Daytona προς πώληση
Ο περίφημος Joe Macari ξαναχτυπά πουλώντας τούτη τη φορά μία από τις 158 δεξιοτίμονες Ferrari Daytona που κατασκευάστηκαν.
Η Ferrari 365 GTB/4 εκ των πραγμάτων είναι σπάνια και υπέροχη. Παρουσιάστηκε το 1968 και απέκτησε το προσωνύμιο Daytona μετά από τον τριπλό θρίαμβο της Scuderia στις «24 ώρες» της αμερικανικής πίστας, το Φεβρουάριο του 1967. Άλλωστε, εκείνο το επιβλητικό «1-2-3» με τις «330 Ρ4» ήταν ακόμη νωπό όταν ετοιμαζόταν το νέο μοντέλο.
Στην πραγματικότητα, το διάσημο σήμερα Gran Turismo μοντέλο που σχεδιάστηκε από το γραφείο Pininfarina δια χειρός Leonardo Fioravanti, ήταν μία κατασκευή που υιοθετούσε παραδοσιακές λύσεις και είχε διαφορετική φιλοσοφία από τον άμεσο ανταγωνιστή της, την Lamborghini «Miura»: Κινητήρας τοποθετημένος εμπρός, μετάδοση κίνησης στους πίσω τροχούς. Προέκυψε στη γκάμα της Ferrari ως αντικαταστάτης της «275 GTB/4» και έμεινε στην παραγωγή ως το 1973, οπότε και έδωσε τη θέση του στην «365 GT4 Berlinetta Boxer», η οποία είχε τον κινητήρα της τοποθετημένο στο κέντρο. Το μηχανικό σύνολο της «Daytona» ήταν σχεδιασμένο από τον Αurelio Lampredi και έφερε την κωδική ονομασία «Tipo 251». Το χρησιμοποιούσε προηγούμενα και η «275 GTB/4», μόνο που τώρα ο κυβισμός του ήταν αυξημένος από τα 3.3 στα 4.4 λίτρα. Δωδεκακύλινδρο σε διάταξη V και τοποθετημένο υπό γωνία 60ο, απέδιδε για την περίσταση 352 ίππους, δίνοντας στη «Daytona» 280 χιλιόμετρα τελικής ταχύτητας. Ο εξαίσιος αυτός κινητήρας συνδυαζόταν με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων, το οποίο ήταν εγκαταστημένο πίσω, όπως σε κάθε GT της εποχής εκείνης που σεβόταν τον εαυτό του. Σε ζητήματα απόλυτης ταχύτητας, η «365 GTB/4» επικρατούσε σε τελικές τιμές έναντι όλων των αντίστοιχoυ αμαξώματος και φυσιογνωμίας ευρωπαϊκών supercars της εποχής.
Με αριθμό πλαισίου 12853 άφησε το Μαρανέλο στις 3 Σεπτεμβρίου του 1969 για να ενταχθεί στη συλλογή του Λόρδου Cowdray. To 2003 πουλήθηκε στη Δανία, σε μεγάλο συλλέκτη και ξαναγύρισε στην Βρετανία. Είναι φυσικά σε εξαιρετική κατάσταση και πολυβραβευμένη