Η Honda στην Έκθεση 2018 EICMA

By  |  0 Comments
  • Η CB650R ολοκληρώνει την οικογένεια ‘Neo Sports Café’ παρουσιάζοντας μία μοναδική εμφάνιση στην κατηγορία ‘γυμνών’ μοτοσυκλετών μεσαίου βάρους 
  • Με πλήρες κοστούμι fairing, η CBR650R είναι στιλιστικά εμπνευσμένη από την CBR1000RR Fireblade, και προσφέρει τις επιδόσεις ενός υψηλόστροφου, τετρακύλινδρου κινητήρα 70kW με ελαφρύ πλαίσιο
  • Τρεις μοτοσυκλέτες 500cc αποκτούν ισχυρότερες ταυτότητες ‘roadster’, ‘sports’ και ‘adventure’ μέσα από μία σειρά μέτρων αναβάθμισης
  • Νέοι χρωματικοί συνδυασμοί και βελτιωμένο ‘Next Stage Total Control’ για τις CBR1000RR Fireblade και CBR1000RR Fireblade SP
  • Νέες αποχρώσεις για τα μοντέλα GL1800 Gold Wing και XADV
  • Νέα χαρακτηριστικά για το SH300i

Η Honda αποκαλύπτει ολόκληρη την Ευρωπαϊκή σειρά μοτοσυκλετών της για το 2019 στην Έκθεση EICMA στο Μιλάνο, με την παρουσίαση δύο νέων προϊόντων και τριών εκτενώς αναβαθμισμένων μοντέλων, που φέρουν νέα ενέργεια στο μεσαίο χώρο της εξαιρετικά πλούσιας και ανεπτυγμένης προϊοντικής οικογένειας της εταιρίας.

CB650R

Μετά την παρουσίαση των τριών ‘γυμνών’ μοτοσυκλετών της CB1000R, CB300R και CB125R το 2018, η Honda φέρνει τώρα τη μοναδική εμφάνιση Neo Sports Café’ στη μεσαία κατηγορία. Η στιλιστική ‘γλώσσα’ είναι σύγχρονη και μινιμαλιστική, και ‘παντρεύει’ στοιχεία εμπνευσμένα από café racer και μία εξαιρετικά συμπαγή ‘τραπεζοειδή φόρμα’, διαμορφώνοντας ένα εντυπωσιακό οπτικό αποτέλεσμα. Ο εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας δίνει δυναμικά το παρών, ενώ  ο χαρακτηριστικός, στρογγυλός προβολέας και το ανάγλυφο ρεζερβουάρ καυσίμου υπογραμμίζουν την αίσθηση Neo Sports Café’.

Η premium εμφάνιση συνοδεύεται από premium προδιαγραφές: Ανάποδο πιρούνι Showa 41mm ‘Separate Function’, τετραπίστονες, ακτινικές εμπρός δαγκάνες, Honda Selectable Torque Control, συμπλέκτης ελεγχόμενης ολίσθησης και υπερσύγχρονα όργανα.

Το αποτέλεσμα είναι μία επιθυμητή, ‘γυμνή’ μοτοσυκλέτα μεσαίου βάρους με ένα μοναδικό συνδυασμό στυλ, επιδόσεων και κορυφαίων προδιαγραφών.

CBR650R

Ένα ακόμα νέο όνομα στη σειρά της Honda είναι η σπορ μοτοσυκλέτα μεσαίου βάρους CBR650R. Υιοθετεί νέο στυλ έντονα εμπνευσμένο από την CBR1000RR Fireblade με ζωηρές δυναμικές γραμμές και εκτεταμένα πλαϊνά φέρινγκ, και επιπλέον πολύ κοντή ουρά και στενό, διπλό προβολέα LED. Η CBR650R είναι 6kg ελαφρύτερη από την CBR650F (που αντικαθιστά) με μία πιο σπορ θέση οδήγησης αφού τα clip on έχουν μετακινηθεί 30mm προς τα εμπρός και τα μαρπσιέ αντίστοιχα, προς τα πίσω και ψηλότερα.

