Πρωτιές για το νέο Passat
Το νέο Passat: το πιο επιτυχημένο μεσαίο μοντέλο του κόσμου θα είναι το πρώτο Volkswagen με δυνατότητα ημιαυτόνομης κίνησης σε ταχύτητες ταξιδιού
- Παγκόσμια πρεμιέρα του Travel Assist: το Passat θα είναι το πρώτο Volkswagen που θα διαθέτει δυνατότητα ημιαυτόνομης κίνησης σε ταχύτητες ταξιδιού
- IQ.LIGHT: ακολουθώντας την τελευταία γενιά του Touareg, το Passat θα είναι και αυτό διαθέσιμο με προβολείς IQ.LIGHT – LED matrix
- Το MIB3 θα είναι online: το νέο Modular Infotainment Matrix σύστημα με την ενσωματωμένη κάρτα SIM θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στο Passat
- Μηδενικές εκπομπές ρύπων στην πόλη: η ηλεκτρική αυτονομία του νέου Passat GTE έχει αυξηθεί στα 55 χιλιόμετρα περίπου με βάση τις προδιαγραφές WLTP
Ακόμα πιο άνετο, ακόμα πιο ψηφιοποιημένο και με ακόμα περισσότερες δυνατότητες ενσωμάτωσης: η ιδιαίτερα εξελιγμένη όγδοη γενιά του Passat παρουσιάζεται επίσημα στη Γενεύη. Η παρουσίαση συμπίπτει με την παραγωγή του υπ’ αριθμόν “30.000.000” Passat, γεγονός που το καθιστά το πιο επιτυχημένο μεσαίο μοντέλο του κόσμου. Η τεχνολογική του αναβάθμιση θα ενισχύσει τη θέση του ως ένα από τα καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας business.
Για πρώτη φορά στο νέο Passat, η Volkswagen παρουσιάζει ένα νέο σύστημα, το Travel Assist. Ενεργοποιείται με το πάτημα ενός κουμπιού στο πολυλειτουργικό τιμόνι. Ο οδηγός πρέπει συνεχώς να ελέγχει το σύστημα για λόγους ασφαλείας αλλά και νομικού πλαισίου. Προκειμένου να το διασφαλίσει αυτό, το Travel Assist που είναι ενεργό από τα 0 έως τα 210 χλμ./ ώρα, ελέγχει αν ο οδηγός έχει τα χέρια του στο τιμόνι. Αυτό στο νέο Passat γίνεται με τον πιο εύκολο δυνατό τρόπο, καθώς το τιμόνι αναγνωρίζει το άγγιγμα του οδηγού και λειτουργεί ως διεπαφή (interface) με συστήματα όπως το Travel Assist.
Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα απλό άγγιγμα του τιμονιού. Η ενεργή επιφάνεια αναγνωρίζει με τον τρόπο αυτό πως ο οδηγός έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου (μέχρι τώρα ο οδηγός έπρεπε να στρίψει έστω και ελάχιστα το τιμόνι). Αν ο οδηγός πάρει τα χέρια του από το τιμόνι για περισσότερα από 10 δευτερόλεπτα θα προειδοποιηθεί οπτικά, ακουστικά αλλά και με την ενεργοποίηση των φρένων. Εάν δεν αντιδράσει σε αυτές τις προειδοποιήσεις, το Emergency Assist θα επιβραδύνει αυτόματα και σταδιακά το Passat, ακινητοποιώντας το τελικά.