F1: Πρεμιέρα στη Μελβούρνη
- Είναι γεγονός! Η F1 αρχίζει κανονικά.
- Ο εναρκτήριος αγώνας της σεζόν στη Formula 1, στη Μελβούρνη, προχωρά κανονικά στη διεξαγωγή του, δήλωσε ο επικεφαλής της Australian Grand Prix Corporation, Άντριου Γουέστακοτ.
Ο φόβος για την εξάπλωση του κορωνοϊού έχει ήδη οδηγήσει σε αναβολή του Grand Prix στη Σανγκάη τον Απρίλιο, ενώ οι διοργανωτές του Μπαχρέιν δήλωσαν ότι ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί χωρίς θεατές, στις 22 Μαρτίου.
- Για πρώτη φορά από τότε που η Pirelli επέστρεψε στη Formula 1, το 2011, ξεκινά τη σεζόν με τα ίδια ακριβώς ελαστικά του 2019. Όπως το 2019 έτσι και φέτος επελέγησαν για τη Μελβούρνη τη C2 γόμα για το P Zero λευκό σκληρό ελαστικό, την C3 γόμα ως το P Zero κίτρινο, μέσο ελαστικό και τη C4 ως το P Zero κόκκινο, μαλακό ελαστικό.
- Αυτή η επιλογή απέδωσε εξαιρετικά πέρυσι και ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει. Οι τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας P Zero ταιριάζουν με τις ευρείες απαιτήσεις της Μελβούρνης πέρυσι στον αγώνα χρησιμοποιήθηκαν και οι τρεις γόμες.
- Το Άλμπερτ Παρκ δεν χρησιμοποιείται συνέχεια ως πίστα οπότε συχνά είναι πολύ βρώμικη η διαδρομή στην αρχή του τριημέρου. Η συγκεκριμένη επιλογή ελαστικών είναι ταιριαστή με την θεαματική βελτίωση κρατήματος της πίστας και προσφέρει στους οδηγούς, πληθώρα εναλλακτικών επιλογών στρατηγικής.
Χαρακτηριστικά πίστας
- Η πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα παίζουν σημαντικό ρόλο στο Άλμπερτ Παρκ. Υπάρχουν κοφτές στροφές και μικρές ευθείες με εξαίρεση την παρατεταμένη στροφή 8 στην όχθη της λίμνης.
- Η πίστα έχει πολλές ανομοιομορφίες αυτό κάνει πιο έντονη την έλλειψη πρόσφυσης. Ο καιρός είναι ευμετάβλητος και η διαμόρφωση της πίστας δε συγχωρεί λάθη, οπότε είναι πιθανή η εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας.
- Δεν κερδίζει πολύ συχνά, ο poleman στο συγκεκριμένο αγώνα.
Mario Isola – Επικεφαλής F1 και αγώνων αυτοκινήτου
“Όσον αφορά στα ελαστικά, οι οδηγοί είναι καλά προετοιμασμένοι για τη Μελβούρνη καθώς έγινε ακριβώς η ίδια επιλογή με πέρυσι. Οπότε έχουν διαθέσιμα πολλά στοιχεία. Ίσως το μόνο ερώτημα που τίθεται είναι πως θα συμπεριφερθούν αυτά τα ελαστικά στα μονοθέσια του 2020, τα οποία έχουν ήδη αποδειχθεί πολύ ταχύτερα από τα περσινά. Βέβαια υπάρχουν πολλές πληροφορίες από τις δοκιμές εξέλιξης στη Βαρκελώνη τον προηγούμενο μήνα. Τα προηγούμενα χρόνια στην Αυστραλία, οι περισσότεροι οδηγοί έκαναν μια αλλαγή ελαστικών, δεν υπάρχει λόγος να γίνει κάτι διαφορετικό φέτος. Ξεκινά η τελευταία σεζόν μιας εποχής, αυτής των ελαστικών 13 ιντσών, για τη Formula 1.”
ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ (σλικ) | ΟΡΙΟ ΓΩΝΙΑΣ ΚΑΜΠΕΡ | ||
22.5 psi (εμπρός) | 20.5 psi (πίσω) | -3.75° (εμπρός)| -2.00° (πίσω) | ||
Άλλα νέα της Pirelli
- Τα ελαστικά 18 ιντσών της Pirelli δοκιμάστηκαν ήδη στα μονοθέσια της Formula 2 στην πίστα του Μπαχρέιν. Η F2 θα έχει από φέτος ελαστικά 18 ιντσών. Ο οδηγός της Hitech, Luca Ghiotto ήταν ταχύτερος όλων στο τριήμερο τεστ. Ο πρώτος αγώνας της F2 θα γίνει στο Μπαχρέιν στο τέλος του μήνα, στο πλαίσιο του GP F1.
- Δοκιμές στο Μπαχρέιν έκαναν και τα μονοθέσια της Formula 3, στα οποία διατηρούνται οι τροχοί των 13 ιντσών. Ανάμεσα στους νέους οδηγούς είναι και η 19χρονη Sophia Floersch: η πρώτη γυναίκα που αγωνίζεται στο πρωτάθλημα. Ο Alexander Peroni, που αγωνίζεται στην ίδια ομάδα με την 19χρονη, ήταν ταχύτερος όλων στο τεστ..
- Η καμπάνια της Pirelli, Junior WRC ξεκίνησε τον προηγούμενο μήνα στο Ράλι Σουηδίας. Ο τοπικός οδηγός Tom Kristensson κέρδισε και βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας. Την επόμενη χρονιά ξεκινά για την Pirelli και η αποκλειστική συνεργασία με το World Rally Championship για τρία χρόνια, παράλληλα με τις υποχρεώσεις της Formula 1.