Veloce: Δύναμη που φαίνεται!
Η Giulia με μοναδικό τρόπο συνδυάζει τις πέντε απόλυτες και διαχρονικές αξίες της Alfa Romeo: την προηγμένη τεχνολογία, τον δυναμισμό, το χαμηλό βάρος σε συνδυασμό με την υψηλή αποδοτικότητα, τον ιταλικό σχεδιασμό και το αγωνιστικό πνεύμα.
Αναφορικά με το τεχνολογικό υπόβαθρο της Giulia αξίζει να αναφερθεί η ενσωμάτωση αναβαθμισμένης έκδοσης του Alfa DNA με προηγμένη επέμβαση στα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου. Τα συστήματα αυτά αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό του, όπως το Ολοκληρωμένο Σύστημα Πέδησης (Integrated Brake system-IBS) για βελτιωμένες επιδόσεις φρεναρίσματος και αυξημένα επίπεδα ασφάλειας, το Σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας (Lane Departure Warning – LDW), το Σύστημα Προειδοποίησης Πρόσκρουσης (Forward Collision Warning – FCW), καθώς και το Σύστημα Παρακολούθησης Νεκρού Σημείου (Blind Spot Monitoring- BSM).
Η υιοθέτηση των παραπάνω καινοτόμων συστημάτων ασφαλείας, αλλά και η αποδοτικότητα του ελαφρού και ταυτόχρονα άκαμπτου αμαξώματος μέσω της χρήσης εξαιρετικά ελαφρών υλικών τόσο για τα δομικά όσο και τα μηχανικά μέρη του, οδήγησε στην «5άστερη» επιτυχία της Giulia στις δοκιμές πρόσκρουσης EuroNCAP. Μάλιστα, το ποσοστό 98% που πέτυχε στην προστασία των ενήλικων επιβατών, αποτελεί το υψηλότερο που έχει πετύχει ποτέ ένα αυτοκίνητο ακόμη και μετά την υιοθέτηση αυστηρότερων κριτηρίων από το σύστημα αξιολόγησης το 2015.
Παράλληλα, την ψυχαγωγία και ενημέρωση των επιβατών αναλαμβάνει το Σύστημα Infotainment Νέας γενιάς έως 8,8 ιντσών με τρισδιάστατη οθόνη με πλοήγηση αλλά και με περιστρεφόμενο pad, καθώς και το Harman Kardon Sound Theatre, ένα υψηλής ποιότητας σύστημα ήχου με ειδικό ενισχυτή και 14 ηχεία.
Ένας από τους πρωταρχικούς στόχους στην καρδιά της σχεδίασης της νέας Giulia ήταν να επιτευχθεί η απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση. Οι βασικοί συντελεστές για την επίτευξη αυτού του στόχου είναι η κίνηση στους πίσω τροχούς σε συνδυασμό με την άψογη κατανομή του βάρους. Ταυτόχρονα, το μοναδικό σύστημα ανάρτησης Alfa™link με διπλά ψαλίδια εμπρός και τέσσερις και μισό συνδέσμους πίσω προσφέρει τον καλύτερο συνδυασμό αίσθησης άνεσης σε οδήγηση σε στροφές με υψηλές ταχύτητες. Επιπλέον, το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης (Q2) είναι σε θέση να βελτιστοποιήσει την πρόσφυση στους πίσω τροχούς και να εξισορροπήσει τη ροπή του κινητήρα που λειτουργεί στον εμπρόσθιο άξονα του οχήματος.
Η σχεδίαση, η τεχνική και η τεχνολογία αποτελούν ιδιαίτερα στοιχεία της νέας Giulia. Αυτό που την καθιστά μια πραγματική Alfa Romeo, ωστόσο, σύμφωνα με την παράδοση, είναι οι καρδιές που χτυπούν κάτω από το καπό. Η Alfa Romeo Giulia διαθέτει μια εντελώς νέα, ειδική και ισχυρή γκάμα κινητήρων από αλουμίνιο. Οι κινητήρες της Giulia είναι εξαιρετικά αποτελεσματικοί και παρουσιάζουν εντυπωσιακές επιδόσεις.
Η Alfa Romeo Giulia αποτελεί την πιο αγνή έκφραση του σχεδιασμού της Alfa Romeo και ενσωματώνει τα καλύτερα στοιχεία του ιταλικού design, την αίσθηση των αναλογιών, την απλότητα, τη φροντίδα για την ποιότητα των επιφανειών. Οι αναλογίες της νέας Alfa Romeo Giulia έχουν επωφεληθεί από την υιοθέτηση του συστήματος της μετάδοσης κίνησης στους πίσω τροχούς, τη θέση οδήγησης προς τους κινητήριους τροχούς, το μακρύ καπό και ευρύ μπροστινό φτερό, το μυώδες πίσω φτερό από όπου δείχνει να απελευθερώνεται όλη η ισχύς και η τοποθέτηση κινητήρα μεταξύ των δύο αξόνων.
