Αύξηση πωλήσεων για Mitsubishi
Σε μια ευρωπαϊκή αγορά 11,769,175 οχημάτων, οι πωλήσεις της Mitsubishi Motors αυξήθηκαν κατά 7% μεταξύ Ιανουαρίου και Σεπτεμβρίου 2019 στα 134.886 οχήματα, με δύο αυτοκίνητα χαμηλών εκπομπών ρύπων: Space Star και Outlander PHEV (42,5% μερίδιο από το συνολικές πωλήσεις):
- Space Star/Mirage: 30,373 (+ 12%)
- Outlander PHEV: 26,934 (+ 78%)
- ASX : 24,585 (- 7%)
- Eclipse Cross: 22,126 (+ 8%)
- L200: 18,450 (+ 12%)
Το Outlander PHEV παραμένει το Plug in Hybrid EV με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη και τους πρώτους 9 μήνες του 2019. Από την κυκλοφορία του τον Οκτώβριο του 2013, έχει φθάσει συνολικά τις 151.735 πωλήσεις στην Ευρώπη.
Κατά τη διάρκεια των 9 μηνών, οι 32 Ευρωπαίοι Διανομείς της Mitsubishi Motors υποστήριξαν τις φιλοδοξίες της μάρκας με τους δέκα πρώτους να είναι οι:
- – Γερμανία 41,930 (+ 3%)
- – Ηνωμένο Βασίλειο: 22,625 (- 6%)
- – Ισπανία 11,969 (+ 20%)
- –Ιταλία: 7,342 (+ 51%)
- – Γαλλία: 7,068 (+ 40%)
- – Ολλανδία: 5,710 (- 3%)
- – Σουηδία: 4,881 (+ 31%)
- – Πολωνία: 4,864 (+ 21%)
- – Αυστρία: 4,286 (- 13%)
- – Νορβηγία: 4,200 (+ 15%)
Προκλήσεις & Ευκαιρίες
Η Mitsubishi Motors Europe, παρόλο που είναι ικανοποιημένη από αυτά τα αποτελέσματα των 9 μηνών, εξακολουθεί να έχει έντονη επίγνωση για ένα επιχειρηματικό περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις, όπως δήλωσε ο Bernard Loire, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MME: «Σήμερα, η Mitsubishi Motors απολαμβάνει μια μοναδική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά με το μίγμα των μοντέλων SUV & Plug-in Υβριδικής τεχνολογίας, την αξιοζήλευτη φήμη της για την ποιότητα και την τεχνολογία, καθώς και την προνοητικότητα της σχετικά με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων. Μαζί με την Mitsubishi Motors Corporation, τους Ευρωπαίους Διανομείς μας και με την Ομάδα Mitsubishi Motors Europe, θα αναπτύξουμε αυτά τα περιουσιακά μας στοιχεία. Ωστόσο, γνωρίζουμε επίσης ότι έρχονται ισχυροί μετωπικοί άνεμοι – εξωτερικοί παράγοντες που αντιμετωπίζει σήμερα ολόκληρη η αυτοκινητοβιομηχανία, από μια εξαιρετικά ασταθή αγορά συναλλάγματος έως αβέβαια πολιτικά και εμπορικά ζητήματα.
Ο ίδιος κατέληξε: “Αυτός είναι ένας ακόμη λόγος για την επιδίωξη μιας στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης στην Ευρώπη, όπου η ενίσχυση της εικόνας της μάρκα μας θα υπερισχύσει του αγώνα για τον όγκο, που θα αναπτυχθεί περαιτέρω με μια νέα σειρά προϊόντων, αρχίζοντας από το νέο ASX και το νέο L200, τα οποία μόλις ξεκίνησαν τις πωλήσεις τους σε όλη την Ευρώπη. “