Καλή εμφάνιση στη Βραζιλία
H Alfa Romeo Sauber F1 Team φεύγει από το Σάο Πάολο μετά από έναν φανταστικό αγώνα του Charles Leclerc και εδραιωμένη στην 8η θέση του πρωταθλήματος Κατασκευαστών.
Η απόδοση στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν πολύ δυνατή, η καλύτερη της σεζόν για την Ελβετική ομάδα. Ο Marcus Ericsson και ο Charles Leclerc ξεκίνησαν από την 6η και 7η θέση της εκκίνησης, αναζητώντας βαθμούς με κάθε τρόπο. Τα πάντα συνηγορούσαν για ένα δυνατό αγώνα, δυστυχώς όμως η ένταση της εκκίνησης στο Βραζιλιάνικο Grand Prix, είχε ως αποτέλεσμα να εξελιχθούν δυο διαφορετικοί αγώνες για τους οδηγούς. Ενώ ο Charles Leclerc είχε μια δυνατή εκκίνηση και κέρδισε θέσεις στον πρώτο γύρο, ο Marcus Ericsson βρέθηκε αντιμέτωπος με ένα διαφορετικό σετ προκλήσεων.
Ανυπομονώντας να εκμεταλλευτεί στο μέγιστο τη δυνατή του θέση, ο Σουηδός οδηγός έκανε ότι μπορούσε για να την διατηρήσει, παρότι είχε μια δύσκολη μάχη μπροστά του. Μετά από μια επαφή μ’ ένα άλλο μονοθέσιο στους πρώτους γύρους αντιμετώπισε πρόβλημα στην εμπρός πτέρυγα και στο πάτωμα. Παρότι η ομάδα τον έβαλε στα πιτ και προσπάθησε να φτιάξει το μονοθέσιό του, τελικά υποχρεώθηκε σε εγκατάλειψη.
Από την άλλη πλευρά ο Leclerc είχε ακόμη μια δυνατή και σταθερή απόδοση, δίνοντας μάχη στο άνω άκρο του μέσου της κατάταξης σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Τερματίζοντας 7ος, για 3η φορά φέτος ο πρωτάρης Μονεγάσκος πήρε άλλους 6 βαθμούς και ανέβηκε στην 14η θέση του πρωταθλήματος Οδηγών, έχοντας συνολικά 33 βαθμούς.
Η Alfa Romeo Sauber F1 Team έχει μαζέψει 42 βαθμούς και βρίσκεται στην 8η θέση του Πρωταθλήματος Κατασκευαστών. Ο Marcus Ericsson βρίσκεται στην 17η θέση του πρωταθλήματος Οδηγών. με συγκομιδή 9 βαθμών φέτος.
Marcus Ericsson (μονοθέσιο Νο 9):
C37 (Chassis 05/Ferrari)
Αποτέλεσμα: Εγκατέλειψε. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα και μετά από 18 γύρους έβαλε τη μέση γόμα.
«Απογοητευτικό φινάλε ενός σπουδαίου Σαββατοκύριακου. Είχα επαφή μ’ ένα άλλο μονοθέσιο μετά την εκκίνηση. Ως αποτέλεσμα το μονοθέσιο ήταν δύσκολο στην οδήγηση. Άλλαξε η ισορροπία κρατήματος ήταν διαφορετική από το υπόλοιπο Σαββατοκύριακο και η ζημιά χειροτέρευε σταδιακά. Υποχρεωθήκαμε σ’ εγκατάλειψη, είναι κρίμα ειδικά μετά το φανταστικό αποτέλεσμα στις κατατακτήριες δοκιμές. Θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στο Άμπου Ντάμπι.»
Charles Leclerc (μονοθέσιο Νο 16):
C37 (Chassis 02/Ferrari)
Αποτέλεσμα: 7ος. Εκκίνησε με την πολύ μαλακή γόμα, μετά από 35 γύρους έβαλε τη μέση γόμα.
«Είμαι πολύ χαρούμενος με τον αγώνα, η 7η θέση είναι θετικό αποτέλεσμα και μας ικανοποιεί. Ήταν διασκεδαστική η οδήγηση σ’ αυτή την πίστα. Πήραμε βαθμούς, σταθεροποιηθήκαμε στην 8η θέση του πρωταθλήματος Κατασκευαστών, αυτό είναι ένα θετικό συναίσθημα για όλη την ομάδα. Ανυπομονώ να δω τι μπορούμε να καταφέρουμε στο Άμπου Ντάμπι.»
Frédéric Vasseur, Επικεφαλής Ομάδας και διευθύνων σύμβουλος της Sauber Motosport AG:
«Συνολικά ήταν ένα θετικό Σαββατοκύριακο για την ομάδα μας. Αμφότεροι οι οδηγοί είχαν δυνατή απόδοση στις κατατακτήριες δοκιμές και εκκίνησαν στον αγώνα από το άνω άκρο του μέσου της κατάταξης. Ο Charles τερμάτισε στον αγώνα 7ος και αυτό είναι ένα καλό βήμα για να σιγουρέψουμε την 8η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Παραταύτα φεύγουμε από το Σάο Πάολο με ανάμεικτα συναισθήματα καθώς ο Marcus υποχρεώθηκε σ’ εγκατάλειψη του αγώνα. Είχε επαφή μ’ ένα άλλο μονοθέσιο, έπαθε ζημιά το πάτωμα και το ρύγχος, οπότε ήταν αδύνατο να τερματίσει. Παραταύτα ο ρυθμός μας ήταν καλός και δίνουμε μάχη για θέσεις στο πρωτάθλημα. Η πρόοδος συνεχίζεται, αυτό είναι μια ανταμοιβή για τη σκληρή δουλειά μας, τόσο στην πίστα όσο και στο εργοστάσιό μας στην Ελβετία, κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Ανυπομονώ να κλείσουμε τη σεζόν με μια δυνατή εμφάνιση στο Άμπου Ντάμπι.»