Η στρατηγική των ελαστικών στη Monza

By  |  0 Comments

Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton κέρδισε το Ιταλικό Grand Prix εκκινώντας από την 3η θέση. Ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής και έκανε καλή διαχείριση των ελαστικών του. Ο Hamilton εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα – αυτή που το Σάββατο χρησιμοποιήθηκε για την επίτευξη του ταχύτερου γύρου στην ιστορία της Formula 1, ο οποίος ανήκει πια στον οδηγό της Ferrari, Kimi Raikkonen – προτού βάλει την μαλακή γόμα στον 28ο γύρο.

Ο Hamilton είχε επαφή με τη Ferrari του Vettel, μισό λεπτό μετά την εκκίνηση. Βρέθηκε δεύτερος στον πρώτο γύρο πίσω από τον Raikkonen και κατάφερε να παρατείνει το πρώτο μέρος αγώνα, αφότου ο αντίπαλός του μπήκε στον 20στο γύρο στα πιτ και έβαλε την μαλακή γόμα. Μολονότι όταν έκανε τη δική του αλλαγή βρέθηκε πάλι πίσω από τον Raikkonen, μπόρεσε ν’ αξιοποιήσει τα πιο φρέσκα ελαστικά για να μειώσει τη διαφορά. Στη συνέχεια τα διαχειρίστηκε καλά, προτού πραγματοποιήσει λίγο πριν το τέλος ένα προσπέρασμα για να πάρει τη νίκη. Ο οδηγός της Ferrari αντιμετώπισε τοπική υπερθέρμανση που οδήγησε σε μερική αποκόλληση (blistering) σ’ ένα από τα καλά μεταχειρισμένα ελαστικά του. Ο Vettel, που βρέθηκε στην τελευταία θέση μετά τον 1ο γύρο λόγω της επαφής με το Hamilton, κατάφερε να ανακάμψει μέχρι την 4η θέση στο φινάλε, χάρη σε μια στρατηγική δυο αλλαγών: Πολύ μαλακή/μαλακή/πολύ μαλακή γόμα.

Μετά τη βροχή την Παρασκευή και το Σάββατο, ο αγώνας ήταν ζεστός και στεγνός αυτό αποτέλεσε μια ακόμη άγνωστη παράμετρο στη στρατηγική καθώς μέχρι τότε οι δοκιμές σε στεγνό ήταν περιορισμένες.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

 “Οι σημερινές συνθήκες ήταν εντελώς αντίθετες με ότι είχαμε μέχρι τον αγώνα. Αυτό πρόσθεσε μια ακόμη πρόκληση για τις ομάδες καθότι όλο το Σαββατοκύριακο δεν είχαν δοκιμάσει σε παρόμοιες συνθήκες. Ως αποτέλεσμα έπρεπε να έχουν μια ευέλικτη προσέγγιση στη στρατηγική τους, καθώς δεν είχαν σίγουρα δεδομένα. Αποδείχτηκε όμως πως τα ελαστικά ήταν ικανά για στρατηγική μιας αλλαγής εφόσον τύγχαναν σωστής διαχείρισης, παρά τις έντονες απαιτήσεις της Monza. Αυτό μάλιστα οδήγησε και στον ταχύτερο γύρο στην ιστορία της Formula 1 το Σάββατο. Ο Lewis Hamilton διαχειρίστηκε τέλεια τα ελαστικά του και εκμεταλλεύτηκε το ετεροχρονισμένο pit stop του για να πραγματοποιήσει ένα σπουδαίο προσπέρασμα λίγο πριν το τέλος του αγώνα”.

ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Magnussen

1m25.692s

Hamilton

1m22.497s

Vettel

1m22.505s

Bottas

1m22.907s

Hamilton

1m23.611s

Raikkonen

1m23.515s

Ericsson

1m23.768s

 

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Ericsson 41
ΜΑΛΑΚΗ Hulkenberg 40
MEΣΗ Magnussen 48

 

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΝΙΚΗΤΗ

Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα με στρατηγική μιας αλλαγής όπως το περιμέναμε. Άλλαξε από την πολύ μαλακή στη μαλακή γόμα στον 28ο γύρο.

