Πενήντα χρόνια Range Rover
Το Range Rover γιορτάζει 50 χρόνια καινοτομίας, ποιότητας και ικανοτήτων σε κάθε έδαφος με το λανσάρισμα του νέου Range Rover Fifty.
Στις 17 Ιουνίου 1970, γεννήθηκε το πρώτο πολυτελές SUV το οποίο παραμένει πρότυπο της κατηγορίας του μέχρι σήμερα. Μέσα σε πέντε δεκαετίες το Range Rover εξελίχθηκε και δημιούργησε μια οικογένεια επιθυμητών και χαρισματικών πολυτελών οχημάτων. Με ένα συναρπαστικό μίγμα υψηλής σχεδιαστικής και κατασκευαστικής ποιότητας και μηχανολογικής καινοτομίας θεωρείται σημείο αναφοράς όλων των πολυτελών SUV.
Σε όλη τη διάρκεια της 50χρονης ζωής του, το Range Rover έχει καταγράψει πολλές παγκόσμιες πρωτιές και αξιοσημείωτες επιτυχίες. Ήταν το πρώτο SUV με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης (4WD) όταν λανσαρίστηκε, και το 1989 ήταν το πρώτο 4×4 σε όλο τον κόσμο με σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών (ABS). Το 1992 έγινε το πρώτο παγκοσμίως 4×4 που διέθετε ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ETC) και αυτόματη ηλεκτρονική αερανάρτηση – διασφαλίζοντας την αίσθηση οδηγικής ποιότητας για την οποία φημίζεται το Range Rover, σε συνθήκες δρόμου και εκτός δρόμου. Το 2012, η τελευταία γενιά Range Rover έγινε το πρώτο στον κόσμο SUV με αλουμινένια δομή, που το καθιστούσε ελαφρύτερο, ισχυρότερο και πιο αποδοτικό.
Έχει διασχίσει το διαβόητο ‘Darien Gap,’ ήταν το πρώτο όχημα που βρέθηκε μεταξύ των εκθεμάτων του Μουσείου του Λούβρου στο Παρίσι, ενώ έχει κερδίσει ακόμα και το ράλι Παρίσι – Ντακάρ, και μάλιστα δύο φορές. Κανένα άλλο όχημα δεν συνδυάζει τα επίπεδα πολυτέλειας, άνεσης και προηγμένης τεχνολογίας με off-road ικανότητες και επιδόσεις στο δρόμο όπως το Range Rover.
Με ανάγλυφο καπό, χαρακτηριστική ‘αιωρούμενη’ οροφή, διαιρούμενη πίσω πόρτα και αεραγωγούς που αποτελούν σήμα κατατεθέν, το σημερινό Range Rover έλκει την καταγωγή του από το πρώτο μοντέλο του 1970. Στη χρυσή, επετειακή χρονιά του, είναι το πιο αποδοτικό, συνδεδεμένο στο διαδίκτυο, πολυτελές και ικανό μοντέλο στην ιστορία του.
Τιμώντας την ιστορία 50 χρόνων του εμβληματικού μοντέλου και το έτος που κυκλοφόρησε το πρώτο Range Rover, η εταιρεία αποφάσισε να λανσάρει την επετειακή έκδοση Range Rover Fifty, η παραγωγή της οποίας θα περιοριστεί σε 1.970 αντίτυπα σε όλο τον κόσμο.
Βασισμένο στην πολυτελή έκδοση “Autobiography”, το Range Rover Fifty διαθέτει αρκετές αποκλειστικές πινελιές σε Auric Atlas και δύο μοναδικά σχέδια ζαντών 22”. Περιλαμβάνει ένα χειροποίητο λογότυπο ‘Fifty’ το οποίο δημιούργησε προσωπικά ο Prof Gerry McGovern OBE, Chief Creative Officer της Land Rover. Αυτό θα δίνει το παρών στο εξωτερικό του οχήματος και σε όλο το εσωτερικό πάνω στη μοναδική πλακέτα με τον αύξοντα αριθμό παραγωγής (“1 of 1970”) στην κεντρική κονσόλα, στα προσκέφαλα, το ταμπλό και τις φωτιζόμενες πλάκες μαρσπιέ.
