Το νέο Hyundai Tucson 48V Hybrid
- Το νέο Hyundai Tucson 48V Hybrid εφοδιάζεται με τη νέα τεχνολογική γενιά κινητήρων Diesel SmartStreamTM, που συνδυάζει μειωμένη κατανάλωση, αξιοπιστία και δυναμικότερες επιδόσεις
- Ο Diesel SmartStreamTM κινητήρας 1,6lt με 115hp / 136 hp συνδυάζεται με μηχανικό 6-ταχυτο ή αυτόματο 7-DCT κιβώτιο είτε με κίνηση 2WD είτε με την προηγμένη τετρακίνηση (H-TRAC)
- Αποδίδει κορυφαία οικονομία καυσίμου με 4,8 λίτρα Diesel / 100km
- Σύντομα θα ανακοινωθεί και η κορυφαία έκδοση 2,0lt 48V Hybrid με επιδόσεις 185 hp με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και 4WD
- Το νέο Hyundai Tucson 48V Hybrid 1,6lt διατίθεται με τιμή εκκίνησης 24.990 €
H Hyundai Motor συνδυάζει στο Νέο Tucson την υψηλή απόδοση κατανάλωσης καυσίμου
της 48 Volt Ηybrid τεχνολογίας με τον SmartStreamTM πετρελαιοκινητήρα CRDi ισχύος 1,6lt με απόδοση 115 και 136 PS καθώς διαθέτει και τον 2.0lt CRDi 48-Volt Diesel κινητήρα.
Η νέα τεχνολογία περιλαμβάνει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt, μία υβριδική μίζα/γεννήτρια και έναν μετατροπέα LDC (χαμηλής τάσης DC / DC). Εκτός από το 48 Volt ηλεκτρικό σύστημα, το όχημα είναι εξοπλισμένο και με το συμβατικό 12V ηλεκτρικό σύστημα, το οποίο είναι συνδεδεμένο μέσω του μετατροπέα DC / DC στο 48V σύστημα.
Έτσι, τα μέρη της ενέργειας που αποθηκεύονται στο 48V σύστημα μπαταρίας μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τη σταθεροποίηση της 12V τροφοδοσίας ισχύος του οχήματος.
Η μπαταρία ιόντων-λιθίου 48V, 0.44 kWh, η οποία τροφοδοτεί το Hybrid σύστημα με ηλεκτρική ενέργεια, βρίσκεται κάτω από το χώρο αποσκευών, ενώ η υβριδική μίζα/γεννήτρια είναι τοποθετημένη στον κινητήρα. Ένας ιμάντας συνδέει την υβριδική μίζα/γεννήτρια με τον στροφαλοφόρο άξονα του κινητήρα εσωτερικής καύσης. H υβριδική μίζα/γεννήτρια δημιουργεί κινητική ενέργεια μέσω ανάκτησης (ενέργειας) έως 12 kW και ροπή 55Nm στον άξονα της υβριδικής μίζας/γεννήτριας.
Η υβριδική τεχνολογία της Hyundai που χρησιμοποιείται στο νέο Tucson, βελτιώνει σημαντικά την οικονομία καυσίμου και τις εκπομπές CO2 μέχρι και 11% ανάλογα με τις προδιαγραφές του οχήματος. (NEDC 2.0).
Ως πρόσθετο πλεονέκτημα, το σύστημα υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, παρέχοντας πρόσθετη ισχύ κατά τη διάρκεια των διαφορετικών τρόπων οδήγησης, όπως επίσης βοηθάει στην ταχύτερη και πιο ομαλή εκκίνηση του κινητήρα. Έτσι μειώνονται οι απαιτήσεις από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Ομαλή εκκίνηση
Το υβριδικό σύστημα έχει ιδιαίτερα πλεονεκτήματα στην κίνηση μέσα στην πόλη, με την υβριδική μίζα/γεννήτρια να υποστηρίζει τον κινητήρα SmartStreamTM στην επανεκκίνηση σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης. Η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται ταχύτερα και ομαλότερα με πρόσθετη ροπή, αντλώντας ενέργεια από την 48V μπαταρία. Ως αποτέλεσμα της πιο σύντομης και ταχύτερης απόδοσης ροπής, η εκκίνηση του κινητήρα μπορεί να βελτιωθεί κατά 0,2 δευτερόλεπτα. Το συμβατικό 12V ηλεκτρικό σύστημα χρησιμοποιείται μόνο για την αρχική εκκίνηση, εάν το λάδι του κινητήρα είναι ακόμα κρύο και απαιτείται υψηλότερη ροπή εκκίνησης. Η υβριδική μίζα/γεννήτρια βοηθάει τον κινητήρα κατά την γρήγορη επιτάχυνση παρέχοντας πρόσθετη ροπή και ισχύ.