Ο κλασικός, εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας της Honda έχει μεγαλύτερο ρυθμό περιστροφής κατά 1.000rpm, αποδίδοντας 5% περισσότερη ισχύ στις υψηλές στροφές, φτάνοντας τα 70kW στις 12.000rpm. Αυτό σημαίνει ότι – μαζί με την ανάγλυφη εμφάνιση και το αναβαθμισμένο πλαίσιο– η νέα μοτοσυκλέτα φέρει επάξια το διακριτικό ‘R’.

Μετατροπές 35kW θα διατίθενται για τις CB650R και CBR650R.

CB500F, CBR500R και CB500X

Ο ζωηρός δικύλινδρος (parallel twin) κινητήρας 500cc της Honda έχει χρησιμοποιηθεί σε περισσότερες από 75.000 μοτοσυκλέτες στην Ευρώπη από το 2013 που παρουσιάστηκε.

Διαθέσιμος αρχικά με τις CB500F, CBR500R and CB500X – συμβατός για κατόχους διπλώματος κατηγορίας Α2  – ο κινητήρας του 2019 αποδίδει ισχυρότερη ισχύ και ροπή μεταξύ τριών και επτά χιλιάδων στροφών και χαρίζει στις τρεις ελαφρές/μεσαίες μοτοσυκλέτες αναβαθμισμένες επιδόσεις και ισχυρότερες ταυτότητες ‘roadster’, ‘sport’ και ‘adventure’ αντίστοιχα.

Και τα τρία μοντέλα έχουν νέα πίσω ανάρτηση, συμπλέκτη ελεγχόμενης ολίσθησης, φώτα full LED, εκσυγχρονισμένα όργανα LCD με ένδειξη σχέσης κιβωτίου και ανεβάσματος, και νέο σιγαστήρα με δύο απολήξεις, για πιο πλούσιο ήχο του κινητήρα.

Το CB500F roadster έχει πιο ζωηρό στυλ, από πάνω μέχρι κάτω, με πιο αιχμηρό ρύγχος και πλαϊνά πάνελ που ‘δένουν’ αρμονικά με το ρεζερβουάρ καυσίμου. Η CBR500R είναι επίσης ανανεωμένη στιλιστικά: είναι στενότερη και πιο αιχμηρή με ισχυρές επιρροές από την Fireblade και πιο σπορ θέση οδήγησης.

Η συμπαγής μοτοσυκλέτα περιπέτειας CB500X, από την άλλη, έχει ισχυρότερο χαρακτήρα Χ χάρη στο νέο εμπρός τροχό 19”, τη μακρύτερη διαδρομή των εμπρός / πίσω αναρτήσεων, την πιο λεπτή σέλα, τη μεγαλύτερη γωνία περιστροφής τιμονιού και το πιο στιβαρό, πιο σκληροτράχηλο κοστούμι fairing , που βελτιώνει την προστασία από τον αέρα.

Οι πλατφόρμες κινητήρων 500cc και 650cc αποτελούν το 35% των πωλήσεων μεγάλων μοτοσυκλετών Honda στην Ευρώπη. Τα πέντε νέα προϊόντα για το 2019 προσφέρουν μία ολοκληρωμένη ισορροπία συναρπαστικών επιδόσεων στη μεσαία κατηγορία για αναβάτες όλων των επιπέδων εμπειρίας, αποτελώντας παράλληλα ένα σκαλοπάτι για τις ναυαρχίδες των μοντέλων roadster, adventure και sports της Honda.

Στην Έκθεση EICMA οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν και άλλες αναβαθμίσεις:

CBR1000RR Fireblade και CBR1000RR Fireblade SP

Μετά από τη ριζική αλλαγή μοντέλου το 2017, ο Απόλυτος Έλεγχος Επόμενου Σταδίου Next Stage Total Control της Fireblade αναβαθμίζεται για το 2019, με αλλαγές στο πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων και στόχο τις βέλτιστες επιδόσεις στην πίστα. Γι’ αυτό, τα HSTC και ABS έχουν τροποποιηθεί, και η χαρτογράφηση μέγιστης ισχύος έχει βελτιωθεί σύμφωνα με στοιχεία από το πρόγραμμα HRC MotoGP. Οι λειτουργίες Honda Selectable Torque Control και Wheelie Control είναι τώρα ανεξάρτητες, όπως επιβεβαιώνει και η ένδειξη ‘W’ στον πίνακα οργάνων.

