F1: Η στρατηγική των ελαστικών στις ΗΠΑ

By  |  0 Comments

Ο Kimi Raikkonen με Ferrari κέρδισε το επεισοδιακό Pirelli United States Grand Prix. Οι τρεις πρώτοι στον τερματισμό απείχαν λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και χρησιμοποίησαν 3 εντελώς διαφορετικές στρατηγικές.

Μολονότι ο Raikkonen κέρδισε τον αγώνα εκκινώντας 2ος με στρατηγική πάρα πολύ μαλακή/μαλακή γόμας, ο Lewis Hamilton ήταν ο μόνος εκ των πρωτοπόρων που επέλεξε στρατηγική 2 αλλαγών. Ο οδηγός της Mercedes ενώ εκκινούσε από την πρώτη θέση με πολύ μαλακή γόμα, έκανε την πρώτη του αλλαγή νωρίς στον 11ο γύρο υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και έβαλε τη μαλακή γόμα. Πίεσε πολύ για να βρεθεί ξανά στην κορυφή και υποχρεώθηκε να βάλει ένα δεύτερο σετ μαλακής γόμας 20 γύρους πριν το τέλος. Αυτό τον έφερε εκτός των θέσεων που του εξασφάλιζαν την κατάκτηση του τίτλου. Διαφορετική στρατηγική και από τον οδηγό της Red Bull, Max Verstappen, ο οποίος εκκίνησε από την 18η θέση και κατάφερε να τερματίσει 2ος. Αυτό οφείλεται στο ότι εκκίνησε με την μαλακή γόμα, προτού βάλει την ταχύτερη, πολύ μαλακή, σ’ ένα μακρύτερο σκέλος έως το φινάλε.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Συγχαρητήρια στο Kimi Raikkonen για μια σπουδαία νίκη που ήρθε με έλεγχο ενός από τους πιο αμφίρροπους αγώνες των τελευταίων ετών. Η στρατηγική ελαστικών έπαιξε σημαντικό ρόλο. Οι τέσσερις πρώτοι ακολούθησαν τέσσερις διαφορετικές στρατηγικές. Ο αγώνας επηρεάστηκε επίσης από την απόφαση, να πραγματοποιήσει ο Lewis Hamilton μια πρώιμη αλλαγή υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Η ομάδα του Βρετανού επέλεξε διαφορετική τακτική απ’ αυτή του Raikkonen, ο οποίος παρέμεινε έξω. Αυτό έθεσε το Hamilton σε μια τελείως διαφορετική στρατηγική απ’ αυτούς που ήταν γύρω του και συνετέλεσε σε ένα συναρπαστικό φινάλε. Καθώς οι δοκιμές σε στεγνό οδόστρωμα την Παρασκευή ήταν περιορισμένες, οι ομάδες δεν είχαν πλήρη εικόνα για το βαθμό φθοράς και πτώσης στην απόδοση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης, των ελαστικών. Αυτό αναμφίβολα συνετέλεσε στην έξαψη και στην απρόβλεπτη εξέλιξη. Παρότι δεν υπήρχε πλήρη γνώση και οι τρεις γόμες απέδωσαν δυνατά και πολύ σταθερά”.

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Hamilton

1m37.392s

Verstappen

1m38.246s

Gasly

1m39.646s

Vettel

1m38.280s

Vettel

1m39.649s

Raikkonen

1m39.716s

Bottas

1m38.470s

Bottas

1m40.057s

Stroll

1m40.433s

ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Perez 25
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Verstappen 34
ΜΑΛΑΚΗ Stroll 37

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ

Ο Kimi Raikkonen έκανε μια αλλαγή, αυτή ήταν θεωρητικά η ταχύτερη επιλογή. Μπήκε μια φορά στα πιτ στον 20ο γύρο. Προβλέψαμε ότι η στρατηγική πολύ μαλακής/μαλακής γόμας θα είναι η ταχύτερη, όμως ο Φινλανδός πήρε τη νίκη εκκινώντας με την πάρα πολύ μαλακή γόμα.

