F1: Η στρατηγική των ελαστικών στη Βραζιλία

By  |  0 Comments

Η Βραζιλία έδωσε έναν συναρπαστικό στρατηγικά αγώνα, με προσπεράσματα, δράση από την αρχή ως το τέλος και πολλές αλλαγές στην κορυφή, με αμφίρροπη μάχη για τη νίκη. Υπήρξαν τρεις διαφορετικές στρατηγικές επιλογές από τις τρεις κορυφαίες ομάδες. Συνολικά είδαμε πέντε διαφορετικές στρατηγικές στους έξι πρώτους και πολλές ακόμη επιλογές πιο πίσω στη σειρά.

Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον επεισοδιακό αγώνα για τη Mercedes, με στρατηγική μιας αλλαγής από πολύ μαλακή σε μέση γόμα. Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen οδηγούσε την κούρσα μέχρι που συγκρούστηκε μ’ ένα μονοθέσιο που βρίσκονταν ένα γύρο πίσω. Επέλεξε στρατηγική πολύ μαλακής/μαλακής γόμας, την ίδια χρησιμοποίησε και ο άλλος οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo για ν’ ανέβει στην κατάταξη, όντας 11ος στην εκκίνηση, λόγω ποινής.

Η Ferrari ήταν η μόνη ομάδα στη 10αδα που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα. Ο Kimi Raikkonen τερμάτισε 3ος μετά από μια αλλαγή όπου έβαλε τη μέση γόμα. Αντίθετα ο έτερος οδηγός της ομάδας Sebastian Vettel έκανε δυο αλλαγές και χρησιμοποίησε όλες τις διαθέσιμες γόμες. Στο φινάλε οι τέσσερις πρώτοι είχαν διαφορά μόνο 5 δευτερόλεπτα. Ακόμη μια εντυπωσιακή απόδοση από τον Charles Leclerc της Sauber. Ακολούθησε ίδια στρατηγική με το νικητή και διατήρησε την 7η θέση από την οποία εκκινούσε, ως το τέλος του Grand Prix.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

“Όπως το περιμέναμε οι καιρικές συνθήκες ήταν πιο ζεστές τη μέρα του αγώνα. Αυτό συνετέλεσε στην εμφάνιση τοπικής παραμόρφωσης/αποκολλήσεων λόγω υπερθέρμανσης (blistering). Η Βραζιλία ήταν αναμφίβολα ένας από τους πιο διασκεδαστικούς αγώνας της χρονιάς με τη στρατηγική να είναι κρίσιμη καθώς υπήρχαν πολλές επιλογές.  Παρότι υπήρχαν εξαιρετικά διαφορετικές προσεγγίσεις, η μάχη μεταξύ των κορυφαίων ομάδων ήταν αμφίρροπη και είχαμε δράση και αγώνα, ρόδα με ρόδα. Σ’ αυτό ακριβώς στοχεύουμε όλοι στη Formula 1: Οι οδηγοί να πιέζουν οριακά για τη νίκη αντί να ελέγχουν το ρυθμό αγώνα. Η Red Bull και ο Max Verstappen αξιοποίησαν πολύ καλά τα ελαστικά και έδειξαν σταθερά ότι είχαν ρυθμό ικανό για νίκη παρότι χρησιμοποίησαν τις πιο μαλακές γόμες και έκαναν μόνο μια αλλαγή. Συγχαρητήρια στη Mercedes που πήρε έναν ακόμη τίτλο στους κατασκευαστές, ο οποίος σφραγίστηκε από μια ακόμη νίκη του Lewis Hamilton.”

 ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ

Raikkonen

1m11.769s

Bottas

1m10.540s

Vettel

1m10.831s

Hamilton

1m11.795s

Ricciardo

1m11.343s

Stroll

1m11.751s

Bottas

1m11.939s

Verstappen

1m11.578s

Sainz

1m12.169s

 ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ
ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Perez, Ricciardo 39
ΜΑΛΑΚΗ Magnussen 41
MEΣΗ Sirotkin 53

Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ

Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα κάνοντας ένα πιτ στοπ όπως περιμέναμε. Άλλαξε από πολύ μαλακή σε μέση γόμα στον 19ο γύρο. Η αλλαγή ήρθε λίγο πιο νωρίς απ’ ότι είχαμε προβλέψει κυρίως λόγω των υψηλότερων θερμοκρασιών στην πίστα, αυτό προκάλεσε νωρίτερα πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης.

