F1: Η τακτική των ελαστικών στη Ρωσία

By  |  0 Comments

Οι τέσσερις πρώτοι στην εκκίνηση ήταν και οι τέσσερις πρώτοι στο τερματισμό του Ρωσικού Grand Prix (σ.σ: άλλαξε ανάμεσά τους η σειρά). Ακολούθησαν ίδια στρατηγική από πάρα πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα. Αντίθετα ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen τερμάτισε πέμπτος παρότι εκκινούσε από την τελευταία σειρά χρησιμοποιώντας μια εναλλακτική στρατηγική από μαλακή σε πάρα πολύ μαλακή γόμα. Μάλιστα παρέμεινε επικεφαλής του αγώνα για μεγάλο μέρος.

Είδαμε κάποια παραμόρφωση στην πάρα πολύ μαλακή γόμα καθότι ο καιρός ήταν πιο κρύος απ’ ότι τις προηγούμενες μέρες. Μάλιστα πριν το αγώνα είχε πέσει και βροχή αλλά κατά τη διάρκεια του, ήταν στεγνά, από την αρχή ως το τέλος. Χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες με θερμοκρασίες οδοστρώματος περί των 30 βαθμών Κελσίου. 

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Δεν υπήρξαν πραγματικές εκπλήξεις κατά τη διάρκεια του αγώνα. Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί ακολούθησαν τη θεωρητικά ταχύτερη στρατηγική. Είδαμε όμως μια σπουδαία προσπάθεια από τον οδηγό της Red Bull, Max Verstappen αλλά και τον έτερο οδηγό της ομάδας, Daniel Ricciardο. Αμφότεροι ακολούθησαν εναλλακτική στρατηγική ώστε να ανέβουν στην εξάδα, παρότι εκκινούσαν από την τελευταία σειρά. Η πτώση απόδοσης των ελαστικών λόγω υπερθέρμανσης ήταν πολύ χαμηλή, αυτό έδωσε τη δυνατότητα σε κάποιους οδηγούς να διανύσουν μεγάλη απόσταση με τη μαλακή γόμα. Γενικά μιλώντας η απόδοση των ελαστικών στα ταχύτερα μονοθέσια που είχε ποτέ η F1, ήταν απόλυτα σύμφωνη με τις προσδοκίες μας. Είδαμε μάλιστα και ένα νέο ρεκόρ πίστας από το Valtteri Bottas στο τέλος, με τη μαλακή γόμα.”

ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Bottas

1m35.861s

Verstappen

1m36.283s

Perez

1m41.143s

Hamilton

1m35.916s

Ricciardo

1m36.345s

Leclerc

1m41.502s

Vettel

1m35.990s

Ericsson

1m37.931s

Magnussen

1m41.658s

 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΜΑΛΑΚΗ Alonso 47
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Sainz 19
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑΛΑΚΗ Perez 12

 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ

Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα με στρατηγική ενός πιτ στοπ. Άλλαξε από πάρα πολύ μαλακή γόμα σε μαλακή στον 14ο γύρο, όπως αναμέναμε. Οι τέσσερις πρώτοι είχαν ίδια στρατηγική. Πιο πίσω οι Max Verstappen και Daniel Ricciardo εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα. Απ’ όσους εκκίνησαν με την εξαιρετικά μαλακή γόμα πιο ψηλά (7ος) τερμάτισε ο Charles Leclerc με τη Sauber.

Οι τέσσερις πρώτοι στην εκκίνηση ήταν και οι τέσσερις πρώτοι στο τερματισμό του Ρωσικού Grand Prix (σ.σ: άλλαξε ανάμεσά τους η σειρά). Ακολούθησαν ίδια στρατηγική από πάρα πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα. Αντίθετα ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen τερμάτισε πέμπτος παρότι εκκινούσε από την τελευταία σειρά χρησιμοποιώντας μια εναλλακτική στρατηγική από μαλακή σε πάρα πολύ μαλακή γόμα. Μάλιστα παρέμεινε επικεφαλής του αγώνα για μεγάλο μέρος. Είδαμε κάποια παραμόρφωση στην πάρα πολύ μαλακή γόμα καθότι ο καιρός ήταν πιο κρύος απ’ ότι τις προηγούμενες μέρες. Μάλιστα πριν το αγώνα είχε πέσει και βροχή αλλά κατά τη διάρκεια του, ήταν στεγνά, από την αρχή ως το τέλος. Χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες με θερμοκρασίες οδοστρώματος περί των 30 βαθμών Κελσίου. MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Δεν υπήρξαν πραγματικές εκπλήξεις κατά τη διάρκεια του αγώνα. Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί ακολούθησαν τη θεωρητικά ταχύτερη στρατηγική. Είδαμε όμως μια σπουδαία προσπάθεια από τον οδηγό της Red Bull, Max Verstappen αλλά και τον έτερο οδηγό της ομάδας, Daniel Ricciardο. Αμφότεροι ακολούθησαν εναλλακτική στρατηγική ώστε να ανέβουν στην εξάδα, παρότι εκκινούσαν από την τελευταία σειρά. Η πτώση απόδοσης των ελαστικών λόγω υπερθέρμανσης ήταν πολύ χαμηλή, αυτό έδωσε τη δυνατότητα σε κάποιους οδηγούς να διανύσουν μεγάλη απόσταση με τη μαλακή γόμα. Γενικά μιλώντας η απόδοση των ελαστικών στα ταχύτερα μονοθέσια που είχε ποτέ η F1, ήταν απόλυτα σύμφωνη με τις προσδοκίες μας. Είδαμε μάλιστα και ένα νέο ρεκόρ πίστας από το Valtteri Bottas στο τέλος, με τη μαλακή γόμα.” ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Bottas 1m35.861s Verstappen 1m36.283s Perez 1m41.143s Hamilton 1m35.916s Ricciardo 1m36.345s Leclerc 1m41.502s Vettel 1m35.990s Ericsson 1m37.931s Magnussen 1m41.658s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΜΑΛΑΚΗ Alonso 47 ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Sainz 19 ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑΛΑΚΗ Perez 12 ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα με στρατηγική ενός πιτ στοπ. Άλλαξε από πάρα πολύ μαλακή γόμα σε μαλακή στον 14ο γύρο, όπως αναμέναμε. Οι τέσσερις πρώτοι είχαν ίδια στρατηγική. Πιο πίσω οι Max Verstappen και Daniel Ricciardo εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα. Απ’ όσους εκκίνησαν με την εξαιρετικά μαλακή γόμα πιο ψηλά (7ος) τερμάτισε ο Charles Leclerc με τη Sauber.

 

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.