Μέρα – νύχτα στο δρόμο!

By  |  0 Comments

Μετά από 12 µήνες αναµονής και προετοιµασίας ξεκίνησε το Σάββατο 20 Οκτωβρίου
στις 10 το πρωί από την Ελευσίνα η 21η έκδοση του «24 Ώρες Ελλάδα». 101 άρτια
προετοιµασµένα ιστορικά αυτοκίνητα είχαν δηλώσει συµµετοχή, εκ των οποίων 17
από την επαρχία και 5 από το εξωτερικό. Τελικά 98 µονοµάχοι διέσχισαν την αψίδα
της εκκίνησης και ξεχύθηκαν για τις ειδικές του Τιτάνα, της Αλυκής και της Θίσβης.
Μετά από 4 ώρες έφθασαν στην κοσµοπολίτικη Αράχωβα για την πρώτη
ανασυγκρότηση της ηµέρας.
Αµέσως µετά ακολούθησε η Τριταία, αλλά αποδείχθηκε ότι µέχρι εδώ η διαδροµή
ήταν ένα απλό ζέσταµα! Αµυγδαλέα, Μηλέα, Στίλια και Ποτιδάνεια θύµισαν τις
ένδοξες µέρες θρυλικών αγώνων του παρελθόντος. Φθάνοντας στο Τείχιο και εκεί
που όλοι νόµιζαν ότι τα βάσανα τους τελειώνουν, αντί τα αυτοκίνητα να
κατευθυνθούν νότια προς Ναύπακτο, έστριψαν βόρεια προς την αντίθετη
κατεύθυνση. Το σούρουπο είχε πέσει και αφού διέσχισαν την κοίτη του Μόρνου
ποταµού ανέβηκαν την εντυπωσιακή ειδική διαδροµή της Περιθιώτισας και έκαναν
τον κύκλο ξανά προς Ποτιδάνεια και Τείχιο. Γύρω στις 8 το απόγευµα και µετά από
περίπου 400 χιλιόµετρα τα κουρασµένα πληρώµατα άρχισαν να φθάνουν στην
φιλόξενη πλατεία Γεωργίου της Πάτρας. Το τέλος των 12 ωρών βρήκε τους
περυσινούς νικητές Τρίκαρδος/Χατζής/Porsche 944 να προηγούνται, αλλά τους
φετινούς διεκδικητές Ριζόπουλος/Παπανδρέου/Starlet να ακολουθούν κατά πόδας.
Στις 11 το βράδυ 70 πολεµιστές άναψαν τις προβολιέρες τους και απέδειξαν ότι εκεί
που άλλοι σταµατούν, οι σκληροί συνεχίζουν.
Για αρχή πέρασαν από τις θρυλικές ειδικές της Πιτίτσας και Πτέρης και µετά µέσω
Πλατανιώτισας, Βάλτας και Ζαχλωρούς και αφού συµπλήρωσαν 135 επίπονα
χιλιόµετρα, έφθασαν στην Κλειτορία.
Στις πέντε το πρωί ξεκίνησαν για τα τελευταία 250 χιλιόµετρα. Πρώτα Λυκούρια και
Μόσια και µετά το τοπίο της Στυµφαλίας µέσα στην οµίχλη.
Στην ειδική της Αλέας και της εκπληκτικής ∆ούκα Βρύσης έκαναν την εµφάνιση τους
οι πρώτες ακτίνες του ήλιου που οδήγησαν τα ταλαιπωρηµένα αυτοκίνητα για την
τελευταία ειδική της Αρχαίας Νεµέας. Μετά ένα σύντοµο σταθµό ελέγχου διέλευσης
στο Diner 72 του Ισθµού και µε τη συµπλήρωση των 24 ωρών, τα εξουθενωµένα
πληρώµατα τερµάτισαν στην Ελευσίνα και έτσι τελείωσε η πιό µεγάλη µέρα του
χρόνου για τους ελληνικούς αγώνες ιστορικών αυτοκινήτων.

Ριζόπουλος/Παπανδρέου/Starlet

Ριζόπουλος/Παπανδρέου/Toyota Starlet

Για ακόµα µιά φορά η νύχτα έφερε ανατροπές και το άστρο των
Ριζόπουλος/Παπανδρέου/Starlet έλαµψε! Στην δέυτερη θέση σηµειώθηκε η µεγάλη
επιστροφή των Κατσαούνη/Μανσόλα/VW Golf GTi και το podium συµπληρώθηκε
από τους έµπειρους (στην φωτογραφία επάνω) Λάγγα/Μαλτέζου/Alfa Romeo 75.
Τη ∆ευτέρα 22 Οκτωβρίου στις 9 το βράδυ έπεσε στο Μουσείο Ελληνικού
Αυτοκινήτου η αυλαία ενός ακόµα επικού ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα”, όπου
παρατέθηκε µία λαµπερή δεξίωση απονοµής επάθλων.

Η Οργανωτική Επιτροπή του 21ού ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” ευχαριστεί όλους τους
συµµετέχοντες για την ηρωική τους προσπάθεια, τους κριτές, χρονοµέτρες & τα
στελέχη της οργάνωσης που συνετέλεσαν στην άρτια διεξαγωγή του αγώνα, τους
χορηγούς Yava Fitness Center, CarNext & Three Hearts Superbar, τους πολλούς
υποστηρικτές, τους χορηγούς επικοινωνίας για την προβολή της εκδήλωσης, και όλες
τις λέσχες που συµµετείχαν είτε οργανωτικά είτε αγωνιστικά. Αλλά και την
Ελληνική Λέσχη Ιστορικού Αυτοκινήτου που οργάνωσε για 2η χρονιά µια ακόµα
µεγαλειώδη υποδοχή στην Πάτρα.
Η αντίστροφη µέτρηση για το 22ο ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” έχει ήδη ξεκινήσει!

Κατσαούνη/Μανσόλα/VW Golf GTi

Κατσαούνης/Μανσόλας/VW Golf GTi

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.