Το νέο μοντέλο έχει μια ισχυρή ταυτότητα περιλαμβάνοντας χαρακτηριστικά όπως το θρυλικό μπροστά τρίλοβο, ίσως το πιο γνωστό και αναγνωρίσιμο γράφημα στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, ενώ, πλευρικά, μια σαφής κούφια γραμμή αναδεικνύει τις πόρτες και τις λαβές των θυρών. Επιπλέον, αφήνει το φως να περιγράψει τις αρμονικές της επιφάνειες, με την υιοθέτηση πολύ λίγων γραφικών λεπτομερειών. Μοιάζει με γλυπτό το οποίο αποκαλύπτει μια σχεδόν οργανική δύναμη.
Η τεχνολογία έχει ως σκοπό την οδηγική απόλαυση όπου όλες οι διαθέσιμες τεχνολογίες δεν είναι απλά gadgets, αλλά συνεισφέρουν στην αίσθηση και την οδήγηση του αυτοκινήτου. Το κεντρικό τούνελ, το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων είναι προσανατολισμένα στον οδηγό, το κάθισμα του οδηγού είναι κομμένο σαν ρούχο και ραμμένο σαν ένα κοστούμι χειροποίητο με μεράκι και πολύτιμα υλικά. Δέρμα, ξύλο και υφάσματα έχουν επιλεχθεί ώστε να δίνουν την απόλυτη ευχαρίστηση τόσο στην όψη όσο και την αφή, ενώ παράλληλα η συναρμογή τους είναι βασισμένη στη λεπτομέρεια.
Η βασική έκδοση Giulia περιλαμβάνει στον βασικό της εξοπλισμό οθόνη TFT 3.5’’ πολλαπλών λειτουργιών, μηχανική ρύθμιση καθισμάτων 6 θέσεων, μαύρα υφασμάτινα καθίσματα, μαύρο εσωτερικό διάκοσμο στο ταμπλό, start button στο τιμόνι που είναι δερμάτινο, cruise control, διζωνικό κλιματισμό, αισθητήρα φώτων, ηλεκτρικό χειρόφρενο, αισθητήρα βροχής, κορυφαία συστήματα ασφάλειας (IBS, LDW, FCW, BSM), ζάντες αλουμινίου 16’’, αλουμινένιες δαγκάνες φρένων, προβολείς ομίχλης, εμπρός προβολείς αλογόνου και φώτα ημέρας, πίσω φώτα LED, μονή χρωμιωμένη απόληξη εξάτμισης, Alfa DNA, Σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης 6.5’’ (ραδιόφωνο, MP3, aux-in, Bluetooth), Start & Stop.
Παράλληλα υπάρχει η δυνατότητα απόκτησης του πακέτου Luxury, το οποίο είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού Super και περιλαμβάνει δερμάτινα καθίσματα, πάνελ θυρών και υποβραχιόνιο από δέρμα υψηλής ποιότητας pieno fiore. Τα εσωτερικά του πακέτου είναι διαθέσιμα σε 4 χρωματισμούς.
Να σημειωθεί ότι η Giulia διατίθεται σε 13 διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, 3 παστέλ χρώματα, 8 μεταλλικά και 2 τριπλής επίστρωσης.
Στην Ελλάδα η Giulia είναι διαθέσιμη και με τον ιδιαίτερα ροπάτο (470 Nm) πετρελαιοκινητήρα των 2.2 λίτρων και των 210 ίππων. Με το μαγικό όνομα Veloce! Συνδυάζεται με το 8άρι αυτόματο κιβώτιο, το οποίο φέρει και αλουμινένια paddles πίσω από το τιμόνι. Μα και με τετρακίνηση. Οι αξιοσημείωτες επιδόσεις είναι παρούσες με τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 6,8 δλ. Η τελική φτάνει τα 235 χλμ./ώρα και όλα τα παραπάνω με μία λογική κατανάλωση, της τάξης των 8 λίτρων.
Η απόκριση του μοτέρ ρυθμίζεται από το σύστημα Alfa DNA, μαζί με την ταχύτητα αλλαγών στις σχέσεις του κιβωτίου, την αίσθηση του τιμονιού και τη λειτουργία της ανάρτησης. Στην επιλογή ‘Ν’ η Giulia τα κάνει όλα γλυκά και συγκροτημένα, με μια ευχάριστα σπορ προδιάθεση. Προσφέρει καλή άνεση, σπιρτάδα και ήσυχο ταξίδι. Στο ‘D’ όμως η Ιταλίδα απελευθερώνει το ταπεραμέντο της. Η ανάρτηση σφίγγει, ο κινητήρας αρπάζει καλύτερα στο πάτημα του γκαζιού, ενώ το κιβώτιο αλλάζει ακαριαία και παύει να ανεβάζει σχέση στον κόφτη.
Η Veloce μπορεί εύκολα να σου πάρει το μυαλό και κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Τόσο το πλαίσιο όσο και το στήσιμο προσφέρουν δυναμικές οδηγικές εμπειρίες. Παράλληλα, η εκπληκτική πληροφόρηση του συστήματος διεύθυνσης και ο τρόπος που «καταπίνει» χιλιόμετρα χωρίς να το καταλάβεις είναι λίγα από τη μεγάλη λίστα των προσόντων. Ακόμα, το ESP παραμένει μόνιμα ενεργοποιημένο, χωρίς αυτό να σου κόβει καθόλου από την οδηγική απόλαυση. Η Giulia Veloce χαρίζει τον σπορ και premium χαρακτήρα που αναζητείς από ένα μεσαίας κατηγορίας σεντάν. Κοστίζει 53.000 ευρώ.