Από το Νότο στο Βορρά
Ο γνωστός ταξιδιωτικός αρθρογράφος –φωτογράφος Κων/νος Μητσάκης και ο 13χρονος γιος του Γιώργος, ταξιδεύοντας στην σέλα μιας μοτοσυκλέτας HONDA AFRICA TWIN CRF 1000 ADV SPORT,ολοκλήρωσαν με επιτυχία την ζεύξη δυο ευρωπαϊκών ακρωτηρίων, στα πλαίσια του ταξιδιού “2 GENERATIONS’ RIDE / CAPE 2 CAPE”.
Οι δυο Έλληνες αναβάτες ξεκίνησαν στις 18/4/2019 από το ελληνικό ακρωτήριο Ταίναρο, το (δεύτερο) νοτιότερο χερσαίο ακρωτήριο της Ευρώπης, και μετά από 11 ημέρες ταξιδιού και 4.300 χλμ. προσέγγισαν το ακρωτήριο Nordkapp της Νορβηγίας, το βορειότερο χερσαίο ακρωτήριο της Ευρώπης. Καθοδόν προς το Βόρειο Ακρωτήριο της Νορβηγίας, πέρασαν (κοντά στην πόλη Rovaniemi της Φιλανδίας) από το γεωγραφικό σημείο όπου διέρχεται ο Αρκτικός Κύκλος (66° 33΄ 38΄΄).
Το ταξίδι τους “2 GENERATIONS’ RIDE / CAPE 2 CAPE” ήταν μια συναρπαστική περιπέτεια δρόμου, μ’ ένα πολύ όμορφο και ξεχωριστό μήνυμα. Ο Κωνσταντίνος Μητσάκης μαζί με τον γιο του Γιώργο, όχι μόνο ένωσαν δύο από τα σημαντικότερα ευρωπαϊκά ακρωτήρια οδηγώντας μια HONDA AFRICA TWIN CRF 1000 ADV SPORT, αλλά ενίσχυσαν ακόμη περισσότερο το δέσιμο μεταξύ πατέρα και γιου, με μια μοναδική συλλογή κοινών εμπειριών. Ήταν ταξιδευτές στην ίδια σέλα της ζωής…
Ο δρόμος μέχρι τo βορειότερο σημείο της Ευρώπης μπορεί να ήταν γεμάτος μοναδικές εικόνες και δυνατά συναισθήματα για τους δυο αναβάτες της HONDA AFRICA TWIN CRF 1000 ADV SPORT, όμως, οι καιρικές συνθήκες που κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν καθοδόν για το ακρωτήριο Nordkapp ήταν αρκετές δύσκολες. Από 2 C ως -12 C κυμαίνονταν οι ημερήσιες θερμοκρασίες που επικρατούσαν στην περιοχή της χιονισμένης Λαπωνίας. Παρόλα αυτά, οι δυο αναβάτες και η μοτοσυκλέτα τους κατάφεραν να φέρουν εις πέρας αυτήν την πραγματικά «παγωμένη» αποστολή και να αντικρίσουν την διάσημη υδρόγειο σφαίρα του Nordkapp.
Λίγα λόγια για την Honda Africa Twin:
H μεγάλων διαστάσεων, απόλυτη μοτοσυκλέτα περιπέτειας της Honda αναβαθμίστηκε σημαντικά την περασμένη χρονιά που συμπλήρωσε και 30 χρόνια ζωής με ηλεκτρονικό γκάζι (Throttle by Wire), 3 Προγράμματα Οδήγησης, σύστημα Selectable Torque Control της Honda με διευρυμένες παραμέτρους, ενώ απόκτησε ακόμη καλύτερη απόκριση στην επιτάχυνση και πιο συναρπαστικό ήχο. Επίσης, η μοτοσυκλέτα του 2018 είναι 2 κιλά ελαφρύτερη και διαθέτει βελτιώσεις σε πολλές λεπτομέρειες οι οποίες αναβαθμίζουν την εμπειρία κατοχής και οδήγησής της. Η μοτοσυκλέτα μπορεί πλέον να εφοδιάζεται με εγκεκριμένα χωμάτινα ελαστικά.
Παρότι η σημερινή μοτοσυκλέτα με το ίδιο όνομα – η οποία παρουσιάστηκε το 2016 ως CRF1000L Africa Twin – δε διαθέτει κανένα κοινό στοιχείο με την προκάτοχό της, ως μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για «Αληθινή Περιπέτεια» έχει κληρονομήσει το πνεύμα και την ουσία που κατέστησαν τόσο δημοφιλές το αρχέτυπο μοντέλο.
Η σωστή ισορροπία ανάμεσα στη δύναμη και το βάρος είναι το μυστικό της απήχησης της Africa Twin τώρα, όπως και τότε. Το σημερινό μοντέλο έχει καθιερωθεί ως μία σύγχρονη μοτοσυκλέτα παντός εδάφους και θεωρείται ιδιαίτερα δημοφιλής στους κύκλους των ανθρώπων της περιπέτειας ανά τον κόσμο, ενώ ασκεί γοητεία στους καθημερινούς αναβάτες και στους απλούς ταξιδιώτες, χάρη στην απολαυστική και απόλυτα εκμεταλλεύσιμη απόδοση του κινητήρα σε ένα πλαίσιο που δουλεύει το ίδιο καλά τόσο στο δρόμο, όσο και εκτός.