Επένδυση Ford στη Βαλένθια για υβριδικά και μπαταρίες
- Η Ford εισάγει δύο νέες γραμμές συναρμολόγησης μπαταριών εξηλεκτρισμένων οχημάτων στο εργοστάσιο παραγωγής της στη Βαλένθια με σκοπό την περαιτέρω υποστήριξη της στρατηγικής εξηλεκτρισμού της μάρκας στην Ευρώπη
- Τα νέα S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid θα κατασκευάζονται στη Βαλένθια και θα είναι διαθέσιμα τον επόμενο χρόνο.
- Η Ford θα λανσάρει 14 εξηλεκτρισμένα μοντέλα στην Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2020
- Η εταιρεία έχει επενδύσει 3 δισ. ευρώ στη Βαλένθια από το 2011, εκ των οποίων 750 εκατ. ευρώ για την υποστήριξη της παραγωγής του νέου Kuga, του πιο εξηλεκτρισμένου μοντέλου στην ιστορία της Ford
Η Ford ανακοίνωσε την πραγματοποίηση μιας επένδυσης ύψους 42 εκατ. ευρώ στο εργοστάσιο παραγωγής της στη Βαλένθια της Ισπανίας, η οποία θα υποστηρίξει με μία προηγμένη εγκατάσταση συναρμολόγησης μπαταριών – πέραν της κατασκευής των νέων S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid – το πρόγραμμα εξηλεκτρισμού της.
Δύο νέες γραμμές συναρμολόγησης θα επιτρέπουν την παραγωγή των προηγμένων μπαταριών ιόντων λιθίου των νέων Kuga Plug-In Hybrid, Kuga Hybrid, καθώς και των αντίστοιχων για τα S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid παράλληλα με τα οχήματα, με στόχο την αύξηση της αποδοτικότητας αλλά και της βιωσιμότητας στον τομέα της παραγωγής. Η νέα εγκατάσταση συναρμολόγησης μπαταριών αντιπροσωπεύει μία επένδυση ύψους 24 εκατ. ευρώ, με τις εργασίες παραγωγής να ξεκινούν τον προσεχή Σεπτέμβριο.
Όταν λανσαριστούν στις αρχές του 2021, τα νέα S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid θα προσφέρουν βελτιωμένη οικονομία καυσίμου, μειωμένες εκπομπές CO2 και πιο αθόρυβη λειτουργία. Το μοναδικό στην κατηγορία σύστημα ηλεκτροκίνησης της Ford θα αποτελέσει μία ασυναγώνιστη εναλλακτική λύση, χωρίς θυσίες και συμβιβασμούς σε άνεση, ευρυχωρία και ευελιξία, σε σχέση με τα πετρελαιοκίνητα EcoBlue μοντέλα της εταιρείας.
Την παραγωγή των νέων, αυτοφορτιζόμενων εξηλεκτρισμένων S-MAX και Galaxy – τα οποία θα χρησιμοποιούν ένα βενζινοκινητήρα 2.5L που λειτουργεί σύμφωνα με τον κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα, γεννήτρια και μπαταρία ιόντων λιθίου – υποστηρίζει μία πρόσθετη επένδυση ύψους 8 εκατ. ευρώ σε νέα εργαλεία και αναβαθμίσεις στη γραμμή συναρμολόγησης του εργοστασίου της εταιρείας στη Βαλένθια. Μία ακόμα επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ υποστηρίζει την παραγωγή του νέου Kuga Hybrid.
Η Ford, όπως έχει ήδη προαναγγείλει, λανσάρει 14 εξηλεκτρισμένα μοντέλα στην Ευρώπη μέχρι τα τέλη του 2020.
«Με τον εξηλεκτρισμό να εξελίσσεται με ραγδαίους ρυθμούς σε γενική τάση, αυξάνουμε την επένδυσή μας στο εργοστάσιο της Βαλένθια, προκειμένου να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα εξηλεκτρισμένα μοντέλα και επιλογές κινητήρων για τους πελάτες μας» δήλωσε ο Stuart Rowley, president, Ford Ευρώπης. «Καθιστώντας ευκολότερη από ποτέ τη μετάβαση σε εξηλεκτρισμένα οχήματα, προβλέπουμε ότι η πλειοψηφία των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων θα απαρτίζεται από ηλεκτροκίνητα οχήματα μέχρι τα τέλη του 2022.»
