Με αυτοπεποίθηση
Μετά την προσθήκη δυο ακόμη βαθμών πρωταθλήματος στη συλλογή μας στο Hockenheim, (Marcus Ericsson 9ος) η Αlfa Romeo Sauber F1 Team, οδεύει με αυτοπεποίθηση, προς τον τελευταίο αγώνα πριν από την καλοκαιρινή ανάπαυλα. Η ομάδα δίνει σταθερά μάχες στο μέσον της κατάταξης και έχει συγκεντρώσει μέχρι σήμερα 18 βαθμούς στη σεζόν. H ομάδα ταξιδεύει στην Βουδαπέστη με υψηλό φρόνημα στοχεύοντας να διευρύνει την πρόοδο που έχει επιτευχθεί τις τελευταίες βδομάδες Οι οδηγοί είναι γεμάτοι αυτοπεποίθηση και η απόδοση του μονοθεσίου καλή.
Ο δοκιμαστής και αναπληρωτής οδηγός, της Alfa Romeo Sauber F1 Team, Antonio Giovinazzi, θα οδηγήσει στη θέση του Charles Leclerc στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Ουγγρικού Grand Prix. Στις δοκιμές εξέλιξης της Βουδαπέστης που θα γίνουν από 31/7-1/8 θα οδηγήσει για την ομάδα, την πρώτη μέρα ο Marcus Ericsson και τη δεύτερη ο Antonio Giovinazzi.
Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9): “Μετά από ένα δυνατό αγώνα στο Χοκενχάιμ πάω στη Βουδαπέστη με μια έξτρα ώθηση αυτοπεποίθησης. Όλοι στην ομάδα αισθάνονται θετικά και είμαστε έτοιμοι να επιτεθούμε στον τελευταίο αγώνα πριν την καλοκαιρινή ανάπαυλα. Η πίστας της Βουδαπέστης είναι εξαιρετικά τεχνική. Διαθέτει πολλές στροφές και έχει πολύ ένταση να οδηγείς εκεί, μου θυμίζει πίστα καρτ. Είναι απαιτητική πίστα τόσο για τον οδηγό όσο και για το μονοθέσιο. Βρισκόμαστε σε καλή φόρμα και με το μονοθέσιο που έχουμε θα πρέπει να καταφέρουμε να παλέψουμε για ένα καλό αποτέλεσμα εδώ. Θα υπάρχουν πολλές Σουηδικές σημαίες στην πίστα αυτό πάντα μου δίνει έξτρα ώθηση. Ανυπομονώ να δω τους Σουηδούς φιλάθλους στη Βουδαπέστη. Ας δούμε τι είναι εφικτό.”
Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):
“Ανυπομονώ για το Σαββατοκύριακο του Grand Prix στην Ουγγαρία. Η Βουδαπέστη είναι σπουδαία πόλη, πάντα απολαμβάνω το χρόνο μου εκεί. Όσον αφορά στον αγώνα ανυπομονώ να οδηγήσω ξανά στο Ουγγαρόρινγκ. Είναι μια πολύ τεχνική πίστα τελείως διαφορετική από τις πίστες που αντιμετωπίσαμε μέχρι σήμερα στη σεζόν. Έχω μερικές καλές αναμνήσεις από τους αγώνες της Formula 2, πέρυσι, οπότε ανυπομονώ να δω τι μπορώ να καταφέρω αυτή τη φορά. Έχουμε επιδείξει σταθερά καλή απόδοση τις τελευταίες εβδομάδες και επενδύουμε σ’ αυτό, ώστε να τερματίσουμε με θετικό τρόπο, στο πρώτο μισό της σεζόν. ”
Δεδομένα πίστας:
Το Ουγγαρόρινγκ είναι μια πίστα όπου τα μονοθέσια σετάρονται για το μέγιστο της κάθετης δύναμης. Η πίστα έχει μια αλληλουχία στροφών αργής και μέση ταχύτητας ενώ ανάμεσα υπάρχουν μικρές ευθείες. Η σταθερότητα στο φρενάρισμα και η πρόσφυση είναι καθοριστικές. Το περιορισμένο πλάτος της πίστας μειώνει τις διαθέσιμες ιδανικές γραμμές. Έτσι τα προσπεράσματα είναι δύσκολα και δίνεται έμφαση σε μια καλή θέση στην εκκίνηση.
Διαδρομή |
Πίστα Hungaroring / 4.381 km |
Απόσταση αγώνα |
70 γύροι / 306.630 km |
Πρόγραμμα |
Κατατακτήριες δοκιμές 16:00 Ελλάδος (15:00 τοπική ώρα), Αγώνας 16:10 Ελλάδος, (15:10 τοπική ώρα) |
Επιλογή γομών ελαστικών:
Οδηγός | Marcus Ericsson |
Charles Leclerc |
Μέση | 2 |
1 |
Μαλακή | 2 |
3 |
Πάρα πολύ μαλακή | 9 |
9 |
Πληροφορίες οδηγών:
|
Marcus Ericsson |
Charles Leclerc |
Γεννήθηκε |
02.09.1990 / Kumla (SE) |
16.10.1997 / Monte Carlo (MC) |
Ύψος / Βάρος |
1,80 m / 70 kg |
1,80 m / 67 kg |
Πρώτο GP |
Aυστραλία 2014 |
Aυστραλία 2018 |
Εκκινήσεις σε GP |
87 |
11 |
Καλύτερο αποτέλεσμα σε αγώνα |
8ος Australia (2015) |
6ος Αζερμπαϊτζάν (2018) |
Καλύτερο αποτέλεσμα σε κατατακτήριες δοκιμές |
10ος Mαλαισία (2015), 10ος Κίνα (2015), 10ος Iταλία (2015) |
8ος Γαλλία (2018) |
Βαθμοί 2018 |
5 |
13 |
Βαθμοί συνολικά |
14 |
13 |