Προβληματισμοί στο Μουσείο
Με πρωτοβουλία του Ελληνικού Μουσείου Αυτοκινήτου οργανώθηκε συζήτηση με θέμα «Το Ιστορικό Όχημα στην Ελλάδα: Παρόν και Μέλλον», και με παρόντες τους εκπροσώπους της Νέας Δημοκρατίας, Μάκη Βορίδη, Τομεάρχη Εσωτερικών και υποψήφιο Βουλευτή της Β! Αθηνών, και Βασίλη Ξυπολυτά, τ. Υπευθύνου Παραγωγικού Τομέα και υποψήφιο Βουλευτή, της Β! Αθηνών Βόρειου τομέα της Ν.Δ.
Την συζήτηση συντόνισε ο Διευθυντής του Drive Magazine [www.drive.gr ] Μιχάλης Γεωργιαδης, ενώ ο Πρόεδρος του Hellenic Motor Museum Θεόδωρος Ν. Χαραγκιώνης άνοιξε την συζήτηση με μια σύντομη τοποθέτηση περί των Ιστορικών Οχημάτων στην χώρα από την εποχή του Παπαδόγκωνα [Υπουργική Απόφαση 61041/5235/21.11.2013 – ΦΕΚ 3019/28.11.2013 ] μέχρι την σημερινή αλλοπρόσαλλη κατάσταση με τις δυο ΚΥΑ.
Οι κ. Βορίδης & Ξυπολυτάς ανέπτυξαν τις θέσεις τους, τόνισαν τη σημασία των ιστορικών οχημάτων σαν αντικείμενα πολιτιστικής κληρονομιάς και προώθησης του τουρισμού στη χώρα μας, την ενθάρρυνση των ιδιοκτητών «με το μεράκι» τους για τα παλιά οχήματα, συγχρόνως με υιοθέτηση πολιτικών για τους νέους (π.χ. συνεργασίες με ΤΕΙ & ΕΠΑΛ προκειμένου να ενθαρρυνθούν και να μάθουν τις τέχνες που εκλείπουν), ενώ επιβεβαίωσαν την αναγκαιότητα της κατάργησης της ισχύουσας ΚΥΑ, με πρόθεση να επανέλθει σε ισχύ η Υπουργική Απόφαση Νο 61041/5235/21.11 του 2013 [έτσι ώστε να μην υπάρξει κενό], και την αντικατάσταση της μελλοντικά με νόμο στα πρότυπα των υπολοίπων χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Με χαρά άκουσαν οι ακροατές τον κ. Ξυπολυτά να προσφέρεται να αναλάβει ρόλο «πρεσβευτή» των Ιστορικών Οχημάτων στις μελλοντικές διαβουλεύσεις με τα Υπουργεία.
Η συζήτηση συνεχίστηκε με δηλώσεις φορέων και εκπροσώπων λεσχών καθώς και ερωτήσεις δημοσιογράφων.