F1: Η στρατηγική των ελαστικών στη Σιγκαπούρη

By  |  0 Comments

Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton κέρδισε στο Grand Prix της Σιγκαπούρης από την pole πραγματοποιώντας μόνο μια αλλαγή. Όπως και όλοι οι υπόλοιποι οδηγοί στη δεκάδα της εκκίνησης, ο Hamilton ξεκίνησε με την εξαιρετικά μαλακή γόμα P Zero Pink η οποία την Παρασκευή και το Σάββατο είχε αποδειχτεί πάνω από ενάμιση δευτερόλεπτο ταχύτερη από την πάρα πολύ μαλακή. Ο Hamilton πραγματοποίησε το μοναδικό του pit stop και έβαλε τη μαλακή γόμα στον 15ο γύρο. Στη συνέχεια διαχειρίστηκε το πλεονέκτημα που είχε ως το τέλος χωρίς να χάσει την πρωτοπορία χάρη στον ταχύτερο ρυθμό του έναντι όσων άλλαξαν σε πάρα πολύ μαλακή γόμα. Ο Hamilton αλλά και όλοι όσοι εκκίνησαν με την εξαιρετικά μαλακή γόμα επωφελήθηκαν από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας για 4 γύρους στην αρχή του αγώνα. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την επιμήκυνση της διάρκειας ζωής της πιο μαλακής γόμας.

Επιχειρήθηκε σημαντικός αριθμός διαφορετικών στρατηγικών συμπεριλαμβανομένης και στρατηγικής εξαιρετικά μαλακής/πάρα πολύ μαλακή γόμας από το Sebastian Vettel που τερμάτισε 3ος πίσω από τον οδηγό της Red Bull, Max Verstappen – ο οποίος ακολούθησε ίδια στρατηγική με το Hamilton. Ο άλλος οδηγός της Red Bull Daniel Ricciardo επίσης ακολούθησε στρατηγική εξαιρετικά μαλακής/πάρα πολύ μαλακής γόμας και αυτό είχε ως αποτέλεσμα να είναι πολύ γρήγορος στο τέλος του αγώνα. Απ’ όσους εκκίνησαν με την πάρα πολύ μαλακή γόμα πιο ψηλά τερμάτισε ο οδηγός της McLaren, Fernando Alonso, ήταν 7ος στον τερματισμό, παρότι εκκινούσε εκτός 10αδας. Ο ταχύτερος γύρος του αγώνα, επετεύχθη από τον οδηγό της Haas, Kevin Magnussen, και ήταν περισσότερα από τρία δευτερόλεπτα καλύτερος από το παλιό ρεκόρ.

Το ρεκόρ εμφάνισης του αυτοκινήτου ασφαλείας στη Σιγκαπούρη διατηρήθηκε στο 100% καθώς είχαμε παρουσία του, στην αρχή του αγώνα: Δεν επηρέασε σημαντικά πάντως αυτό, τη στρατηγική αγώνα.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Όπως αναμένονταν ο αγώνας στη Σιγκαπούρη ήταν μεγάλος σε διάρκεια, πολύπλοκος και απαιτητικός. Διατηρήθηκε το 100% στην παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας. Αυτό πρόσθεσε μια ακόμη παράμετρο σ’ έναν αγώνα που ήταν περίπλοκος στην τακτική του. Είδαμε έναν αριθμό διαφορετικών στρατηγικών και ποικίλο αριθμό pit stop. Οι πρώτοι 10 εκκίνησαν με την εξαιρετικά μαλακή γόμα που τους έδωσε επιπλέον ταχύτητα στην αρχή του αγώνα. Όμως ήταν εκτεθειμένοι να χάσουν θέσεις έναντι αυτών που υιοθέτησαν διαφορετική στρατηγική ή εκκίνησαν με πιο σκληρή γόμα επιχειρώντας μεγαλύτερο πρώτο μέρος.”

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Hamilton

1m42.913s

Ricciardo

1m43.120s

Magnussen

1m41.905s

Alonso

1m43.164s

Vettel

1m44.669s

Hamilton

1m44.403s

Verstappen

1m43.345s

Stroll

1m46.033s

Hartley

1m44.889s

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΜΑΛΑΚΗ Hamilton 46
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Vettel 47
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑΛΑΚΗ Ricciardo 27

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα με στρατηγική μιας αλλαγής. Είχαμε προβλέψει πως αυτή θα είναι η βέλτιστη στρατηγική, ν’ αλλάξει κανείς από εξαιρετικά μαλακή σε μαλακή γόμα στον 15ο γύρο. Θεωρητικά η ταχύτερη στρατηγική ήταν από πάρα πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα, αυτή επέλεξε ο Alonso που πήρε την 7η θέση.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.