Ο Prof Gerry McGovern OBE, Chief Creative Officer της Land Rover, δήλωσε: «Στον κόσμο των πολυτελών οχημάτων, το Range Rover πάντα ξεχώριζε ως απαράμιλλο και αξεπέραστο στο πέρασμα των χρόνων. Τα μοναδικά και πρωτοποριακά χαρακτηριστικά του σε συνδυασμό με την ασυναγώνιστη μηχανολογία του αποτελούν εγγενείς αξίες που οι πελάτες μας έχουν εκτιμήσει ήδη από το 1970 με την πρώτη γενιά».
Το Range Rover Fifty θα διατίθεται με στάνταρ και μακρύ μεταξόνιο και οι πελάτες θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από τέσσερα ιδιαίτερα εξωτερικά χρώματα: Carpathian Grey, Rosello Red, Aruba, και Santorini Black. Σε εξαιρετικά περιορισμένους αριθμούς, το τμήμα Special Vehicle Operations της Land Rover προσφέρει επίσης το Range Rover Fifty με τρεις heritage αποχρώσεις από την παλέτα του πρώτου Range Rover: Tuscan Blue, Bahama Gold και Davos White. Η γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων θα περιλαμβάνει εκδόσεις σε βενζίνη, diesel ακόμα και plug-in hybrid P400e.*
Διανύοντας ήδη την τέταρτη γενιά του με πάνω από ένα εκατομμύριο πωλήσεις σε όλο τον κύκλο της μέχρι τώρα ζωής του, το Range Rover είναι η υπέρτατη έκφραση πολυτέλειας. Χάρη στην αναγνωρίσιμη, προηγμένη σχεδίαση και τις κορυφαίες all-terrain ικανότητές του, το Range Rover παραμένει ασυναγώνιστο και πλήρως εναρμονισμένο με το πνεύμα της εποχής, όπως ήταν το 1970.
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ RANGE ROVER
Μετά από τρεις δεκαετίες στην κορυφή της κατηγορίας πολυτελών SUV, το Range Rover απέκτησε τη δική του οικογένεια το 2005 με τον ερχομό του Range Rover Sport, ενός οχήματος που συνδυάζει την πολυτέλεια και τις ικανότητες του μεγαλύτερου Range Rover με έναν πιο σπορ και δυναμικό χαρακτήρα. Το 2010, έκανε το ντεμπούτο του το compact Range Rover Evoque, το οποίο απευθυνόταν σε ένα πιο νεανικό κοινό με αστικό lifestyle. Το 2017, η οικογένεια αυξήθηκε κι άλλο με τον ερχομό του Range Rover Velar, που συμπλήρωσε το κενό μεταξύ Range Rover Sport και Range Rover Evoque. Παίρνοντας το όνομά του από τα πρώτα πρωτότυπα Range Rover, το Range Rover Velar διεύρυνε τη γκάμα του Range Rover με μία χαρακτηριστική μίνιμαλ σχεδίαση και ένα τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό.
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΟΥ RANGE ROVER
Πενήντα χρόνια λοιπόν από τότε που αποκαλύφθηκε το Range Rover, αλλά η ιστορία του ξεκίνησε αρκετά νωρίτερα. Στα μέσα της δεκαετίας του 1960, επιχειρώντας να φέρει την επανάσταση στην αναπτυσσόμενη αγορά των 4Χ4 ελευθέρου χρόνου, ο Charles Spencer ‘Spen’ King (ανιψιός ενός εκ των ιδρυτών της Land Rover), επικεφαλής μηχανολογίας της εταιρείας αυτοκινήτων Rover, υπεύθυνος νέων project οχημάτων, κατέστρωσε ένα σχέδιο, προκειμένου να συνδυάσει την άνεση και τις ικανότητες δρόμου ενός Rover saloon με τις off-road αρετές ενός Land Rover.