Ο Kimi Raikkonen με Ferrari κέρδισε το επεισοδιακό Pirelli United States Grand Prix. Οι τρεις πρώτοι στον τερματισμό απείχαν λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα και χρησιμοποίησαν 3 εντελώς διαφορετικές στρατηγικές. Μολονότι ο Raikkonen κέρδισε τον αγώνα εκκινώντας 2ος με στρατηγική πάρα πολύ μαλακή/μαλακή γόμας, ο Lewis Hamilton ήταν ο μόνος εκ των πρωτοπόρων που επέλεξε στρατηγική 2 αλλαγών. Ο οδηγός της Mercedes ενώ εκκινούσε από την πρώτη θέση με πολύ μαλακή γόμα, έκανε την πρώτη του αλλαγή νωρίς στον 11ο γύρο υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας και έβαλε τη μαλακή γόμα. Πίεσε πολύ για να βρεθεί ξανά στην κορυφή και υποχρεώθηκε να βάλει ένα δεύτερο σετ μαλακής γόμας 20 γύρους πριν το τέλος. Αυτό τον έφερε εκτός των θέσεων που του εξασφάλιζαν την κατάκτηση του τίτλου. Διαφορετική στρατηγική και από τον οδηγό της Red Bull, Max Verstappen, ο οποίος εκκίνησε από την 18η θέση και κατάφερε να τερματίσει 2ος. Αυτό οφείλεται στο ότι εκκίνησε με την μαλακή γόμα, προτού βάλει την ταχύτερη, πολύ μαλακή, σ’ ένα μακρύτερο σκέλος έως το φινάλε. MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Συγχαρητήρια στο Kimi Raikkonen για μια σπουδαία νίκη που ήρθε με έλεγχο ενός από τους πιο αμφίρροπους αγώνες των τελευταίων ετών. Η στρατηγική ελαστικών έπαιξε σημαντικό ρόλο. Οι τέσσερις πρώτοι ακολούθησαν τέσσερις διαφορετικές στρατηγικές. Ο αγώνας επηρεάστηκε επίσης από την απόφαση, να πραγματοποιήσει ο Lewis Hamilton μια πρώιμη αλλαγή υπό καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας. Η ομάδα του Βρετανού επέλεξε διαφορετική τακτική απ’ αυτή του Raikkonen, ο οποίος παρέμεινε έξω. Αυτό έθεσε το Hamilton σε μια τελείως διαφορετική στρατηγική απ’ αυτούς που ήταν γύρω του και συνετέλεσε σε ένα συναρπαστικό φινάλε. Καθώς οι δοκιμές σε στεγνό οδόστρωμα την Παρασκευή ήταν περιορισμένες, οι ομάδες δεν είχαν πλήρη εικόνα για το βαθμό φθοράς και πτώσης στην απόδοση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης, των ελαστικών. Αυτό αναμφίβολα συνετέλεσε στην έξαψη και στην απρόβλεπτη εξέλιξη. Παρότι δεν υπήρχε πλήρη γνώση και οι τρεις γόμες απέδωσαν δυνατά και πολύ σταθερά”. ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Hamilton 1m37.392s Verstappen 1m38.246s Gasly 1m39.646s Vettel 1m38.280s Vettel 1m39.649s Raikkonen 1m39.716s Bottas 1m38.470s Bottas 1m40.057s Stroll 1m40.433s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Perez 25 ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Verstappen 34 ΜΑΛΑΚΗ Stroll 37 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ Ο Kimi Raikkonen έκανε μια αλλαγή, αυτή ήταν θεωρητικά η ταχύτερη επιλογή. Μπήκε μια φορά στα πιτ στον 20ο γύρο. Προβλέψαμε ότι η στρατηγική πολύ μαλακής/μαλακής γόμας θα είναι η ταχύτερη, όμως ο Φινλανδός πήρε τη νίκη εκκινώντας με την πάρα πολύ μαλακή γόμα.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.