Όλοι ανέβηκαν στη ράμπα!
Απόλυτα επιτυχημένοι κρίνεται η εμφάνιση των Ελληνικών πληρωμάτων στο φετινό Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο. Όλο τερμάτισαν και αυτό είναι το πιο σημαντικό σε τούτο το δύσκολο αγώνα!
To Τeam Le Grecs του 2020 αποτέλεσαν οι Πέτρος Βασιλόπουλος-Δημήτρης Σταθάκος (Ford Escort MK1 1969, αριθμός συμμετοχής 136), Βάσος Θεοδοσίου-Γιώργος Γεωργακόπουλος (Lancia Beta Coupe 2000 του 1974, αριθμός συμμετοχής 137), Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος (Alfa Romeo Alfetta GTV 1976, αριθμός συμμετοχής 209) και Γιώργος Αλεβιζόπουλος-Νικόλαος Παλυβός (Fiat 128 Rally 1974, αριθμός συμμετοχής 292). Το πλήρωμα του Escort κατατάχθηκε στην καλύτερη θέση, την 55η ανάμεσα στα 250 που είδαν την καρό σημαία. Για την ιστορία εκίνησαν 307.
Ο Πέτρος λέει σχετικά: “Το 23’ Rallye Monte-Carlo Historique έλαβε τέλος. Φέτος με συνοδηγό τον Δημήτρη Σταθάκο καταφέραμε να τερματίσουμε στην 55η θεση.Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο Σταμάτη Χαλιδιά που κατάφερε να θεραπεύσει τις παιδικές ασθένειες του Escort. Καθώς και στον Γιώργο Χρηστακέα οδηγό του service car. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους Μάκη Κατοχιανό και Γιώργο Δελαπόρτα για την ψυχολογική υποστήριξη .”
Οι Καλογεράς – Διαμαντόπουλος ήταν στη θέση 142 και οι Αλεβιζόπουλος – Παλυβός στη θέση 163. Ο Γιώργος δηλώνει ικανοποιημένος : “Μετά από συναρπαστικό αγώνα, με πολλές εναλλαγές σε κατάταξη και συναισθήματα, με αρκετά τεχνικά προβλήματα κατά τη διάρκεια του αγώνα, και φλερτάροντας από τον αποκλεισμό την πρώτη μέρα, ως ακόμη και με διψήφια θέση στη γενική κατάταξη μετά την προτελευταία ειδική, η χαρά του τερματισμού με την παρέα φίλων της εκπληκτικής ομάδας Les Grecs, που μας περίμεναν μέχρι πρωίας, ήταν μεγάλη, και μας γλύκανε την πικρή γεύση της ατυχίας μας με το λάστιχο, στο τέλος της τελευταίας ειδικής, που μας στέρησε μια καλύτερη θέση στη γενική κατάταξη”
Πέντε θέσεις μετά ακολούθησαν οι Θεοδοσίου – Γεωργακόπουλος.
Ελληνικής καταγωγής με λισάνς Μονακό όμως είναι και οι Ηλίας Ηλιόπουλος – Ζαν Χαραμής που με Porsche 911 SC τερμάτισαν 94οι. Και βέβαια ο Πίτερ Λιβανός που ήταν συνοδηγός του Γερμανού Roland Kussmaul και κατατάχθηκαν με τη δική τους 911 στην 63η θέση. Για την ιστορία νικητές αναδείχθηκαν οι Henrik Bjerreggard-Jaromir Sven, Δανός και Τσέχος αντίστοιχα, με Ford Escort RS 2000 Mk2.
Όπως είναι ήδη γνωστό το Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο είναι ένας από τους σημαντικότερους αγώνες στον κόσμο στον τομέα του. Αξίζει να αναφερθεί ότι κάθε χρόνο υποβάλλουν αίτηση για συμμετοχή σε αυτόν περισσότερα από 700 πληρώματα, για να επιλεγούν τελικά περίπου 300. Πολυνίκες του Ιστορικού Ράλλυ Μόντε Κάρλο, που διεξήχθη για πρώτη φορά το 1998, είναι οι Βέλγοι Jose Lareppe και Josheph Lambert με τρεις επιτυχίες. Αξιοσημείωτο είναι πως στις δύο από αυτές (2010, 2012) ήταν μαζί, με ένα Opel Kadett GTE του 1978. Νωρίτερα, τον «χορό» των νικών άρχισε ο δεύτερος το 2007 με Porsche 911 Carrera 2.7 του 1974, ενώ ο πρώτος τον «ισοφάρισε» το 2014 (πάλι με το Kadett, επίσης πολυνίκης από πλευράς αυτοκινήτων). Οι κατασκευαστές με τις περισσότερες νίκες στο Ιστορικό Ράλλυ Μόντε Κάρλο είναι η Porsche και η Opel (από 4). Υπενθυμίζουμε ασφαλώς και τη μεγαλύτερη μέχρι τώρα ελληνική επιτυχία, την κατάκτηση της δεύτερης θέσης το 2018, από τους Γιώργο Δελαπόρτα και Σπύρο Μουστάκα με Volkswagen Golf GTI του 1979.