Το νέο Honda Super Cub C125
To Super Cub συνεχίζει την πορεία του στην Ευρώπη με τον ‘αέρα’ ενός παγκόσμιου best-seller. Διατηρεί τις διάσημες επιδόσεις του παραμένοντας προσιτό και με ένα μοναδικό διαχρονικό στυλ. Αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του είναι ένας ροπάτος κινητήρας 125cc, οι ομαλές και αθόρυβες ημιαυτόματες αλλαγές σχέσεων, το νέο, ανθεκτικό πλαίσιο, οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων, τα φώτα τεχνολογίας full LED και το Smart Key.
Το πρώτο Super Cub C100 παρουσιάστηκε το 1958, 10 χρόνια μετά την ίδρυση της Honda. Σχεδιασμένο από τον Soichiro Honda και τον επί μακρόν συνεργάτη του Takeo Fujisawa, είχε συγκεκριμένο σκοπό: ‘να προσφέρει χαρά παίζοντας χρήσιμο ρόλο στα ζωές των ανθρώπων’.
Σχεδόν 60 χρόνια αργότερα, το 2017, το Super Cub πέτυχε ένα σημαντικό ορόσημο παραγωγής με 100 εκατομμύρια μονάδες, που το ανέδειξε στο πιο δημοφιλές μηχανοκίνητο όχημα που έχει κυκλοφορήσει ποτέ στον κόσμο. Όλο αυτό το διάστημα, οι αρετές του Super Cub – στυλ, αξιοπιστία, οικονομία και γνήσια πρακτικότητα – παρέμειναν αναλλοίωτες στο πέρασμα του χρόνου: αθόρυβα και διακριτικά, κατάφερε αυτό ακριβώς που επιθυμούσαν οι Soichiro και Takeo – να μυήσει και να υποστηρίξει τους ανθρώπους στο μοντέλο της προσωπικής μετακίνησης.
Έχοντας γνώση του target group των αναβατών πόλεων – νεότερων αλλά και πιο ώριμων – που αναζητούν ένα παπί εμπνευσμένο από ρετρό φόρμες με πραγματική αξιοπιστία και εντυπωσιακό στυλ, η Honda αποκαλύπτει το Super Cub C125, μία εξέλιξη του θρυλικού παπιού και σηματοδοτεί το επόμενο κεφάλαιο στη μακροχρόνια ιστορία του, σχεδιασμένο για το σύγχρονο ρυθμό ζωής των μεγάλων πόλεων. Το νέο Honda Super Cub C125 είναι άμεσα διαθέσιμο μέσα από το Δίκτυο των Επισήμων Εμπόρων Honda Moto της εταιρείας Αδελφοί Σαρακάκη Α.Ε.Β.Μ.Ε. – Επίσημος Εισαγωγέας-Διανομέας Honda Moto στην Ελλάδα στην τιμή των 3,990€.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Αερόψυκτος SOHC τετράχρονος, διβάλβιδος |
Κυβισμός | 125cc |
Διάμετρος x Διαδρομή | 52.4 x 57.9mm |
Σχέση Συμπίεσης | 9.3:1 |
Μέγιστη Ισχύς | 9,65hp @ 7,500rpm |
Μέγιστη Ροπή | 10.4Nm @ 5,000rpm |
Χωρητικότητα δοχείου λαδιού | 1.0 litres |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΥΣΙΜΟΥ | |
Τροφοδοσία | Ηλεκτρονικός ψεκασμός PGM-FI |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ καυσίμου | 3.7 L |
Κατανάλωση | 66.7km/litre (WMTC mode) |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Μίζα | Ηλεκτρική |
Μπαταρία | 12V-3.5AH |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος Συμπλέκτη | Υγρός, πολύδισκος και αυτόματος, φυγοκεντρικός συμπλέκτης |
Τύπος κιβωτίου | 4τάχυτο |
ΣΚΕΛΕΤΟΣ | |
Τύπος | Ατσάλινο τύπου μονής ραχοκοκαλιάς |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) | 1.915 x 720 x 1.000mm |
Μεταξόνιο | 1.245mm |
Γωνία Κάστερ | 26,5° |
Ίχνος τροχού | 71mm |
Ύψος σέλας | 780mm |
Απόσταση από το έδαφος | 125mm |
Ακτίνα στροφής | 2.0m |
Βάρος (πλήρως υγρών) | 109kg |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Τύπος Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι 26mm |
Τύπος Πίσω | Δύο αμορτισέρ |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Τύπος Εμπρός | 10-ακτίνων από χυτό αλουμίνιο |
Τύπος Πίσω | 10-ακτίνων από χυτό αλουμίνιο |
Ελαστικό εμπρός | 70/90-17M/C 48P |
Ελαστικό πίσω | 80/90-17M/C 50P |
ΦΡΕΝΑ | |
Τύπος Εμπρός | Μονός υδραυλικός δίσκος 220 mm |
Τύπος Πίσω | Ταμπούρο 130mm |
ΦΩΤΙΣΜΟΣ | |
Προβολέας | LED |
Πίσω φως | LED |