Η εξέλιξη του πρώτου πρωτοτύπου station wagon 100” ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του 1960, και το πρώτο μοντέλο κυκλοφόρησε το 1970 και αποθεώθηκε με διθυραμβικές κριτικές από τον παγκόσμιο τύπο. Συνδυάζοντας ένα μοναδικό μίγμα ικανοτήτων για ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο, αποδράσεις off-road, ακόμα και για ρυμούλκηση με στυλ και άνεση, η δημοτικότητά του αμέσως εκτοξεύτηκε στα ύψη. Το πρώτο μοντέλο Classic χαρακτηρίστηκε ‘εξαιρετικό έργο βιομηχανικής σχεδίασης’ και έγινε το πρώτο όχημα που εκτέθηκε στο παγκοσμίου φήμης Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι, το 1971.
Η πρώτη γενιά Range Rover (1970-1996) αρχικά ήταν διαθέσιμη μόνο ως δίθυρη έκδοση όταν κυκλοφόρησε το 1970. Κατά τη διάρκεια του 26χρονου κύκλου ζωής του, το Classic συνέχισε να εξελίσσεται και το 1981 κυκλοφόρησε με τετράθυρη έκδοση, ενώ το 1982 ένα αυτόματο κιβώτιο προστέθηκε στη γκάμα. Το πρώτο πετρελαιοκίνητο Range Rover έκανε την εμφάνισή του το 1986.
Η δεύτερη γενιά Range Rover, γνωστή ως P38A, κυκλοφόρησε το 1994 και ήταν άμεσα αναγνωρίσιμη χάρη στη γνώριμη σιλουέτα, την αιωρούμενη οροφή, το ανάγλυφο καπό, την πρακτική διαιρούμενη πίσω πόρτα και τη συνεχόμενη μεσαία γραμμή. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα παραμένουν μέχρι σήμερα. Το όχημα διέθετε επίσης ένα περισσότερο πολυτελές εσωτερικό χωρίς να υπονομεύονται τα προσόντα του στο δρόμο ή εκτός δρόμου. Επίσης, διέθετε βελτιωμένη ανάρτηση με ρυθμιζόμενο ύψος και, από απόψεως κινητήρων, έναν 2.5L diesel και εκδόσεις 3.9 και 4.6L του βενζινοκινητήρα V8, προσφέροντας υψηλές επιδόσεις όσο ποτέ άλλοτε.
Η τρίτη γενιά Range Rover (2001-2012) παρουσίασε μία σειρά βελτιώσεων έναντι των προκατόχων της, κατά το διάστημα των 11 ετών. Οι μηχανολογικές καινοτομίες περιλάμβαναν πιο άκαμπτο αυτοφερόμενο πλαίσιο (που αντικατέστησε το παραδοσιακό πλαίσιο τύπου σκάλας 4×4) και πλήρως ανεξάρτητη ανάρτηση με διασυνδεδεμένες υδραυλικές φούσκες (εκείνη την εποχή σχεδόν όλα τα 4×4 είχαν άκαμπτους άξονες). Το εσωτερικό αυτών των οχημάτων ήταν εμπνευσμένο από πολυτελή γιοτ, έπιπλα υψηλής ποιότητας και αεροπορικά καθίσματα πρώτης κατηγορίας, για μεγαλύτερη ευρυχωρία και πολυτέλεια.
Το 2012, έκανε το ντεμπούτο της η τέταρτη και πιο πρόσφατη γενιά του Range Rover. Ήταν το πρώτο SUV με ελαφριά αλουμινένια δομή, εξοικονομώντας 420kg συγκριτικά με τον προκάτοχό του. Διαθέτει πληθώρα καινοτομιών, όπως το αυτόματο σύστημα Terrain Response™ 2 και All-Terrain Progress Control, ενώ έχει εξελιχθεί για να υποστηρίζει νέους αποδοτικούς εξηλεκτρισμένους κινητήρες Ingenium, μία έκδοση plug-in hybrid electric και καινοτόμα συστήματα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας (infotainment) και τεχνολογίες ασφάλειας.
Τα τελευταία πέντε χρόνια, το Range Rover SVAutobiography αποτελεί την αιχμή του δόρατος στη γκάμα μοντέλων με τα ισχυρότερα και ποιοτικότερα οχήματα στην ιστορία του Range Rover. Κατασκευάζεται από το τμήμα Special Vehicle Operations της Land Rover, διατίθεται σε εκδόσεις Range Rover SVAutobiography και SVAutobiography Dynamic και προσφέρει ισχυρούς V8 κινητήρες και περίτεχνα κατασκευασμένες καμπίνες.
