Η CUPRA χαράζει νέα πορεία στο TCR
/ Το πρώτο πρωτάθλημα για ηλεκτρικά αυτοκίνητα τουρισμού παρουσιάστηκε χθες στη Βαρκελώνη
/ Για πρώτη φορά, το CUPRA e–Racer παρουσιάζεται μπροστά στο πιο απαιτητικό κοινό: στους θεατές του τελικού TCR Europe
/ Η τεχνολογία e–Racer θέτει τη βάση για το νέο πρωτάθλημα που θα ξεκινήσει το 2020
/ Ο οδηγός CUPRA Mikel Azcona κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα TCR στο τιμόνι του CUPRA TCR
Μία νέα εποχή για τα αγωνιστικά αυτοκίνητα τουρισμού ξεκίνησε επίσημα χθες – η WSC Technology παρουσίασε το ETCR series, το πρώτο πρωτάθλημα ηλεκτρικών αυτοκινήτων τουρισμού που θα ξεκινήσει το 2020.
Με το e-Racer, η CUPRA έχει κάνει πρωτοποριακό έργο, κατασκευάζοντας το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού που ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές συμμετοχής στο νέο Πρωτάθλημα ETCR που ξεκινάει το 2020. Τους τελευταίους μήνες, η ομάδα CUPRA έχει πραγματοποιήσει εξαντλητικές δοκιμές, επιβεβαιώνοντας την αξιοπιστία και τις αγωνιστικές δυνατότητες του νέου αυτοκινήτου.
Παρά το γεγονός ότι ζυγίζει 400 κιλά περισσότερο σε σύγκριση με το συμβατικό CUPRA TCR, το e-Racer διαθέτει εξαιρετικές επιδόσεις, με επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα και 0 έως 200 χλμ/ώρα σε 8,2 δευτερόλεπτα. Οι κινητήρες μονάδες του e-Racer βρίσκονται πάνω από τον πίσω άξονα και αποδίδουν μέχρι 500 kW (680 ίππους), 242 kW (330 ίππους) περισσότερο από την βενζινοκίνητη έκδοση CUPRA TCR, ενώ το αυτοκίνητο διαθέτει επιπλέον και σύστημα ανάκτησης ενέργειας.
Ο Antonino Labate, Director of Strategy, Business Development and Operations CUPRA επιβεβαίωσε ότι «οι αγώνες είναι μέρος του CUPRA DNA. Το CUPRA χαράζει νέα πορεία και φέρνει το πρωτάθλημα TCR στο επόμενο επίπεδο. Αυτό είναι το τέλειο παράδειγμα για το τι αντιπροσωπεύει η μάρκα CUPRA και αντικατοπτρίζει τις αξίες που πιστεύουμε».
Ο Jaime Puig, Director of CUPRA Racing, πρόσθεσε «Είμαστε τόσο περήφανοι που είμαστε πρωτοπόροι στην ανάπτυξη νέων εμπειριών γύρω από το παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό. Οι ηλεκτρικοί αγώνες ήταν κάτι από το μακρινό μέλλον, αλλά τους φέραμε πλέον πιο κοντά. Μία από τις κύριες προκλήσεις ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι να βρεθεί ισορροπία μεταξύ μέγιστης ισχύος και διάρκειας, αλλά αυτό το καθιστά τόσο συναρπαστικό».
Ο WSC Technology President, Marcello Lotti τόνισε ότι «ο απώτερος στόχος μας είναι να δείξουμε στους οπαδούς ότι οι αγώνες ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι εξίσου συναρπαστικοί με εκείνους με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Και θα θέλαμε να τονίσουμε την έντονη συμμετοχή της CUPRA στο συνολικό έργο από τεχνική άποψη».
Περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τη διοργάνωση και το ημερολόγιο της σεζόν του νέου πρωταθλήματος ETCR θα παρουσιαστούν σε εύθετο χρόνο.
Ο οδηγός της CUPRA, Mikel Azcona κερδίζει το πρωτάθλημα TCR Europe
Παράλληλα, ο τελευταίος γύρος του Πρωταθλήματος Ευρώπης TCR πραγματοποιήθηκε στη πίστα της Βαρκελώνης-Καταλονίας το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Η μάρκα CUPRA συνεχίζει να γράφει ιστορία: Εκτός από το πρώτο ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο τουρισμού που παρουσιάστηκε από τη μάρκα κατά τη διάρκεια του αγώνα, η CUPRA Racing συνεχίζει να καταλαμβάνει ηγετική θέση και στους αγώνες με κλασικούς κινητήρες βενζίνης. Η εκπληκτική απόδοση του αυτοκινήτου και η τέλεια ομαδική εργασία κατά τη διάρκεια ολόκληρης της σεζόν, επέτρεψαν στον οδηγό CUPRA Mikel Azcona να ολοκληρώσει με επιτυχία τη σεζόν που τον οδήγησε στη κορυφή της τελικής κατάταξης του Πρωταθλήματος.