Η Βραζιλία έδωσε έναν συναρπαστικό στρατηγικά αγώνα, με προσπεράσματα, δράση από την αρχή ως το τέλος και πολλές αλλαγές στην κορυφή, με αμφίρροπη μάχη για τη νίκη. Υπήρξαν τρεις διαφορετικές στρατηγικές επιλογές από τις τρεις κορυφαίες ομάδες. Συνολικά είδαμε πέντε διαφορετικές στρατηγικές στους έξι πρώτους και πολλές ακόμη επιλογές πιο πίσω στη σειρά. Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον επεισοδιακό αγώνα για τη Mercedes, με στρατηγική μιας αλλαγής από πολύ μαλακή σε μέση γόμα. Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen οδηγούσε την κούρσα μέχρι που συγκρούστηκε μ’ ένα μονοθέσιο που βρίσκονταν ένα γύρο πίσω. Επέλεξε στρατηγική πολύ μαλακής/μαλακής γόμας, την ίδια χρησιμοποίησε και ο άλλος οδηγός της Red Bull, Daniel Ricciardo για ν’ ανέβει στην κατάταξη, όντας 11ος στην εκκίνηση, λόγω ποινής. Η Ferrari ήταν η μόνη ομάδα στη 10αδα που εκκίνησε με τη μαλακή γόμα. Ο Kimi Raikkonen τερμάτισε 3ος μετά από μια αλλαγή όπου έβαλε τη μέση γόμα. Αντίθετα ο έτερος οδηγός της ομάδας Sebastian Vettel έκανε δυο αλλαγές και χρησιμοποίησε όλες τις διαθέσιμες γόμες. Στο φινάλε οι τέσσερις πρώτοι είχαν διαφορά μόνο 5 δευτερόλεπτα. Ακόμη μια εντυπωσιακή απόδοση από τον Charles Leclerc της Sauber. Ακολούθησε ίδια στρατηγική με το νικητή και διατήρησε την 7η θέση από την οποία εκκινούσε, ως το τέλος του Grand Prix. MARIO ISOLA - ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ “Όπως το περιμέναμε οι καιρικές συνθήκες ήταν πιο ζεστές τη μέρα του αγώνα. Αυτό συνετέλεσε στην εμφάνιση τοπικής παραμόρφωσης/αποκολλήσεων λόγω υπερθέρμανσης (blistering). Η Βραζιλία ήταν αναμφίβολα ένας από τους πιο διασκεδαστικούς αγώνας της χρονιάς με τη στρατηγική να είναι κρίσιμη καθώς υπήρχαν πολλές επιλογές. Παρότι υπήρχαν εξαιρετικά διαφορετικές προσεγγίσεις, η μάχη μεταξύ των κορυφαίων ομάδων ήταν αμφίρροπη και είχαμε δράση και αγώνα, ρόδα με ρόδα. Σ’ αυτό ακριβώς στοχεύουμε όλοι στη Formula 1: Οι οδηγοί να πιέζουν οριακά για τη νίκη αντί να ελέγχουν το ρυθμό αγώνα. Η Red Bull και ο Max Verstappen αξιοποίησαν πολύ καλά τα ελαστικά και έδειξαν σταθερά ότι είχαν ρυθμό ικανό για νίκη παρότι χρησιμοποίησαν τις πιο μαλακές γόμες και έκαναν μόνο μια αλλαγή. Συγχαρητήρια στη Mercedes που πήρε έναν ακόμη τίτλο στους κατασκευαστές, ο οποίος σφραγίστηκε από μια ακόμη νίκη του Lewis Hamilton.” ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΧΡΟΝΟΙ ΑΝΑ ΓΟΜΑ Raikkonen 1m11.769s Bottas 1m10.540s Vettel 1m10.831s Hamilton 1m11.795s Ricciardo 1m11.343s Stroll 1m11.751s Bottas 1m11.939s Verstappen 1m11.578s Sainz 1m12.169s ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΟΜΑ ΟΔΗΓΟΣ ΓΥΡΟΙ ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΗ Perez, Ricciardo 39 ΜΑΛΑΚΗ Magnussen 41 MEΣΗ Sirotkin 53 Η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ Ο Lewis Hamilton κέρδισε στον αγώνα κάνοντας ένα πιτ στοπ όπως περιμέναμε. Άλλαξε από πολύ μαλακή σε μέση γόμα στον 19ο γύρο. Η αλλαγή ήρθε λίγο πιο νωρίς απ’ ότι είχαμε προβλέψει κυρίως λόγω των υψηλότερων θερμοκρασιών στην πίστα, αυτό προκάλεσε νωρίτερα πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.