*Ανάλογα με τη διαθεσιμότητα της αγοράς
Σχετικά με τη Land Rover
Από το 1948, η Land Rover κατασκευάζει αυθεντικά μοντέλα 4×4 και έχει δημιουργήσει μία γκάμα που αντιπροσωπεύει όλο ‘το εύρος των ικανοτήτων’ τέτοιων οχημάτων. Defender, Discovery, Discovery Sport, Range Rover, Range Rover Sport, Range Rover Velar και Range Rover Evoque: όλα προσδιορίζουν διαφορετικές κατηγορίες SUV σε όλο τον κόσμο, και το 80% της γκάμας εξάγεται σε πάνω από 100 χώρες.
ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΟ
1967 Η διαδικασία εξέλιξης ξεκινά με το ‘100-inch Station Wagon’ – το πρώτο πρωτότυπο Range Rover, στις 6 Σεπτεμβρίου 1967
1969 Τα πρωτότυπα φέρουν την ονομασία ‘Velar’ προκειμένου να αποκρύψουν την ταυτότητα του Range Rover – το όνομα αποτελείται από γράμματα των λογοτύπων προ-παραγωγής των ‘Alvis’ και ‘Rover’, αν και προέρχεται από τη λατινική λέξη ‘velare’ που σημαίνει σκεπάζω ή καλύπτω
1970 Το δίθυρο Range Rover λανσάρεται στις 17 Ιουνίου – υιοθετεί έναν ελαφρύ, αλουμινένιο V8 κινητήρα, μόνιμο σύστημα τετρακίνησης (4WD) και δισκόφρενα σε όλους τους τροχούς
1971 Το Range Rover γίνεται το πρώτο έκθεμα αυτοκινήτου στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι, και εκθειάζεται ως ‘εξαιρετικό έργο βιομηχανικής σχεδίασης’ – το μοντέλο παραγωγής εκτίθεται στην είσοδο, ενώ ένα μοντέλο υπό κλίμακα ¼ παρουσιάζεται στο εσωτερικό
1971 Το Range Rover κερδίζει το βραβείο RAC Dewar για τα τεχνολογικά του επιτεύγματα
1972 Το Range Rover είναι το πρώτο όχημα που διασχίζει τον παναμερικανικό αυτοκινητόδρομο, συμπεριλαμβανομένου του Darién Gap, στο πλαίσιο εκστρατείας του Βρετανικού Στρατού σε μήκος 18.000 μιλίων, όπου χρειάστηκε 99 ημέρες για να καλύψει 250 μίλια σε πυκνή ζούγκλα
1974 Το Range Rover ολοκληρώνει τη διαδρομή από τη δυτική μέχρι την ανατολική έρημο Σαχάρα, διανύοντας 7.500 μίλια σε 100 ημέρες
1977 Ένα τροποποιημένο Range Rover κερδίζει στην κατηγορία 4×4 στο London-Sydney Marathon, έναν μαραθώνιο υψηλής καταπόνησης και απόστασης 30.000 km (18.750 μιλίων) που θεωρείται ο μεγαλύτερος ‘αγώνας ταχύτητας’ στο ημερολόγιο των ράλι αυτοκινήτων
1979 Ένα ειδικά τροποποιημένο Range Rover κερδίζει το εναρκτήριο ράλι Παρίσι – Ντακάρ (ένα Range Rover επανέλαβε τη νίκη το 1981)
1981 Λανσάρεται το πρώτο τετράθυρο παραγωγής – βασισμένο σε μετατροπή της Σουηδικής εταιρείας Monteverdi
1981 Κατασκευάζεται η πρώτη έκδοση περιορισμένης εργοστασιακής παραγωγής Range Rover – το ‘In Vogue’ – προαναγγέλλοντας τη μετεξέλιξη του Range Rover σε πολυτελές όχημα. Το όνομα (Vogue) υιοθετείται αργότερα για τις ανώτερες εκδόσεις της γκάμας
1982 Η παραγωγή του Range Rover φτάνει τις 100.000 μονάδες
1982 Το Range Rover αποκτά προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
1982 Ένα Range Rover ειδικής παραγγελίας κατασκευάζεται για την επίσκεψη του Πάπα Ιωάννη Παύλου Β’ στη Βρετανία