Γρήγορη επιτάχυνση με οικονομία
Κατά την επιτάχυνση η υβριδική μίζα/γεννήτρια παρέχει πρόσθετη ισχύ στον κινητήρα από 4 έως 12 kW, ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της 48V μπαταρίας και την απαίτηση επιτάχυνσης από τον οδηγό. Μόλις επιτευχθεί η απαιτούμενη ταχύτητα, η υβριδική μίζα/γεννήτρια μεταφέρεται σε κατάσταση ουδέτερης λειτουργίας, χωρίς να παρέχει ισχύ. Ως αποτέλεσμα, οι εκπομπές CO2, καθώς και η κατανάλωση καυσίμου, μπορούν να μειωθούν μέχρι και 11%. ( NEDC 2.0)
Οδήγηση με σταθερή ταχύτητα
Με σταθερή ταχύτητα, η υβριδική μίζα/γεννήτρια MHSG είτε βρίσκεται σε
αδράνεια είτε λειτουργεί ως γεννήτρια φόρτισης της 48V μπαταρίας, ανάλογα με
την κατάσταση φόρτισης της.
Ανάκτηση ενέργειας
Σε περιπτώσεις ενεργής πέδησης (φρεναρίσματος/επιβράδυνσης με τον κινητήρα) ή απότομου αφήματος του πεντάλ γκαζιού (απότομου κλεισίματος της πεταλούδας γκαζιού), ο κινητήρας κινεί την υβριδική μίζα/γεννήτρια, η οποία λειτουργεί ως γεννήτρια, με μέγιστη απόδοση ανάκτησης ενέργειας 10 έως 12 kW. Η γεννήτρια μετατρέπει την κινητική ενέργεια του φρεναρίσματος σε ηλεκτρική και την αποδίδει εκ νέου στη 48V μπαταρία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, ο κινητήρας παραμένει αναμμένος και ο συμπλέκτης αφημένος με επιλεγμένη ταχύτητα στο κιβώτιο ταχυτήτων ώστε η ισχύς να μεταφέρεται από τους τροχούς μέσω του κιβωτίου και του κινητήρα στην υβριδική μίζα/γεννήτρια.
Εκτεταμένο start–stop
Κατά την επιβράδυνση η λειτουργία σβησίματος του κινητήρα ενεργοποιείται
ήδη από τα 30 km /h και κάτω. Σε περίπτωση περαιτέρω επιβράδυνσης (χωρίς τον
κινητήρα) μεταξύ 30 και 0 km /h με αφημένο συμπλέκτη (μη επιλεγμένη ταχύτητα),
ο κινητήρας σβήνει τελείως.
Με το υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, η Hyundai επεκτείνει περαιτέρω τη στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση ώστε να καταστούν οι φιλικές προς το περιβάλλον τεχνολογίες διαθέσιμες για ακόμα περισσότερους πελάτες. Χάρη στο υβριδικό σύστημα, οι πελάτες θα επωφεληθούν από το κόστος αγοράς και το μειωμένο κόστος μετακίνησης, που αφορά στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων CO2.
Αυτό το ιδιαίτερα αποδοτικό σύστημα έχει αναπτυχθεί στο Ευρωπαϊκό Τεχνολογικό Κέντρο της Hyundai στη Γερμανία και στο Κέντρο Έρευνας & Ανάπτυξης της Hyundai στο Namyang της Κορέας. Θα είναι διαθέσιμο σε συνδυασμό με περισσότερους κινητήρες στο μέλλον.