Dacia Duster: Τίμια πρόταση
Το πιο επιτυχημένο μοντέλο της Dacia πέρασε στη δεύτερη γενιά του. Πλήρως ανανεωμένο, με νέο σχεδιασμό και επανασχεδιασμένο εσωτερικό, συνεχίζει να αποτελεί το μέτρο σύγκρισης όσον αφορά την αντοχή, προσφέροντας πρακτικότητα, εργονομία και αναβαθμισμένη απτή ποιότητα.
H σχεδιαστική φρεσκάδα ξεχωρίζει από μακριά. Η μεγαλύτερη μάσκα, ο εντυπωσιακός προφυλακτήρας, τα νεύρα στο καπό και οι προβολείς με φώτα LED που είναι τραβηγμένοι προς τις άκρες, κάνουν το εμπρός μέρος να δείχνει φαρδύτερο και πιο μοντέρνο.
Εφοδιασμένο με μια σειρά προηγμένων νέων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης, το νέο Duster συνεχίζει να είναι ικανό στις εκτός δρόμου διαδρομές και παράλληλα άνετο, ασφαλές και πρακτικό στην καθημερινή χρήση.
Είναι ένα αυθεντικό Crossover σε επίπεδο ευκολίας χρήσης και ένα αυθεντικό SUV όσον αφορά τις δυνατότητές του να κινηθεί με εξαιρετική αποτελεσματικότητα σε όλα τα εδάφη.
Το αμάξωμα χαρακτηρίζεται από τις δυναμικές γραμμές που ενισχύουν τον στιβαρό χαρακτήρα του μοντέλου.
Το εσωτερικό ξεχωρίζει για την άνεση που προσφέρει, ενώ ιδιαίτερη προσοχή έχει δοθεί στα υλικά, το φινίρισμα και το επίπεδο της ποιότητας.
Διαθέτει νέο σχεδιασμό στο εμπρόσθιο μέρος με ξεκάθαρη ταυτότητα και ισχυρή προσωπικότητα.
Η ευμεγέθης γρίλια και τα τοποθετημένα στα άκρα του αμαξώματος φωτιστικά σώματα έχουν αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να δείχνει ακόμα πιο πλατύ.
Στο εσωτερικό, η εστίαση βρίσκεται στην εντελώς αναθεωρημένη θέση οδήγησης, η οποία τώρα προσφέρει άνεση και πρακτικότητα.
Στην κεντρική κονσόλα φιλοξενείται τοποθετημένη ψηλότερα και σε πιο εργονομική θέση (+74 χιλ.), η οθόνη του συστήματος MediaNav Evolution, για πιο εύκολη χρήση.
Ο επανασχεδιασμός της κεντρικής κονσόλας δημιούργησε επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους. Ο νέος σχεδιασμός των καθισμάτων προσφέρει καλύτερη πλευρική στήριξη, άνεση και αντοχή στη χρήση.
Οι χώροι ήταν ένα από τα δυνατά σημεία του Duster και αυτό συνεχίζεται και στο νέο μοντέλο. Στις πίσω θέσεις θα βολευτούν με άνεση δύο ενήλικες, ενώ μπορεί να χωρέσει και τρίτος με μικρές παραχωρήσεις.
Μεγάλος και εύκολα εκμεταλλεύσιμος είναι ο χώρος αποσκευών που δέχεται 478 λίτρα.
Το νέο Duster συνεχίζει να εφοδιάζεται με μια σειρά αποδοτικών κινητήρων της Renault:
Ο κινητήρας βενζίνης 1.6 SCe 115 (εκδόσεις 2WD και 4WD) που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο.
Ο κινητήρας πετρελαίου 1.5 dCi 110 (εκδόσεις 2WD και 4WD) ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο, αλλά και το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC (μόνο στην έκδοση 2WD).
Επιλέγουμε και προτείνουμε την diesel 1.5 dCi των 110 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 6 σχέσεων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Κύριο χαρακτηριστικό είναι η πλούσια ροπή διαθέσιμη μόλις από τις 1.750 στροφή. Εχει ραφιναρισμένη λειτουργία και συνδυάζεται αρμονικά με το αυτόματο κιβώτιο για να προσφέρει αξιόλογες επιδόσεις.
Το EDC εκτελεί τις αλλαγές σχέσεων ιδιαίτερα ομαλά τόσο στην αυτόματη όσο και στη χειροκίνητη λειτουργία.
Γενικά, το αυτόματο diesel SUV της Dacia συνδυάζει ιδανικά την άνεση και την ευκολία στις καθημερινές μετακινήσεις ή τα ταξίδια, με χαμηλή κατανάλωση. Λίγο κάτω από τα 6 λ./100 χλμ. ήταν η προσωπική μέτρηση, χωρίς τσιγκουνιές…
Στον δρόμο, το υψηλό επίπεδο άνεσης που υπήρχε, ενισχύθηκε. Το πρώτο που αντιλαμβάνεσαι στην οδήγηση είναι η σημαντικά βελτιωμένη ηχομόνωση της καμπίνας. Προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης.
Τα 750 χιλιόμετρα μαζί του ήταν ξεκούραστα. Κινείσαι με σβέλτο ρυθμό σε επαρχιακές διαδρομές, απολαμβάνοντας κορυφαία άνεση. Τα καταφέρνει περίφημα και στην εθνική οδό με σχετικά υψηλές ταχύτητες.
Δεν βάζει φωτιά στον δρόμο, αλλά δεν είναι τούτο το ζητούμενο της κατηγορίας.
Η οδική συμπεριφορά είναι βελτιωμένη, με τις κλίσεις του αμαξώματος να είναι τώρα αισθητά μικρότερες.
Βεβαίως σημαντικό πλεονέκτημα η τιμή, που είναι κάτι περισσότερο από ελκυστική.
Πηγή: http://www.efsyn.gr/arthro/timia-protasi