Ένα Ράλλυ από τα παλιά!
Ο ΣΙΣΑ πρωτοξεκίνησε στην Ελλάδα τους μεγάλους αγώνες για ιστορικά αυτοκίνητα και το 1999 έγραψε ιστορία με την διοργάνωση του 1ου Classic Acropolis. Από τότε κύλησε πολύ νερό στο αυλάκι και το 2019 αποφάσισε να γυρίσει στις ρίζες με το “Classic Acropolis 20th Anniversary”, αφήνοντας ένα μοναδικό αποτύπωμα χαρακτήρα σε αυτό το κλασσικό ράλλυ.
Οι συνθήκες του 2020 και της πανδημίας Covid-19 οδήγησαν στην πρωτόγνωρη απόφαση να γίνει επίκεντρο της φετινής διοργάνωσης η Αθήνα, χωρίς όμως εκπτώσεις στην ποιότητα των θρυλικών διαδρομών που έχουν συνδέσει το όνομα τους με την ένδοξη εποχή των αγώνων ράλλυ.
Έτσι λοιπόν το Σάββατο 13/6 στις 8:15 το πρωί δόθηκε η εκκίνηση του 1ου σκέλους από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακρόπολης και 70 ετοιμοπόλεμα πληρώματα ξεκίνησαν για Μελετάκι, Ψάθα, Σχίνο και Πίσσια. Ο πρώτος σταθμός ελέγχου χρόνου έγινε στην παλαιά γέφυρα του Ισθμού της Κορίνθου. Σουληνάρι, Γαλατάς, Ψάρι και Καλλιάνι ήταν οι ειδικές που έφεραν τους αγωνιζόμενους στην Κανδήλα για τη μεγάλη ανασυγκρότηση της ημέρας. Εκεί έγινε ενθουσιώδης υποδοχή στα πληρώματα, τηρώντας βέβαια όλα τα πρωτόκολλα υγιεινής και κοινωνικής απόστασης. Το 3ο σκέλος κατευθύνθηκε προς Αλέα, Φρουσιούνα και τη θρυλική Δούκα Βρύση. Μετά την Αρχαία Νεμέα και 400 απαιτητικά χιλιόμετρα τα πληρώματα σφράγισαν καρνέ στον Ισθμό και κατευθύνθηκαν προς Αθήνα για διανυκτέρευση.
Απο νωρίς οι Τρίκαρδος/Χατζής/Porsche 944 (στη φωτογραφία κάτω) πήραν προβάδισμα στην κούρσα και δεν το άφησαν ποτέ!
Στο τέλος της πρώτης μέρας φιγουράριζαν στην δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης οι Σ.Μουστάκας/Μ.Μουστάκας/Datsun 240Z και στην τρίτη οι Αρβανίτης/Χαραλαμπάκη/Lancia Fulvia 1.3S Coupe. Στα youngtimer πρηγούνταν οι Abastado/Γιαννόπουλος/Toyota Celica και στην Touring Trophy οι Μπιρλιράκης/Κων.Κοφινάς/BMW 2002 και απο κοντά οι Κυρανάς/Βαρβαρέσσος/Citroen DS.
Την Κυριακή 14/6 στις 9 το πρωί τα πληρώματα επανεκκίνησαν απο Θήβα για τα 400 χιλόμετρα της 2ης μέρας. Μετά το Μάζι ακολούθησε η ειδική της Λειβαδιάς, όπου τα μέλη της ΑΛΦΑΛ επιφύλαξαν ενθουσιώδη υποδοχή στους μονομάχους. Μέσω Τιθορέας έγινε ο επόμενος σταθμός ελέγχου χρόνου στην πάντα φιλόξενη Αμφίκλεια. Εδώ άρχισαν να σημειώνονται οι πρώτες ανατροπές και η αποκορύφωση του ράλλυ έφθασε στην τριπλέτα των ειδικών Χάνι Ζαγκανά, Σουβάλα & Φτερόλακκα, όπου τα ιστορικά αυτοκίνητα ξύπνησαν με τις εξατμίσεις τους ένδοξες μνήμες του παρελθόντος. Βλάβες και εγκαταλείψεις ανακάτεψαν την κατάταξη και χάρισαν μια μοναδική μάχη ανάμεσα στους Καρύδα/Πασχαλίδου/VW 1200 και Μητρόπουλο/Γεωργίου/Lancia Fulvia 1.3S Coupe.
Μετά το Στείρι ήρθε η ώρα της ανασυγκρότησης στο λειβάδι της Αρβανίτσας. Με τις ειδικές της Αγίας Άννας και της Αλυκής συμπληρώθηκαν τα 6 σκέλη, οι 25 ειδικές και τα 800 αγωνιστικά χιλιόμετρα του Classic Rally “Acropolis Legends” 2020 και όσα πληρώματα άντεξαν, τερμάτισαν στην Ακρόπολη με ένα πλατύ χαμόγελο.
Μεγάλοι νικητές οι Τρίκαρδος/Χατζής/Porsche 944 και πάνω στο νήμα της τελευταίας ειδικής οι Μητρόπουλος/Γεωργίου/Lancia Fulvia 1.3S Coupe τελικά «έκλεψαν» την 2η θέση του podium από τούς Καρύδα/Πασχαλίδου/VW 1200.
Στα youngtimer νίκησαν οι Abastado/Γιαννοπουλος/Toyota Celica με δεύτερους τους Μαλάκη/Στεφάνου/Lancia Delta και τρίτους τους Μελανίτη/Πιταράκη/Ford Escort RS2000.
Στην Touring Trophy τελικά οι Μπιρλιράκης/Κων.Κοφινάς/BMW 2002 έπαθαν βλάβη στην τελευταία ειδική και νίκησαν οι Λαγάκης /Τσαλίκης/Lancia Thema 8.32 με δεύτερους τους Λαλούση/Καστανιώτη/Fiat Uno Turbo και τρίτους τους Κ.Κοφινά/Ν.Κοφινά/Leyland Mini.
Την κατηγορία HHTC on Tour “Acropolis Legends” κερδισαν οι Κάγκαλος/Δουδούλης/Seat Leon.
Το απόγευμα της Δευτέρας 15/6 έγινε παρουσία του Δημάρχου Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, Γρηγόρη Κωνσταντέλλου, η σεμνή απονομή επάθλων στο ανοιχτό θέατρο «Σοφία Βέμπο», με θέα τον Αργοσαρωνικό και το ηλιοβασίλεμα, τηρώντας τα πρωτόκολλα χωρητικότητας, υγιεινής και κοινωνικής απόστασης.
Ο ΣΙΣΑ ευχαριστεί την CarNext, τον Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης, όλους τους υποστηρικτές & χορηγούς επικοινωνίας του αγώνα, καθώς και όλα τα στελέχη της οργάνωσης που μόχθησαν να πραγματοποιηθεί μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα και κάτω απο δύσκολες συνθήκες αυτός ο αγώνας.