1983 Λανσάρεται μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων πέντε σχέσεων για το Range Rover
1984 Μετά την επιτυχία του ‘In Vogue’ LE, το Range Rover Vogue λανσάρεται ως κορυφαίο μοντέλο της γκάμας
1985 Το πετρελαιοκίνητο Range Rover ‘Beaver Bullet’ καταρρίπτει 27 ρεκόρ ταχύτητας, συμπεριλαμβανομένου ενός ρεκόρ diesel για μέση κάλυψη πάνω από 100mph επί 24 ώρες
1986 Λανσάρεται το πρώτο Range Rover με κινητήρα diesel – έναν υπερτροφοδοτούμενο VM κινητήρα 2.4L, εμπρός σπόιλερ προστίθεται σε όλες τις εκδόσεις πλην των Turbo Diesel
1987 Το Range Rover λανσάρεται στη Β. Αμερική
1988 Ένα κιβώτιο τετρακίνησης Borg-Warner με μετάδοση κίνησης μέσω καδένας και συνεκτικό συμπλέκτη στο κεντρικό διαφορικό λανσάρεται στη γκάμα του Range Rover βελτιώνοντας σημαντικά την οδηγική ποιότητα και ενισχύοντας τα διαπιστευτήρια πολυτέλειας του οχήματος
1989 Το Range Rover είναι το πρώτο 4×4 σε όλο τον κόσμο που εφοδιάζεται με ABS, και που σχεδιάζεται για βέλτιστες επιδόσεις σε συνθήκες δρόμου και εκτός δρόμου
1989 Ένα καραβάνι από ειδικά εξοπλισμένα Range Rover διασχίζουν το πιο απαιτητικό τμήμα του Continental Drive στα Βραχώδη Όρη στο Κολοράντο των ΗΠΑ, το οποίο η Land Rover ονομάζει ‘Great Divide’
1990 Προς τιμήν του τέλους παραγωγής του δίθυρου Range Rover, λανσάρεται μία Limited Edition CSK – το όνομα της δόθηκε προς τιμήν του επικεφαλής σχεδίασης του Range Rover, Charles Spencer King (Spen), (παραγωγή 200 οχημάτων)
1992 Το Range Rover Classic είναι το πρώτο 4×4 σε όλο τον κόσμο που εφοδιάζεται με ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ETC) και αυτόματη ηλεκτρονική αερανάρτηση – δύο παγκόσμιες πρωτιές!
1992 Λανσάρεται το LWB LSE (γνωστό ως County LWB στις ΗΠΑ) με test drive στο Morocco για την παρουσίαση του νέου μοντέλου και τη δοκιμή της τεχνολογίας αυτόματης ηλεκτρονικής αερανάρτησης
1993 Το Autobiography ανακοινώνεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Λονδίνου (λανσάρεται στην αγορά το 1994), και περιορίζεται σε 25 οχήματα
1994 Η δεύτερη γενιά Range Rover (P38A) λανσάρεται με μακρύ μεταξόνιο και ανασχεδιασμένο ημι-αυτοφερόμενο αμάξωμα καθώς και αναβαθμισμένη ηλεκτρονική αερανάρτηση
1996 Σταματά η κατασκευή του Range Rover Classic μετά από συνολική παραγωγή 317.615 μονάδων (δύο χρόνια παραγωγή σε συνδυασμό με το P38A)
1999 Η Land Rover δημιουργεί το πιο πολυτελές Range Rover στην ιστορία της με τη Limited Edition Range Rover Linley, που είναι εμπνευσμένη από το σχεδιαστή επίπλων Lord Linley – κατασκευάζονται μόνο 10 αντίτυπα που κοστολογούνται στις 100.000 λίρες
2001 Λανσάρεται η τρίτη γενιά Range Rover (L322) με ανεξάρτητη ανάρτηση παντού, και δοκιμαστική οδήγηση για την παρουσίαση στις περιοχές RAF Kinloss, Skibo και Novar Estate
2002 Μισό εκατομμύριο Range Rover κατασκευάζονται στο εργοστάσιο του Solihull
