Η Alfa Romeo στη Βρετανία
Μετά τον πρώτο διπλό τερματισμό στους βαθμούς την προηγούμενη βδομάδα στην Αυστρία, η Alfa Romeo Sauber F1 Team οδεύει προς τον 3ο συνεχόμενο αγώνα, το Βρετανικό Grand Prix στο Σίλβερστον. Με πλούσια ιστορία και υψηλή απήχηση μεταξύ των φιλάθλων του μηχανοκίνητου αθλητισμού, πρόκειται για ένα αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, για το οποίο οι Marcus Ericsson και Charles Leclerc αδημονούν. Αμφότεροι οι οδηγοί έχουν χαρακτηρίσει τις ανανεωμένες γρήγορες καμπές της πίστας ως προκλήσεις που εκτιμούν πολύ. Οι απρόβλεπτες καιρικές συνθήκες στο Σίλβερστον προσθέτουν μια ακόμη πρόκληση για ομάδες και οδηγούς.
Η Alfa Romeo Sauber F1 Team γιορτάζει μια ειδική περίσταση αυτό το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο. Πρόκειται για την 68η επέτειο από την πρώτη νίκη της Alfa Romeo σε Grand Prix. Ήρθε από τον Giuseppe “Nino” Farina που οδηγούσε μια Alfa Romeo GP Tipo 158 “Alfetta” στις 13 Μαΐου του 1950 στο Σίλβερστον.
Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9): “Το Σίλβερστον είναι ένας από τους αγαπημένους μου αγώνες στο πρόγραμμα. Πρόκειται για μια πίστα που συνδυάζει τα πάντα, αλλά εμένα μου αρέσει ιδιαίτερα η αλληλουχία γρήγορων καμπών. Αυτές πραγματικά σε προκαλούν ως οδηγό και θεωρώ ότι η οδήγηση σε τέτοιες στροφές είναι ένα από τα δυνατά μου σημεία. Οι Βρετανοί φίλαθλοι πάντοτε γεμίζουν τις κερκίδες αυτό καθιστά τον αγώνα ακόμη πιο ξεχωριστό. Ο καιρός παίζει σημαντικό ρόλο και οι ευμετάβλητες συνθήκες μπορεί να δώσουν πιο πικάντικη τροπή. Πρόκειται για έναν από τους ξεχωριστούς αγώνες στο ημερολόγιο της F1 και είναι σημαντικό ότι πηγαίνουμε εκεί με την αυτοπεποίθηση που μας δίνει το καλό αποτέλεσμα στην Αυστρία.”
Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):
“Ανυπομονώ να οδηγήσω στο Σίλβερστον. Είναι μια πίστα με υψηλή μέση ωριαία ταχύτητα και είμαι λάτρης του τύπου στροφών που περιέχει η διαδρομή. Γενικά απολαμβάνω πολύ την οδήγηση υπό βροχή. Ο καιρός στην Αγγλία είναι σχετικά απρόβλεπτος οπότε ελπίζω να πέσει λίγη βροχή ώστε να προσθέσει σε πρόκληση, κατά τη διάρκεια των περιόδων. Είναι ένας ιστορικός αγώνας και υπάρχουν πολλοί παθιασμένοι φίλαθλοι που μας υποστηρίζουν στην πίστα. Αυτό καθιστά ιδιαίτερη την ατμόσφαιρα και ξεχωριστό το Σαββατοκύριακο. Ανυπομονώ να βρεθώ ξανά στο μονοθέσιο.”
Δεδομένα πίστας:
Με τις πολλές γρήγορες καμπές που έχει το Σίλβερστον απαιτεί υψηλή κάθετη δύναμη και σταθερό μονοθέσιο. Όσον αφορά στο σετάρισμα πρόκληση είναι να βρεθεί η ισορροπία ανάμεσα στις απαιτήσεις για υψηλή ταχύτητα στο παλιό τμήμα τις πίστας (ως το 2009) και στις απαιτήσεις για πρόσφυση και σταθερότητα στο νέο τμήμα της πίστας (από το 2011).
Διαδρομή | Πίστα Σίλβερστον / 5,891 km |
Απόσταση αγώνα | 52 γύροι / 306.198 km |
Πρόγραμμα | Κατατακτήριες δοκιμές 16:00 Ελλάδος (14:00 τοπική ώρα),
Αγώνας 16:10 Ελλάδος, (14:10 τοπική ώρα) |
Επιλογή γομών ελαστικών:
Οδηγός | Marcus Ericsson | Charles Leclerc |
Σκληρή | 1 | 1 |
Μέση | 3 |
3 |
Μαλακή | 9 |
9 |
Πληροφορίες οδηγών:
|
Marcus Ericsson |
Charles Leclerc |
Γεννήθηκε |
02.09.1990 / Kο (SE) |
16.10.1997 / Monte Carlo (MC) |
Ύψος / Βάρος |
1,80 m / 70 kg |
1,80 m / 67 kg |
Πρώτο GP |
Aυστραλία 2014 |
Aυστραλία 2018 |
Εκκινήσεις σε GP |
85 |
9 |
Καλύτερο αποτέλεσμα σε αγώνα |
8ος Australia (2015) |
6ος Αζερμπαϊτζάν (2018) |
Καλύτερο αποτέλεσμα σε κατατακτήριες δοκιμές |
10ος Mαλαισία (2015), 10ος Κίνα (2015), 10ος Iταλία (2015) |
8ος Γαλλία (2018) |
Βαθμοί 2018 |
3 |
13 |
Βαθμοί συνολικά |
12 |
10 |