγός της Ferrari, Kimi Raikkonen έκανε δυο αλλαγές ελαστικών και ανέβηκε στο βάθρο. Η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν πολύ ψηλή στη διάρκεια του Grand Prix. Μάλιστα πριν την εκκίνηση έφτασε στους 60 βαθμούς Κελσίου. Όλες οι ομάδες εκτός της Haas μένουν στην Ουγγαρία για το δεύτερο τεστ εντός της σεζόν, Τρίτη 31/7 και Τετάρτη 1/8. Η Toro Rosso θα διαθέσει στη Pirelli ένα δεύτερο μονοθέσιο, αυτές τις μέρες, για δοκιμές σε πρωτότυπα ελαστικά του 2019. MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Καθώς οι κατατακτήριες δοκιμές διεξήχθησαν υπό βροχή οι ομάδες ήταν ελεύθερες να επιλέξουν τύπο ελαστικού για την εκκίνηση. Αυτό οδήγησε κάποιες να μοιράσουν τις στρατηγικές. Ειδικότερα ο Vettel έκανε διαφορετική επιλογή από τους κύριους ανταγωνιστές του. Αυτό του επέτρεψε να κερδίσει θέσεις, το ίδιο συνέβη και στο Ricciardo. Τα δεδομένα που είχαν συλλέξει από την Παρασκευή οι ομάδες ήταν αξιόπιστα για να χαράξουν τη στρατηγική τους καθώς μετά τη βροχή η πίστα είχε παρόμοια χαρακτηριστικά με τα αρχικά. Ως συνήθως είδαμε μερικές διαφορετικές τακτικές ανάμεσα στους ομάδες. Χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις γόμες ενώ η θερμοκρασία οδοστρώματος έφτασε στις υψηλότερες τιμές που έχουμε δει ποτέ”. ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Alonso 1m22.090s Raikkonen 1m20.292s Ricciardo 1m20.012s Hartley 1m22.612s Hamilton 1m21.107s Vettel 1m20.056s Sainz 1m22.774s Magnussen 1m21.302s Hulkenberg 1m21.261s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Gasly 32 ΜΑΛΑΚΗ Bottas 55 MEΣΗ Ericsson 62 ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα χρησιμοποιώντας την βέλτιστη στρατηγική μιας αλλαγής όπως είχαμε προβλέψει. Άλλαξε από πάρα πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα στο τέλος του 25ου γύρου. Ο έτερος οδηγός της Mercedes, Valtteri Bottas, που τελικά τερμάτισε 5ος, ακολούθησε παρόμοια στρατηγική, αλλά χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα για πολύ μεγαλύτερη απόσταση.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.