2005 Προστίθενται οι υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες 4.4L V8 και 4.2L V8
2005 Λανσάρεται 2η σειρά μοντέλου – το Range Rover Sport
2006 Terrain Response® και TDV8 diesel λανσάρονται στο Range Rover
2009 Το Range Rover αποκτά νέους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες LR-V8 5.0L και 5.0L και το πρώτο στον κόσμο σύστημα Adaptive Dynamics για συνεχή έλεγχο κλίσεων αμαξώματος και βελτιστοποίηση οδικής συμπεριφοράς
2010 Το Range Rover γιορτάζει την 40ή του επέτειο
2010 Λανσάρεται 3η σειρά μοντέλου – το Range Rover Evoque – και δημιουργείται μία νέα κατηγορία πολυτελών compact SUV
2011 Αποκαλύπτεται η έκδοση Range Rover Autobiography Ultimate Edition
2011 Ο νέος LR-TDV8 κινητήρας 4.4L 313PS λανσάρεται στο Range Rover, προσφέροντας 14% μειωμένες εκπομπές CO2 και μειωμένη κατανάλωση κατά 18,5%
2012 Λανσάρεται η τέταρτη γενιά Range Rover (L405) στις 6 Σεπτεμβρίου, στο Royal Ballet School, στο Λονδίνο – το πρώτο στον κόσμο πλήρως αλουμινένιο SUV
2013 Το Range Rover λανσάρει τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 3.0L LR-V6 340PS
2013 Λανσάρεται η δεύτερη γενιά Range Rover Sport (L494)
2013 Πρωτότυπα Range Rover Hybrid ταξιδεύουν στην Ινδία μέσω του Silk Trail διανύοντας 9.950 μίλια από το Solihull μέχρι τη Βομβάη, στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης του προγράμματος δοκιμών
2013 Λανσάρεται το πρώτο Range Rover με μακρύ μεταξόνιο σε 20 χρόνια, επιπλέον της αποκλειστικής έκδοσης Range Rover Autobiography Black
2014 Ένας στόλος από Range Rover και ένα Range Rover Classic διανύουν σχεδόν 1,000 μίλια κατά μήκος ενός τμήματος της αρχικής διαδρομής του Great Divide σε ανάμνηση των 25 χρόνων από τότε που πραγματοποιήθηκε η αποστολή
2014 Το Range Rover Hybrid με μακρύ μεταξόνιο κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο στην Κίνα
2014 Το Range Rover και το Range Rover Sport παρουσιάζουν μία καινοτομία, πρωτιά σε όλο τον κόσμο – το All-Terrain Progress Control (ATPC) ενώ αποκτούν και Head-Up Display
2015 Η 21η επέτειος του Autobiography – η αιχμή του δόρατος στη γκάμα μοντέλων Range Rover
2015 Το ισχυρότερο Range Rover παραγωγής όλων των εποχών κάνει το ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης – το Range Rover SVAutobiography έχει υπερτροφοδοτούμενο V8 κινητήρα 550PS και γιορτάζει 21 χρόνια από την καθιέρωση του ονόματος Autobiography
2015 Το Land Rover παραγωγής που σηματοδοτεί τον αριθμό των έξι εκατομμυρίων είναι ένα Range Rover Long Wheelbase Vogue SE και τιμά τα 45 χρόνια του Range Rover
2015 Ένα Range Rover State Review με υβριδική κίνηση χρησιμοποιείται για πρώτη φορά από την Αυτού Μεγαλειότητα τη Βασίλισσα, αντικαθιστώντας το προηγούμενο μοντέλο Range Rover State Review του 2002
2015 Ένα Range Rover διασχίζει μία χάρτινη γέφυρα ειδικής σχεδίασης στο Suzhou, China – μήκους 5 μέτρων που κατασκευάστηκε μέσα σε τρεις ημέρες, χωρίς κόλλες ή βίδες
