Η Μέρα της Μαρμότας

By  |  0 Comments
  • Το βασισμένο στη θρυλική ταινία “Groundhog Day” (Η Μέρα της Μαρμότας) διαφημιστικό του Jeep Gladiator αποτελεί το πιο δημοφιλές σποτ του φετινού Super Bowl.
  • Με πρωταγωνιστή τον Bill Murray και το ξεχωριστό νέο pick-up της Jeep, το διαφημιστικό ξεπέρασε τα 104.246.754 συνολικά views στα Youtube, Facebook, Twitter και Instagram.
  • Το “Grounddhog Day” βρίσκεται στην 1η θέση της μέτρησης διαφημιστικών μηνυμάτων της USA Today, στην 1η θέση των διαφημίσεων αυτοκινήτου του YouTube, ενώ το People Magazine το ανακήρυξε ως το καλύτερο διαφημιστικό του Super Bowl.
  • Για να γιορτάσει τη μεγάλη επιτυχία αυτού του ξεχωριστού δημιουργικού η Jeep ανάρτησε στο λογαριασμό της στο YouTube μια νέα, μεγαλύτερη σε διάρκεια έκδοση της διαφήμισης.   “Groundhog Day” | Bill Murray + Bushy-Tailed Buddy’s Off Script & Off Road Adventures Cut

Στα πλαίσια του Super Bowl, του μεγαλύτερου ετήσιου αθλητικού γεγονότος στις Η.Π.Α., μεταδόθηκε ένα νέο, βασισμένο στην θρυλική ταινία «Η Μέρα της Μαρμότας» διαφημιστικό της Jeep®, όπου στο πλευρό του Bill Murray και βέβαια της μαρμότας βρέθηκε το νέο Jeep Gladiator. Το πρωτότυπο δημιουργικό τράβηξε την προσοχή του κοινού, φτάνοντας τα 104.246.754 views (μέχρι και τη Δευτέρα 10/2 στις 09:00) στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της μάρκας.

«Με 104.246.754 views, το “Grounddhog Day” είχε περισσότερες θεάσεις από κάθε άλλο διαφημιστικό του Super Bowl 2020, ενώ παράλληλα κατέκτησε το USA Today Ad Meter και είναι το πιο δημοφιλές διαφημιστικό αυτοκινήτου στο YouTube για φέτος».

Olivier François, Chief Marketing Officer, FCA.

Η δημιουργία του διαφημιστικού “GroundhogDay

Το διάρκειας 60’’ τηλεοπτικό σποτ της Jeep μεταδόθηκε κατά τη διάρκεια του Super Bowl την Κυριακή 2 Φεβρουαρίου. Ο ηθοποιός Bill Murray υποδύθηκε και πάλι τον Phil Connors, τον ήρωα της ταινίας του 1993 «H Μέρα της Μαρμότας» που ζει την ίδια ημέρα ξανά και ξανά. Ο Phil Connors 27 χρόνια μετά βρίσκει και πάλι τον εαυτό να περνά την ίδια αλλόκοτη εμπειρία, αυτή τη φορά όμως συντροφιά όχι  μόνο με την μαρμότα, αλλά και το Jeep Gladiator. Η Jeep εργάστηκε στενά με την Sony Pictures ώστε να εξασφαλίσει ότι το διαφημιστικό θα είναι όσο πιο κοντά βρίσκεται στην αυθεντική ταινία.

«Ούτε στα όνειρα μου δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι ο BillMurray θα δεχόταν να παίξει στο διαφημιστικό μας για το SuperBowl.», δήλωσε ο κ. François, Chief Marketing Officer της FCA. «Τα πράγματα όμως ήρθαν με ένα απόλυτα φυσικό τρόπο. Γνώρισα τον Bill πριν μερικά χρόνια και αμέσως κατάλαβα ότι είναι το ιδανικό πρόσωπο για την Jeep. Γιατί; Επειδή και αυτός είναι ένα ελεύθερο πνεύμα που πάντα ψάχνει την περιπέτεια και τις ομορφιές της ζωής. Όταν μάθαμε ότι η ημέρα της Μαρμότας συνέπιπτε με την Κυριακή του SuperBowl ύστερα από 54 χρόνια όλα ταίριαξαν μεταξύ τους. Ο Bill συμφώνησε να κάνει το πρώτο διαφημιστικό της καριέρας του και έτσι αναβιώσε ο PhilCollins. Αυτή τη φορά όμως ο ήρωας μας, κάνει μια διαφορετική επιλογή, διαλέγοντας το JeepGladiator και όλα αλλάζουν για αυτόν».

«Αυτό είναι το πρώτο διαφημιστικό μου και χαίρομαι που το έκανα με την Jeep», σχολίασε ο Bill Murray, συμπληρώνοντας «Και χαίρομαι επίσης που είναι και το τελευταίο μου».

Η ταινία «Η Μέρα της Μαρμότας»

Στη ρομαντική κομεντί του 1993, ο Bill Murray υποδύεται έναν μετεωρολόγο (Phil Connors), ο οποίος παγιδεύεται σε μία περίεργη χρονική δύνη ζώντας ξανά και ξανά τη χειρότερη μέρα της ζωής του. Μαζί με την Andie MacDowell και τον Chris Elliot, ο Billy Murray ταξιδεύει στο Punxsutawney της Pennsylvania για να καλύψει τους εορτασμούς της Μέρας της Μαρμότας. Μετά από μία καταιγίδα ο Murray βρίσκεται παγιδευμένος σε μια μικρή πόλη όπου βρίσκει τον εαυτό του να ζει συνέχεια την Μέρα της Μαρμότας.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.