Θεαματική Πιτίτσα
Με συναρπαστικές μάχες, και με τον καιρό σύμμαχο όλο το διήμερο, διεξήχθη ο 8ος και τελευταίος γύρος του Valvoline Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων, η Ανάβαση Πλατάνι «Πιτίτσα», το Σάββατο και την Κυριακή 16-17 Νοεμβρίου 2019.
Μετά τις χρονομετρημένες δοκιμές του Σαββάτου, που συμμετείχαν οι 76 αγωνιζόμενοι που πέρασαν τον Τεχνικό Έλεγχο, Κυριακή το πρωί οι οδηγοί ρίχτηκαν στην μάχη με το χρονόμετρο στις 10 ακριβώς και τα δύο σκέλη του αγώνα ολοκληρώθηκαν με λίγες διακοπές λόγω μικροεξόδων και μηχανικών προβλημάτων, χωρίς την παραμικρή συνέπεια.
Αναλυτικά, στην Ομάδα Ν, στην Ν έως 2 Λίτρα και στην Ν3 πιο γρήγορος αναδείχθηκε ο Διονύσης Γιαννούλης με το Honda Civic Type-R της κλάσης Ν3 και συνολικό χρόνο 3:57.66, ενώ δεύτερος και με το ίδιο αυτοκίνητο ήταν ο Γιάννης Παράβαλος και τρίτος ο πρωταθλητής Ν2 για το 2019 Κίμωνας Θέος με ένα Peugeot 106 S16. Στην Ν2, νικητής ήταν ο Κίμωνας Θέος με χρόνο 4:02.73 και στην Ν4 ο Χρήστος Παλαιολόγος με συνολικό χρόνο 4:14.09.
Για την Ομάδα Α πρώτος ήταν ο Δημήτρης Βέλιος με το πανέμορφο Seat Leon και συνολικό χρόνο 3:45.61, δεύτερος ο Βασίλης Ρέκκας με Citroen Saxo και τρίτος ο Βασίλης Μπάτζανος με το ίδιο αυτοκίνητο. Στην Α έως 2 Λίτρα επικράτησε ο Βασίλης Ρέκκας με χρόνο 3:48.52, ενώ πίσω του βρέθηκαν οι Βασίλης Μπάτζανος με Citroen Saxo και Σταύρος Χατούπης με Opel Corsa. Στην Α5, πρώτος τερμάτισε ο Γιώργος Μπάσδελης με Nissan Micra K11 Kit Car, στην Α6 ο Βασίλης Ρέκκας, στην Α7 ο Σταύρος Χατούπης και στην Α8 ο Δημήτρης Βέλιος.
Στην Ομάδα Ε και στην Ε έως 2 Λίτρα, ο αθλητής μέλος του ΑΟΠ Βασίλης Ντέρμας με ένα Opel Kadett GTE, επικράτησε του δεύτερου Δημήτρη Παπαδιώτη(Renault Clio Williams) και του τρίτου Γιάννη Σουλάνη(Suzuki Swift 1300), ενώ ηταν και ο μεγάλος νικητής της κλάσης Ε11 με συνολικό χρόνο 3:53.51.
Στην κλάση Ε9 νικητής ηταν ο Γιάννης Σουλάνης με Suzuki Swift ενώ στην Ε10 ο Θανάσης Φάσσας με Peugeot 106 S16.
Στην κατηγορία Formula Saloon, καθώς και στην κλάση FST η τριάδα με τα Mitsubishi Lancer EVO έδωσε δυνατή μάχη – ενώ ο τέταρτος της «παρέας», Αργύρης Τσούλος με EVO 9, εγκατέλειψε την προσπάθεια του μετά από μηχανική βλάβη. Εντέλει, νικητής αναδείχθηκε ο Κωνσταντίνος Λαζαρίδης (κεντρική φωτογραφία) με το EVO 8 και διαφορά μόλις 0,82 δευτερόλεπτα από τον δεύτερο Παναγιώτη Παρθένη με EVO 9, ενώ ο Πασχάλης Χατζημάρκος βρέθηκε στην τρίτη θέση με το έτερο EVO 9 της κλάσης.
Η κλάση FSA είχε ως νικητή τον Νίκο Χρυσόπουλο με Mazda RX8 και συνολικό χρόνο 3:59.12, στην FSA2L πρώτος τερμάτισε ο Δημήτρης Μανούσης με Citroen Saxo και στην FST2 ο Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης με Audi A3 και συνολικό χρόνο 3:48.68 . Στην κλάση FST2 συμμετείχαν και 6 Skoda Fabia 1.2 του Ενιαίου Πρωταθλήματος. Στην άτυπη κόντρα μεταξύ τους, πιο γρήγορος ήταν ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος με χρόνο 4:17.14.
Άρωμα και χρώμα μιας άλλης εποχής έδωσαν τα αυτοκίνητα της κατηγορίας των Ιστορικών. Εκεί νικητής ήταν ο Γεώργιος Κατσαρός με Ford Escort MK1, δεύτερος ο Λεωνίδας Τσαγγαράς με το Opel Ascona 400 και τρίτος ο Ιωάννης Κατσικάς με ένα Ford Escort MK2. Στην κλάση 1,2,3,4 όπως και στις έως 2000 κυβικά και 1,2 πρώτος ήταν και πάλι ο Γεώργιος Κατσαρός με τον Ιωάννη Κατσικα να κερδίζει την κλάση 3.
Στους αθλητές μέλη του ΑΟΠ πιο γρήγορος ήταν ο Βασίλης Ντέρμας, δεύτερος ήταν ο Χρήστος Αυγερόπουλος με ένα Peugeot 106 S16 της κατηγορίας Α6, τρίτος ο Ηλίας Λαζανάς με Ford Puma S1600, τέταρτος ο Ουίλιαμ Καμπέρος με Ford Escort MK2, πέμπτος ο Ιωάννης Πλατανησιώτης με Peugeot 106 και έκτος ο Δημήτρης Παπαγεωργίου με ένα ακόμα Ford Escort MK2.
Ο ΑΟΠ θα ήθελε να ευχαριστήσει τους αγωνιζόμενους που τίμησαν τον αγώνα με την συμμετοχή τους, το μεγάλο πλήθος των θεατών που κατέκλυσε το βουνό, τους κριτές, τα στελέχη, τους χορηγούς και όλους τους ανθρώπους που συντέλεσαν στην επιτυχή διοργάνωση του αγώνα.