Ελπίδες στο υψόμετρο
Με τη σεζόν να οδεύει σιγά σιγά προς το τέλος της η Alfa Romeo Sauber F1 Team κατευθύνεται προς το Μεξικό με ανεβασμένη διάθεση. Η ομάδα έχει σημειώσει αξιοθαύμαστη πρόοδο τους προηγούμενους μήνες και σκοπεύει να συνεχίσει στον ίδιο ρυθμό στους τρεις τελευταίους αγώνες της σεζόν. Ξεκάθαρα, στόχος είναι, η συγκομιδή βαθμών.
Μετά από έναν επεισοδιακό αγώνα στο Ώστιν, όπου ο Charles Leclerc υποχρεώθηκε σ’ εγκατάλειψη, καθώς το μονοθέσιό του υπέστη ζημιά μετά από σύγκρουση στην εκκίνηση και ο Marcus Ericsson έδωσε μάχη για να ανέλθει από τις πίσω θέσεις, στο μέσο της κατάταξης η ομάδα αισιοδοξεί με βάση την δυναμική που καταγράφηκε. Το απαιτητικό αυτοκινητοδρόμιο Hermanos Rodriquez δεν συνιστά πρόκληση – λόγω υψομέτρου – μόνο για τους οδηγούς, όσον αφορά στην φυσική τους κατάσταση αλλά και για τους μηχανικούς που πρέπει να διαχειριστούν την απόδοση των υβριδικών μηχανών η οποία επηρεάζεται από την έλλειψη οξυγόνου. Ο Antonio Giovinazzi θα οδηγήσει στο FP1 για την Alfa Romeo Sauber F1 Team στην πόλη του Μεξικό, αντικαθιστώντας τον Charles Leclerc.
Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9): “Ο αγώνας στο Μεξικό είναι συναρπαστικός. Οι οπαδοί είναι εκπληκτικοί και η παρουσία τους προσθέτει στην μαγεία της πίστας. Η διαδρομή έχει ενδιαφέρον, η αεροδυναμική πίεση είναι μειωμένη λόγω υψομέτρου και αυτό αποτελεί μοναδική πρόκληση. Έχει περάσει καιρός από τότε που πήρα βαθμούς, οπότε αυτός είναι ο στόχος μου και θα δουλέψω σκληρά για να έχω δυνατή απόδοση το Σαββατοκύριακο.”
Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):
“Το Μεξικάνικο Grand Prix είναι ένας εξαιρετικά ενδιαφέρον αγώνας καθώς διαφοροποιείται από τα συνήθη. Βρίσκεται σε μεγάλο υψόμετρο, οπότε είναι πρόκληση να οδηγείς εκεί τόσο για τα μονοθέσια όσο και για μας τους οδηγούς από άποψη φυσικής κατάστασης. Ανυπομονώ και ευελπιστώ να αντιστραφεί η κακή τύχη που είχα στους δυο τελευταίους αγώνες. Έχουμε μερικές ευκαιρίες ακόμη να μαζέψουμε βαθμούς αυτή τη σεζόν και θα πιέσουμε για μερικά καλά αποτελέσματα.”
Δεδομένα πίστας:
Η αναβίωση του Μεξικάνικου Grand Prix το 2015 οδήγησε στην υλοποίηση αρκετών αλλαγών στο Αυτοκινητοδρόμιο Hermanos Rodriquez που είχε ανακαινιστεί το 1992. Με το υψόμετρο της περιοχής στα 2300m τo Μεξικάνικο Grand Prix διεξάγεται πολύ ψηλότερα από κάθε άλλο αγώνα της Formula 1. Το υψόμετρο επιδρά στην απόδοση των υπερτροφοδοτούμενων υβριδικών μηχανών, που μειώνεται λόγω έλλειψης οξυγόνου. Το πιο εντυπωσιακό τμήμα βρίσκεται ανάμεσα στις στροφές 12-16, οι οδηγοί νιώθουν σα να βρίσκονται σε ποδοσφαιρικό στάδιο.
Διαδρομή | Αυτοκινητοδρόμιο Αδερφών Ροντρίγκεζ / 4.304 km |
Απόσταση αγώνα | 71 γύροι / 305.354 km |
Πρόγραμμα | Κατατακτήριες δοκιμές 21:00 Ελλάδος (13:00 τοπική ώρα),
Αγώνας 21:10 Ελλάδος, (13:10 τοπική ώρα) |
Επιλογή γομών ελαστικών:
Οδηγός | Marcus Ericsson | Charles Leclerc |
Πολύ μαλακή | 1 | 2 |
Πάρα πολύ μαλακή | 2 | 1 |
Εξαιρετικά μαλακή | 10 | 10 |
Πληροφορίες οδηγών:
|
Marcus Ericsson |
Charles Leclerc |
Γεννήθηκε |
02.09.1990 / Kumla (SE) |
16.10.1997 / Monte Carlo (MC) |
Ύψος / Βάρος |
1,80 m / 70 kg |
1,80 m / 67 kg |
Πρώτο GP |
Aυστραλία 2014 |
Aυστραλία 2018 |
Εκκινήσεις σε GP |
93 |
17 |
Καλύτερο αποτέλεσμα σε αγώνα |
8ος Australia (2015) |
6ος Αζερμπαϊτζάν (2018) |
Καλύτερο αποτέλεσμα σε κατατακτήριες δοκιμές |
10ος Ρωσία (2018) |
7ος Ρωσία (2018) |
Βαθμοί 2018 |
7 |
21 |
Βαθμοί συνολικά |
16 |
21 |