Με ευελιξία και πνεύμα αλληλεγγύης
Κατά τη διάρκεια της τρέχουσας πανδημίας του κορωνοϊού, η προστασία των εργαζομένων και η ανάληψη κοινωνικής ευθύνης αποτελεί πρώτη προτεραιότητα για το BMW Group. Ταυτόχρονα, είναι σημαντική η διαφύλαξη ρευστότητας της εταιρείας και η διασφάλιση της μακροπρόθεσμης επιτυχίας της. Τα αποτελέσματα πωλήσεων για το πρώτο τρίμηνο επισκιάστηκαν από τις παγκόσμιες επιπτώσεις του COVID-19 και τις συνέπειες του προσωρινού κλεισίματος μεγάλου αριθμού καταστημάτων λιανικής. Το BMW Group παρέδωσε συνολικά 477.111 (‑20,6%) οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce σε πελάτες το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς.
«Αντιδρούμε στην παγκοσμίως δύσκολη κατάσταση πωλήσεων που προκαλείται από την πανδημία του κορωνοϊού και αναπροσαρμόζουμε με ευελιξία τον όγκο παραγωγής μας στη ζήτηση. Με αυτό τον τρόπο, δημιουργούμε τις απαραίτητες συνθήκες για τη συνέχιση της οικονομικής επιτυχίας της εταιρείας», υπογράμμισε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Στην Κίνα, βλέπουμε τα πρώτα δείγματα ανάκαμψης με μία ισχυρή ροή παραγγελιών», συνέχισε ο Nota.
Χάρη σε μία σημαντική επέλαση μοντέλων τους τελευταίους μήνες, το BMW Group, αρχικά, ξεκίνησε καλά τη χρονιά και κατέγραψε άνοδο πωλήσεων. Ωστόσο, μέχρι το Φεβρουάριο, οι επιπτώσεις από την πανδημία είχαν ήδη οδηγήσει σε σημαντική μείωση των πωλήσεων στην Κίνα. Μέχρι το Μάρτιο, οι συνέπειες της πανδημίας ήταν ορατές στα αποτελέσματα πωλήσεων σε Ευρώπη και ΗΠΑ. Περίπου το 80% όλων των καταστημάτων λιανικής στην Ευρώπη και το 70% αυτών στις Ηνωμένες Πολιτείες είναι αυτή τη στιγμή κλειστά λόγω του κορωνοϊού. Σε αρκετές χώρες, όπως η Γερμανία, προς το παρόν, απαγορεύεται από το νόμο η πώληση οχημάτων μέσω στατικών εμπόρων.
Το BMW Group υποστηρίζει μέτρα που περιλαμβάνουν την πανδημία.
Το BMW Group υποστηρίζει πλήρως τα μέτρα που περιλαμβάνουν τη διασπορά του COVID-19 και λειτουργεί με υπευθυνότητα απέναντι στην κοινωνία. Η εταιρεία προσφέρει οχήματα σε κοινωφελείς επιχειρήσεις και νοσοκομειακές εγκαταστάσεις προκειμένου να διασφαλιστεί η μετακίνηση των εθελοντών και εργαζόμενων στον τομέα της υγείας. Τόσο στη Γερμανία όσο και στις χώρες που δραστηριοποιείται ανά τον κόσμο, το BMW Group βοηθά επίσης κοινωφελή ιδρύματα και δημόσιους οργανισμούς με δωρεές αγαθών και υλικών όπως μάσκες προστασίας αναπνοής και αντισηπτικά. Η εταιρεία συνεργάζεται τώρα με το παγκόσμιο δίκτυο προμηθευτών της για την παροχή απαραίτητων μασκών προστασίας αναπνοής και λοιπού ιατρικού εξοπλισμού σε σύντομο χρονικό διάστημα. Επίσης, επανεξετάζει τη δυνατότητα ιδίας παραγωγής ιατρικών μασκών.
Το BMW Group παρέχει στους εμπόρους λιανικής και στους πελάτες την καλύτερη δυνατή στήριξη σε αυτή τη δύσκολη κατάσταση. Επειδή οι συνθήκες διαφέρουν από χώρα σε χώρα, εφαρμόζονται ειδικά μέτρα σε κάθε αγορά μετά από διαβουλεύσεις με τους εμπόρους. Όπου αυτή τη στιγμή κρίνεται κατάλληλο, το BMW Group προσφέρει επίσης στους πελάτες δυνατότητα επέκτασης εγγυήσεων στις πωλήσεις καινούργιων οχημάτων και επέκτασης των διαστημάτων service, ενώ εξακολουθεί να παρέχει υπηρεσίες συνεργείου, εφόσον το νομικό πλαίσιο το επιτρέπει.
411.809 οχήματα BMW παραδόθηκαν το πρώτο τρίμηνο.
Συνολικά 411.809 (-20,1%) ταξινομήσεις οχημάτων BMW καταγράφηκαν το πρώτο τρίμηνο της χρονιάς. Η μάρκα MINI πούλησε 64.449 (-23,4%) μονάδες κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου.
Το πρώτο τρίμηνο 30.692 (+13.9%) plug – in υβριδικά / ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI πουλήθηκαν σε όλο τον κόσμο. «Αυτό σημαίνει ότι κινούμαστε προς τη σωστή κατεύθυνση για να πετύχουμε τους στόχους εκπομπών CO2 της Ε.Ε. Δεν θεωρούμε ότι υπάρχει ανάγκη να διαφοροποιήσουμε τους στόχους για την προστασία του κλίματος», δήλωσε ο Pieter Nota.