Ο οδηγός της Mercedes Lewis Hamilton κέρδισε το Ιταλικό Grand Prix εκκινώντας από την 3η θέση. Ακολούθησε στρατηγική μιας αλλαγής και έκανε καλή διαχείριση των ελαστικών του. Ο Hamilton εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα - αυτή που το Σάββατο χρησιμοποιήθηκε για την επίτευξη του ταχύτερου γύρου στην ιστορία της Formula 1, ο οποίος ανήκει πια στον οδηγό της Ferrari, Kimi Raikkonen – προτού βάλει την μαλακή γόμα στον 28ο γύρο. Ο Hamilton είχε επαφή με τη Ferrari του Vettel, μισό λεπτό μετά την εκκίνηση. Βρέθηκε δεύτερος στον πρώτο γύρο πίσω από τον Raikkonen και κατάφερε να παρατείνει το πρώτο μέρος αγώνα, αφότου ο αντίπαλός του μπήκε στον 20στο γύρο στα πιτ και έβαλε την μαλακή γόμα. Μολονότι όταν έκανε τη δική του αλλαγή βρέθηκε πάλι πίσω από τον Raikkonen, μπόρεσε ν' αξιοποιήσει τα πιο φρέσκα ελαστικά για να μειώσει τη διαφορά. Στη συνέχεια τα διαχειρίστηκε καλά, προτού πραγματοποιήσει λίγο πριν το τέλος ένα προσπέρασμα για να πάρει τη νίκη. Ο οδηγός της Ferrari αντιμετώπισε τοπική υπερθέρμανση που οδήγησε σε μερική αποκόλληση (blistering) σ' ένα από τα καλά μεταχειρισμένα ελαστικά του. Ο Vettel, που βρέθηκε στην τελευταία θέση μετά τον 1ο γύρο λόγω της επαφής με το Hamilton, κατάφερε να ανακάμψει μέχρι την 4η θέση στο φινάλε, χάρη σε μια στρατηγική δυο αλλαγών: Πολύ μαλακή/μαλακή/πολύ μαλακή γόμα. Μετά τη βροχή την Παρασκευή και το Σάββατο, ο αγώνας ήταν ζεστός και στεγνός αυτό αποτέλεσε μια ακόμη άγνωστη παράμετρο στη στρατηγική καθώς μέχρι τότε οι δοκιμές σε στεγνό ήταν περιορισμένες. MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Οι σημερινές συνθήκες ήταν εντελώς αντίθετες με ότι είχαμε μέχρι τον αγώνα. Αυτό πρόσθεσε μια ακόμη πρόκληση για τις ομάδες καθότι όλο το Σαββατοκύριακο δεν είχαν δοκιμάσει σε παρόμοιες συνθήκες. Ως αποτέλεσμα έπρεπε να έχουν μια ευέλικτη προσέγγιση στη στρατηγική τους, καθώς δεν είχαν σίγουρα δεδομένα. Αποδείχτηκε όμως πως τα ελαστικά ήταν ικανά για στρατηγική μιας αλλαγής εφόσον τύγχαναν σωστής διαχείρισης, παρά τις έντονες απαιτήσεις της Monza. Αυτό μάλιστα οδήγησε και στον ταχύτερο γύρο στην ιστορία της Formula 1 το Σάββατο. Ο Lewis Hamilton διαχειρίστηκε τέλεια τα ελαστικά του και εκμεταλλεύτηκε το ετεροχρονισμένο pit stop του για να πραγματοποιήσει ένα σπουδαίο προσπέρασμα λίγο πριν το τέλος του αγώνα”. ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Magnussen 1m25.692s Hamilton 1m22.497s Vettel 1m22.505s - Bottas 1m22.907s Hamilton 1m23.611s - Raikkonen 1m23.515s Ericsson 1m23.768s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Ericsson 41 ΜΑΛΑΚΗ Hulkenberg 40 MEΣΗ Magnussen 48 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΝΙΚΗΤΗ Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα με στρατηγική μιας αλλαγής όπως το περιμέναμε. Άλλαξε από την πολύ μαλακή στη μαλακή γόμα στον 28ο γύρο.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.