2016 Ένα Range Rover Autobiography ρυμουλκεί το SpaceShipTwo της Virgin Galactic στα αποκαλυπτήριά του και στην τελετή ονομασίας στο Mojave Air & Space Port, στην Καλιφόρνια
2016 Λανσάρισμα του προηγμένου Tow Assist (σύστημα υποβοήθησης ρυμούλκησης) και του Intelligent Speed Limiter (ευφυής περιοριστής ταχύτητας)
2017 Νέο Range Rover SVAutobiography Dynamic: πιο οδηγοκεντρικό Range Rover, χαμηλωμένο κατά 8mm με ισχυρό, υπερτροφοδοτoύμενο V8 κινητήρα 5.0L 550PS
2017 ΗLand Rover Classic ανακοινώνει το ‘Range Rover Reborn’, ένα νέο πρόγραμμα που προσφέρει μία μοναδική ευκαιρία για την αγορά ενός original και άκρως συλλεκτικού δίθυρου Range Rover απευθείας από τον αρχικό κατασκευαστή
2017 Ανακοινώνεται το Range Rover Sentinel, που βασίζεται στο Autobiography αλλά είναι αλεξίσφαιρο και μπορεί να αντέξει βλήματα υψηλής ταχύτητας διαμετρήματος 7,62 mm (η μετέπειτα έκδοση αποκαλύφθηκε το 2019)
2017 Λανσάρεται 4η σειρά μοντέλου – το Range Rover Velar
2017 Το Range Rover P400e PHEV αποκαλύπτεται στο London Design Museum
2017 Το Range Rover SVAutobiography Long Wheelbase αποκαλύπτεται στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Los Angeles, και διατίθεται με νέο σύστημα κίνησης PHEV και μία αναβαθμισμένη έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου V8 βενζινοκινητήρα 565PS
2018 Ένας νέος 3.0L twin-turbo SDV6 diesel κινητήρας 275PS αντικαθιστά τον TDV6 3.0L
2018 Λανσάρεται η δεύτερη γενιά Range Rover Evoque
2020 ΤοRange Rover αποκτά έναν 3.0L εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα Ingenium και σύστημα κίνησης MHEV, καθώς και την ειδική έκδοση Range Rover Fifty
Παγκόσμιες Πρωτιές Range Rover
1971 Το Range Rover γίνεται το πρώτο όχημα που εκτίθεται στο Μουσείο του Λούβρου στο Παρίσι
1972 Το Range Rover είναι το πρώτο όχημα που διασχίζει το Darién Gap
1979 Ένα ειδικά τροποποιημένο Range Rover κερδίζει το εναρκτήριο ράλι Παρίσι – Ντακάρ
1985 Το πετρελαιοκίνητο Range Rover ‘Bullet’ καταρρίπτει 27 ρεκόρ ταχύτητας
1989 Το Range Rover είναι το πρώτο στον κόσμο 4×4 που εφοδιάζεται με ABS
1992 Το Range Rover είναι το πρώτο στον κόσμο 4×4 που εφοδιάζεται με ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ETC)
1992 Το Range Rover είναι το πρώτο στον κόσμο 4×4 που εφοδιάζεται με αυτόματη ηλεκτρονική αερανάρτηση
2009 Το Range Rover κάνει το ντεμπούτο του συστήματος Adaptive Dynamics για συνεχή βελτιστοποίηση των κλίσεων του αμαξώματος και έλεγχο οδικής συμπεριφοράς
2012 Η τέταρτη γενιά Range Rover είναι το πρώτο στον κόσμο αλουμινένιο SUV
2014 Το All-Terrain Progress Control (ATPC) κάνει ντεμπούτο στα Range Rover και Range Rover Sport
Αποστολές και Διαδρομές με το Range Rover
1971 Στην πρώτη ανάβαση σε αγώνα ράλι νικητής είναι ένα Range Rover στο Llangollen
