Ήταν μία καλή χρονιά
Μετά από μια εκπληκτική σεζόν όπου η Alfa Romeo Sauber F1 Team επέδειξε σταθερή πρόοδο, ήρθε ο τερματισμός στην 8η θέση του 2018 FIA Formula 1 Πρωταθλήματος Κατασκευαστών με συνολική συγκομιδή 48 βαθμών. Το αποτέλεσμα δεικνύει τη σκληρή δουλειά των Charles Leclerc, Marcus Ericsson όπως και των μελών της ομάδας τόσο στην πίστα όσο και στα κεντρικά στην Ελβετία.
Το αποτέλεσμα στο 2018 Άμπου Ντάμπι Grand Prix επιβεβαίωσε την καλή δουλειά που έγινε, με τους οδηγούς να βελτιώνουν τη θέση τους κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Είχαν αμφότεροι στρατηγική μιας αλλαγής, ο Leclerc εκκίνησε υποχρεωτικά με την εξαιρετικά μαλακή γόμα με την οποία κατετάγη στο Q3 το Σάββατο. Αντίθετα ο Ericsson εκκίνησε από την 12η θέση της κατάταξης, με την πιο σκληρή από τις διαθέσιμες γόμες, την πολύ μαλακή. Ήταν ένας επεισοδιακός αγώνας που χαρακτηρίστηκε από ένα συμβάν λίγο μετά την εκκίνηση. Αμφότεροι οι οδηγοί έκαναν πολύ καλή δουλειά στη διαχείριση των ελαστικών και επέδειξαν καλό ρυθμό όταν ο αγώνας πήρε διαφορετική τροπή για τον καθέναν τους. Ο Charles Leclerc είχε μια ακόμη άριστη απόδοση δίνοντας μάχες για τις πρώτες θέσεις του μέσου της κατάταξης. Πήρε τελικά τους βαθμούς της 7ης θέσης. Ο Marcus Ericsson ήθελε ένα θετικό αποτέλεσμα στον τελευταίο του αγώνα οπότε ξεκίνησε με καλή απόδοση και βελτίωνε το ρυθμό του γύρο με το γύρο. Δυστυχώς ο Σουηδός υποχρεώθηκε σε εγκατάλειψη λόγω μηχανικής βλάβης στον 26ο γύρο ενόσω ήταν στην πρώτη δεκάδα.
Ο Charles Leclerc (39 βαθμούς) τερμάτισε στην 13η θέση του 2018 FIA Formula 1 Πρωταθλήματος Οδηγών και ο Marcus Ericsson στην 17η θέση (9 βαθμούς).
Η ομάδα ευχαριστεί και τους δυο οδηγούς για την άριστη απόδοσή τους και την ομαδική δουλειά φέτος. Εύχεται τα καλύτερα για το μέλλον τόσο στον Charles Leclerc όσο και στον Marcus Ericsson.
Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9):
C37 (Chassis 05/Ferrari)
Αποτέλεσμα: Εγκατέλειψε. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα.
«O αγώνας δεν ολοκληρώθηκε όπως θα ήθελα είναι απογοητευτικό που υποχρεώθηκα σε εγκατάλειψη. Εκκίνησα με την πιο σκληρή γόμα και είχα θέμα με την ισορροπία κρατήματος στην αρχή. Μερικούς γύρους πριν εγκαταλείψω το μονοθέσιο άρχισε να δίνει καλύτερη αίσθηση και ο ρυθμός ήταν καλός. Θα ήταν σπουδαίο να συνεχίσω έτσι και να πετύχω μερικούς ακόμη βαθμούς. Παραμένω ευχαριστημένος με την απόδοση μου. Ήταν μακριά χρονιά και είμαι ευγνώμων για τη σκληρή δουλειά της ομάδας. Πρέπει όλοι να είμαστε πολύ περήφανοι για αυτή τη σεζόν και την απίστευτη πρόοδο που σημειώσαμε. Είναι η καλύτερη σεζόν μου στη Formula 1 μέχρι σήμερα, θα την θυμάμαι πάντα.»
Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):
C37 (Chassis 01/Ferrari)
Αποτέλεσμα: 7ος. Εκκίνησε με την εξαιρετικά μαλακή γόμα, μετά από 7 γύρους έβαλε την πολύ μαλακή γόμα.
«Νομίζω ότι μπορούσαμε περισσότερα σήμερα στον αγώνα, αλλά ολοκληρώσαμε με μια αξιοπρεπή 7η θέση και πήραμε κάποιους βαθμούς. Θέλω να ευχαριστήσω την Alfa Romeo Sauber F1 Team, γι’ αυτή την απίστευτη χρονιά και για όσα μου δίδαξαν. Είναι σπουδαίο που δουλέψαμε μαζί και είδαμε την προσπάθεια να μετουσιώνεται σε πρόοδο. Μπορούμε όλοι να είμαστε περήφανοι που συμμετείχαμε σ’ αυτό, τους εύχομαι τα καλύτερα για το μέλλον.»
Frédéric Vasseur, Επικεφαλής Ομάδας και διευθύνων σύμβουλος της Sauber Motosport AG:
«Είναι σπουδαίο συναίσθημα ότι τερματίσαμε στην 8η θέση του πρωταθλήματος, ειδικά αν κοιτάξεις πίσω που βρισκόμασταν πέρυσι αλλά και φέτος μετά τους δυο πρώτους αγώνες. Πετύχαμε σπουδαίες βελτιώσεις και αυτό οφείλεται στη σκληρή δουλειά της ομάδας στην πίστα και στο εργοστάσιο. Οι στόχοι μας έχουν ανέλθει και το φρόνημά μας για την επόμενη χρονιά είναι υψηλό σε όλα τα τμήματα. Οφείλω να δώσω τα εύσημα για την βελτίωσή μας στους οδηγούς που έκαναν σπουδαία δουλειά μαζί και πίεζαν ο ένας τον άλλο σε κάθε περίοδο σε κάθε αγώνα. Ευχαριστούμε το Marcus και τον Charles για την σπουδαία συνεισφορά τους και ευχόμαστε και στους δυο τα καλύτερα για το μέλλον.»