Ασφαλείς επιλογές
Σε έναν αγώνα ο οποίος κρύβει περισσότερες παγίδες από οποιονδήποτε άλλο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, το Ράλλυ Μόντε Κάρλο, οι Νίκος Παυλίδης- Allan Harryman κατάφεραν να ολοκληρώσουν τη δεύτερη ημέρα χωρίς απρόοπτα. Το δίδυμο που αγωνίζεται για ακόμη έναν αγώνα με την υποστήριξη της RS200 Motor Oil γνώριζε εξαρχής ότι θα έχει μειονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού στις ειδικές διαδρομές της Πέμπτης και της Παρασκευής και κινήθηκε με γνώμονα την ασφάλεια.
Το αρχικό πλάνο του «ελληνικού» πληρώματος ήταν να κινηθεί συντηρητικά τις πρώτες ημέρες, ώστε να είναι σε θέση να αντεπιτεθεί στις επόμενες. Μια μικροέξοδος όμως στη δεύτερη νυχτερινή διαδρομή, αλλά και το γεγονός ότι του δόθηκαν εικονικοί χρόνοι στις πρωινές ειδικές της Παρασκευής που ακυρώθηκαν, το έφεραν μακριά από τον ανταγωνισμό: «Ο ανταγωνισμός στο φετινό Ράλλυ Μόντε Κάρλο στην κατηγορία μας είναι σε υψηλότερο επίπεδο από ότι πέρυσι, με τοπικούς οδηγούς πολύ καλά προετοιμασμένους όσον αφορά τη γνώση των ειδικών και των συνθηκών του οδοστρώματος. Ξέραμε ότι στο πρώτο σκέλος θα είχαμε μειονέκτημα, όμως θα προσπαθούσαμε να αντιστρέψουμε την εις βάρος μας κατάσταση στα δύο επόμενα.», ήταν τα λόγια του Παυλίδη, ο οποίος πρόσθεσε: «Δυστυχώς, η έξοδος μας την Πέμπτη αλλά και οι εικονικοί χρόνοι που μας δόθηκαν στις ακυρωμένες ειδικές μας απομάκρυναν από τους πρώτους και δεν μας δίνουν το δικαίωμα να ρισκάρουμε στη συνέχεια. Το τρομερό μποτιλιάρισμα που αντιμετωπίσαμε μάλιστα στην απλή διαδρομή μεταξύ της 6ης και 7ης διαδρομής, μας καθυστέρησε τόσο ώστε να μην προλάβουμε να τοποθετήσουμε τα κατάλληλα ελαστικά για τις συνθήκες.» δήλωσε ο βορειοελλαδίτης οδηγός μετά την ολοκλήρωση της ημέρας.
Όσον αφορά τις ειδικές διαδρομές του Σαββάτου, ο Νίκος Παυλίδης εμφανίστηκε συγκρατημένος: «Έχουμε αγωνιστεί στις διαδρομές του τρίτου σκέλους στον περσινό αγώνα. Δεν είναι εντελώς άγνωστες για εμάς, ωστόσο και οι αντίπαλοί μας είναι δυνατοί. Το θετικό είναι ότι δεν έχουμε αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με το Peugeot και στοχεύουμε να ανεβούμε κάποιες θέσεις στην κατάταξη της κατηγορίας μας.» Όσον αφορά την επιλογή των ελαστικών, ο οδηγός τόνισε:«Εμείς επιθυμούμε να κάνουμε ασφαλή επιλογή ελαστικών, σε αντίθεση με τα τοπικά πληρώματα που σε ορισμένες περιπτώσεις παίρνουν ορισμένα ρίσκα, εξαιτίας και της εμπειρίας τους από αυτές τις ειδικές.»
Το σημερινό σκέλος περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 93 αγωνιστικών χιλιομέτρων.