Η Ford έχει επενδύσει 3 δισ. ευρώ στις εγκαταστάσεις παραγωγής που διαθέτει στη Βαλένθια από το 2011, εκ των οποίων τα 750 εκατ. ευρώ αφορούν την παραγωγή του Kuga – του πλέον εξηλεκτρισμένου οχήματος στην ιστορία της Ford. Το νέο Ford Kuga διαθέτει μία ολοκληρωμένη γκάμα εξηλεκτρισμένων εκδόσεων, που περιλαμβάνει το επαναφορτιζόμενο Kuga Plug-In Hybrid, το ήπια υβριδικό Kuga EcoBlue Hybrid και το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Kuga Hybrid.
S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid
Το S-MAX Hybrid και το Galaxy Hybrid μοιράζονται την τελευταία, πλήρως υβριδική αρχιτεκτονική της Ford που λανσαρίστηκε με το νέο Kuga Hybrid, η οποία περιλαμβάνει μία υδρόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου τοποθετημένη σε μία ανθεκτική στις συγκρούσεις και αδιάβροχη δομή τοποθετημένη στο κάτω τμήμα του αμαξώματος, για ακόμα πιο αποδοτική εκμετάλλευση του διαθέσιμου χώρου.
Το νέο S-MAX Hybrid θα διατίθεται σε πενταθέσιες και επταθέσιες εκδόσεις και θα διατηρεί την υπάρχουσα χωρητικότητα των 2.200 λίτρων στο χώρο αποσκευών (πενταθέσια έκδοση). Το νέο Galaxy Hybrid θα διαθέτει επτά καθίσματα στο βασικό του εξοπλισμό και θα προσφέρει βέλτιστη ευελιξία, διατηρώντας παράλληλα την υπάρχουσα χωρητικότητα των 2.339 λίτρων στο χώρο αποσκευών.
Με την υποστήριξη ενός αυτόματου power-split κιβωτίου, οι μονάδες ισχύος των νέων S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid θα αποδίδουν ισχύ 200 ίππων και ροπή 210 Nm για ακόμα καλύτερη εκκίνηση από στάση και βελτιωμένες επιταχύνσεις εν κινήσει συγκριτικά με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις EcoBlue. Η ελκτική ικανότητα των δύο αυτοκινήτων εκτιμάται ότι θα είναι 1.500 kg.
Τα νέα S-MAX Hybrid και Galaxy Hybrid θα μπορούν να κινούνται αμιγώς με ηλεκτρική ενέργεια, καθώς και με συνδυασμό ρεύματος και βενζίνης, υποσχόμενα μία αθόρυβη και άμεσης απόκρισης οδηγική εμπειρία. Σε ότι αφορά στους ρύπους, εκτιμάται ότι και τα δύο θα εξασφαλίζουν εκπομπές CO2 140 g/km (WLTP) αλλά και σημαντικά μειωμένες εκπομπές NOx.
Άλλες τεχνολογίες σχεδιασμένες να βελτιστοποιούν την απόδοση, χωρίς θυσίες στην άνεση, περιλαμβάνουν:
- Τεχνολογία αναγεννητικής πέδησης που ανακτά για τη φόρτιση της μπαταρίας μέχρι και το 90% της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος
- Διεπαφή SmartGauge της Ford για την παρακολούθηση της κατανάλωσης καυσίμου και ενέργειας, με λειτουργίες όπως Brake Coach που ενθαρρύνει το σταδιακό φρενάρισμα συμβάλλοντας στην επιστροφή περισσότερης ενέργειας στη μπαταρία
- Σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση καθώς και ηλεκτρικό σύστημα κλιματισμού (A/C), ψύξης κινητήρα και υποπίεσης, που μειώνουν σημαντικά την αντίσταση στον κινητήρα
Το Ford S-MAX Hybrid και το Galaxy Hybrid θα πλαισιώσουν την καταξιωμένη γκάμα εκδόσεων των δύο μοντέλων, τα οποία έχουν πουλήσει σχεδόν 125.000 και 69.000 οχήματα αντίστοιχα από τότε που λανσαρίστηκαν για πρώτη φορά το 2015. Οι πωλήσεις του S‑MAX κατέγραψαν αύξηση που έφτασε το 9% το διάστημα Ιανουάριος – Νοέμβριος 2019 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2018.
Στο εργοστάσιό της στη Βαλένθια, η Ford κατασκευάζει επίσης τα μοντέλα Mondeo Hybrid και Mondeo Hybrid Wagon.