Δύσκολη αποστολή
Συμμετέχοντας για πρώτη φορά στην καριέρα του με ένα τελευταίων προδιαγραφών Ford Fiesta WRC και με την υποστήριξη της εργοστασιακής Ford M-Sport, κατάφερε να ολοκληρώσει το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Γερμανίας ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι μακράν ότι πιο δυνατό έχει οδηγήσει ο συμπατριώτης μας και φυσιολογικά χρειάστηκε χρόνο και χιλιόμετρα για να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του.
«Δυσκολευτήκαμε πολύ στην υπερειδική της Πέμπτης, την πρώτη ειδική του αγώνα. Υποπέσαμε σε λάθος, καθώς χτυπήσαμε με το πίσω μέρος σε κράσπεδο, με αποτέλεσμα να πάθουμε κλατάρισμα και να χάσουμε αρκετά δευτερόλεπτα. Σε συνδυασμό με ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Fiesta, χάσαμε την αυτοπεποίθηση μας και μπήκαμε στις ειδικές της Παρασκευής με πεσμένη ψυχολογία.» δήλωσε ο Καβαλιώτης οδηγός μετά τα πρώτα επίσημα αγωνιστικά χιλιόμετρα με το Fiesta WRC.
Ο πραγματικός αγώνας για τον Σερδερίδη ξεκινούσε την Παρασκευή, η οποία περιελάμβανε 6 ειδικές διαδρομές και 103 αγωνιστικά χιλιόμετρα: «Μπήκαμε μουδιασμένα στις πρωινές ειδικές, όμως ανεβάσαμε σταδιακά το ρυθμό μας ανακτώντας σιγά σιγά τη χαμένη μας αυτοπεποίθηση. Αποκορύφωμα ο χρόνος μας στην τελευταία ειδική εντός των 15 πρώτων της γενικής κατάταξης που μας γέμισε ικανοποίηση και έδειξε ότι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης», δήλωσε ο Σερδερίδης.
«Θα συνεχίσουμε στον ίδιο ρυθμό και το Σάββατο, στη μεγαλύτερη και πιο δύσκολη ημέρα του αγώνα και ελπίζουμε να ανεβούμε θέσεις στη γενική κατάταξη. Η ειδική της Panzerplatte είναι μια από τις πιο δύσκολες του πρωταθλήματος, απαιτεί συγκέντρωση στο 100% και η εμπειρία μας από τα προηγούμενα Ράλλυ Γερμανίας πιστεύω θα μας βοηθήσει ώστε να την ολοκληρώσουμε με επιτυχία.» ήταν τα λόγια του Ιορδάνη Σερδερίδη που τερμάτισε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Γερμανίας στην 29η θέση της γενικής.
Το δεύτερο σκέλος του ένατου γύρου του Παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλλυ περιλαμβάνει 8 δοκιμασίες, συνολικού μήκους 150 αγωνιστικών χιλιομέτρων.