1972 Μία ομάδα του Βρετανικού Στρατού, με επικεφαλής τον ταγματάρχη John Blashford-Snell, επιβεβαιώνει τις all-terrain ικανότητες του πρώτου Range Rover όταν το 1972 οδηγεί δύο οχήματα από το βόρειο τμήμα της Αλάσκας μέχρι το νοτιότερο άκρο της Αργεντινής, διασχίζοντας το διαβόητο Darién Gap – μία βαλτώδη περιοχή με οργιώδη βλάστηση που εμποδίζει την οδική πρόσβαση μεταξύ κεντρικής και νότιας Αμερικής
1974 Το Range Rover ολοκληρώνει τη διαδρομή από τη δυτική στην ανατολική έρημο Σαχάρα – 7.500 μίλια σε 100 ημέρες
1977 Ένα τροποποιημένο Range Rover κερδίζει στην κατηγορία the 4×4 του London-Sydney Marathon, ενός αγώνα υψηλής καταπόνησης και απόστασης 30,000 km (18,750 miles) που είναι και ο μεγαλύτερος ‘αγώνας ταχύτητας’ στο ημερολόγιο των ράλι αυτοκινήτων
1979 Ένα ειδικά τροποποιημένο Range Rover κερδίζει το εναρκτήριο ράλι Παρίσι – Ντακάρ, και επαναλαμβάνει την επιτυχία το 1981
1985 Το πετρελαιοκίνητο Range Rover ‘Bullet’ καταρρίπτει 27 ρεκόρ ταχύτητας, μεταξύ των οποίων ένα ρεκόρ diesel για μέση κάλυψη πάνω από 100mph επί 24 ώρες
1980s Ο διάσημος θεσμός Camel Trophy τις δεκαετίες 1980 και 1990 φέρνει τα μοντέλα Range Rover, Series III Land Rover, Defender, Discovery και Freelander αντιμέτωπα με τις προκλήσεις των ‘Ολυμπιακών Αγώνων των 4×4 (‘Olympics of 4×4’), όπως χαρακτηρίστηκε. Από τον Αμαζόνιο μέχρι την Άπω Ανατολή, την Αυστραλασία, την Αφρική και τη Σιβηρία, το Camel Trophy εξελίσσεται από μία ολοσχερή οδηγική πρόκληση σε δοκιμασία της ανθρώπινης αντοχής, με αθλήματα όπως καγιάκ, ορεινή ποδηλασία και σπορ του νερού. 1981 (Σουμάτρα), 1982 (Παπούα Νέα Γουινέα), 1987 (Μαδαγασκάρη – χρήση οχημάτων diesel)
1989 Ένα καραβάνι από Range Rovers ειδικά εξοπλισμένα διασχίζουν το πιο απαιτητικό κομμάτι του Continental Drive στο Κολοράντο των ΗΠΑ, το οποίο η Land Rover αποκαλεί ‘Great Divide’
2003 Στο G4 Challenge, οι ομάδες αγωνίζονται στην απόλυτη παγκόσμια περιπέτεια. Συνδυάζοντας απαιτητική 4×4 οδήγηση και ακραία αθλήματα περιπέτειας, με περίπλοκη στρατηγική, οι συμμετέχοντες αγωνίζονται σε στάδια τεσσάρων εβδομάδων, που καλύπτουν Νέα Υόρκη και Ανατολική Ακτή των ΗΠΑ, Νότια Αφρική, Δυτική Αυστραλία και Άγρια Δύση
2006 Στο δεύτερο G4 Challenge, οι αγωνιζόμενοι διασχίζουν χιλιάδες χιλιόμετρα μέσα από τέσσερις χώρες σε δύο ηπείρους – Ταϊλάνδη, Λάος, Βραζιλία και Βολιβία – υποστηρίζοντας τη Διεθνή Ομοσπονδία Συλλόγων Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου (IFRC)
2013 Πρωτότυπα Range Rover Hybrid διανύουν το θρυλικό Silk Trail προς την Ινδία, καλύπτοντας 9.950 μίλια από το Solihull στη Βομβάη στο πλαίσιο των τελικών δοκιμών του προγράμματος εξέλιξης
2014 Ένας στόλος από Range Rover και ένα Range Rover Classic διανύουν σχεδόν 1.000 μίλια, διασχίζοντας ένα κομμάτι της αρχικής διαδρομής του Great Divide γιορτάζοντας τα 25 χρόνια από την πρώτη αποστολή