F1: Η τακτική των ελαστικών στη Ρωσία
Οι τέσσερις πρώτοι στην εκκίνηση ήταν και οι τέσσερις πρώτοι στο τερματισμό του Ρωσικού Grand Prix (σ.σ: άλλαξε ανάμεσά τους η σειρά). Ακολούθησαν ίδια στρατηγική από πάρα πολύ μαλακή σε μαλακή γόμα. Αντίθετα ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen τερμάτισε πέμπτος παρότι εκκινούσε από την τελευταία σειρά χρησιμοποιώντας μια εναλλακτική στρατηγική από μαλακή σε πάρα πολύ μαλακή γόμα. Μάλιστα παρέμεινε επικεφαλής του αγώνα για μεγάλο μέρος.
Είδαμε κάποια παραμόρφωση στην πάρα πολύ μαλακή γόμα καθότι ο καιρός ήταν πιο κρύος απ’ ότι τις προηγούμενες μέρες. Μάλιστα πριν το αγώνα είχε πέσει και βροχή αλλά κατά τη διάρκεια του, ήταν στεγνά, από την αρχή ως το τέλος. Χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις διαθέσιμες γόμες με θερμοκρασίες οδοστρώματος περί των 30 βαθμών Κελσίου.
MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
“Δεν υπήρξαν πραγματικές εκπλήξεις κατά τη διάρκεια του αγώνα. Οι τέσσερις πρώτοι οδηγοί ακολούθησαν τη θεωρητικά ταχύτερη στρατηγική. Είδαμε όμως μια σπουδαία προσπάθεια από τον οδηγό της Red Bull, Max Verstappen αλλά και τον έτερο οδηγό της ομάδας, Daniel Ricciardο. Αμφότεροι ακολούθησαν εναλλακτική στρατηγική ώστε να ανέβουν στην εξάδα, παρότι εκκινούσαν από την τελευταία σειρά. Η πτώση απόδοσης των ελαστικών λόγω υπερθέρμανσης ήταν πολύ χαμηλή, αυτό έδωσε τη δυνατότητα σε κάποιους οδηγούς να διανύσουν μεγάλη απόσταση με τη μαλακή γόμα. Γενικά μιλώντας η απόδοση των ελαστικών στα ταχύτερα μονοθέσια που είχε ποτέ η F1, ήταν απόλυτα σύμφωνη με τις προσδοκίες μας. Είδαμε μάλιστα και ένα νέο ρεκόρ πίστας από το Valtteri Bottas στο τέλος, με τη μαλακή γόμα.”
ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ
Bottas
1m35.861s |
Verstappen
1m36.283s |
Perez
1m41.143s |
Hamilton
1m35.916s |
Ricciardo
1m36.345s |
Leclerc
1m41.502s |
Vettel
1m35.990s |
Ericsson
1m37.931s |
Magnussen
1m41.658s |
ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ
ΓΟΜΑ | ΟΔΗΓΟΣ | ΓΥΡΟΙ |
ΜΑΛΑΚΗ | Alonso | 47 |
ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ | Sainz | 19 |
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΜΑΛΑΚΗ | Perez | 12 |
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ
Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα με στρατηγική ενός πιτ στοπ. Άλλαξε από πάρα πολύ μαλακή γόμα σε μαλακή στον 14ο γύρο, όπως αναμέναμε. Οι τέσσερις πρώτοι είχαν ίδια στρατηγική. Πιο πίσω οι Max Verstappen και Daniel Ricciardo εκκίνησαν με τη μαλακή γόμα. Απ’ όσους εκκίνησαν με την εξαιρετικά μαλακή γόμα πιο ψηλά (7ος) τερμάτισε ο Charles Leclerc με τη Sauber.