Η απόχρωση Grand Prix Red έχει πιο παχιά, λευκή ρίγα για μία ελαφρά αίσθηση τριχρωμίας, ενώ η έκδοση Matt Ballistic Black Metallic είναι τώρα τελείως μαύρη, εκτός από το κόκκινο λογότυπο CBR.

XADV

Ανεβαίνοντας ταχύτατα τα σκαλιά της επιτυχίας με το που παρουσιάστηκε ο 2017 και έχοντας αναβαθμιστεί το 2018 με ένα πολυεπίπεδο Honda Selectable Torque Control και διακόπτη ‘G’ για αλλαγές σχέσεων πιο κατάλληλες για συνθήκες off-road από το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη – Dual Clutch Transmission, για το 2019 η ‘SUV μοτοσυκλέτα’ της Honda θα κυκλοφορήσει σε ένα χρώματα, μεταξύ των οποίων ένα εντυπωσιακό πράσινο παραλλαγής.

GL1800 Gold Wing   

Συνώνυμη με την άνεση, πολυτέλεια και ποιότητα σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων επί 40 και πλέον χρόνια, η Gold Wing επανασχεδιάστηκε εκ βάθρων για το 2018 ώστε να γίνει ζωηρότερη, ελαφρύτερη και πιο συμπαγής, διατηρώντας παράλληλα τη φήμη της τεχνολογικής ναυαρχίδας με πολυάριθμα νέα χαρακτηριστικά όπως η πρώτη υιοθέτηση του πρώτου Apple CarPlay σε μοτοσυκλέτα.

Για το 2019, τόσο η GL1800 Gold Wing όσο και η έκδοση Μηχανικού Κιβωτίου της Gold Wing ‘Tour’ θα διατίθενται με νέα ‘ευμετάβλητη’ απόχρωση Darkness Black Metallic. Η κορυφαία της σειράς Gold Wing ‘Tour’ με Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη (Dual Clutch Transmission), θα διατίθεται με μία νέα ‘Pearl Hawkseye Blue’.

SH300i

Για το 2019, το διαχρονικά δημοφιλές μεσαίο σκούτερ υψηλών επιδόσεων είναι εξοπλισμένο με  Honda Selectable Torque Control και ‘Smart’ Top Box-Μπαγκαζιέρα συνδεδεμένη με το σύστημα του τηλεχειρισμού.

Περαιτέρω χρωματική ανανέωση

CB1000R – Η ‘γυμνή’ ναυαρχίδα φιλοσοφίας ‘Neo Sports Café’ της Honda θα διατίθεται με μία εντυπωσιακή απόχρωση Sword Silver Metallic τόσο σε στάνταρ όσο και σε έκδοση ‘CB1000R+’ με μία πλούσια σειρά εργοστασιακών αξεσουάρ όπως θερμαινόμενα γκριπ, αλουμινένια φτερά, ψηλή ζελατίνα, μονόσελο, μάσκα ψυγείου με λογότυπο CB1000R και quickshifter.

Rebel – η μοναδική μοτοσυκλέτα 500cc της Honda αποπνέει μία αίσθηση εξατομίκευσης και θα διατίθεται με νέες αποχρώσεις Pearl Cadet Grey και Matt Axis Grey Metallic.

Integra – η νέα περλέ απόχρωση Pearl Glare White για ένα μοντέλο που συνδυάζει χρηστικότητα scooter και δυναμικές επιδόσεις μοτοσυκλέτας.

NC750X – πιο σκούρα ασημί πλαϊνά φέρινγκ για μία εξαιρετικά πρακτική μοτοσυκλέτα 750cc 750cc που ‘κάνει τα πάντα’.

SH125 και SH150 – μαύρα (ασημί για τις λευκές) εμπρός πάνελ και πλαϊνά πάνελ πατώματος ενισχύουν την premium εικόνα στα σκούτερ.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.