Ο θρυλικός αγώνας επιστρέφει!

By  |  0 Comments

Ο 24ωρος επιστρέφει! Ο μεγαλύτερος αγώνας εκτός δρόμου της Ελλάδας επιστρέφει το 2020.
Στις 4,5 και 6 Δεκέμβρη η μοναδική πρόκληση πλοήγησης, οδήγησης και αντοχής θα φέρει τους αγωνιζόμενους στους δρόμους της Στερεάς Ελλάδας.

Χρονοδιάγραμμα

Έναρξη Δήλωσης Συμμετοχών1 Αυγούστου 2020, 0:00
Λήξη Δήλωσης Συμμετοχών30 Νοέμβρη 2020, 24:00
Τεχνικός Έλεγχος Πληρωμάτων από Αττική2 Δεκέμβρη 2020, 17:00, Αθήνα
Τεχνικός Έλεγχος Υπόλοιπων Πληρωμάτων4 Δεκέμβρη 2020, 18:00, Αθήνα
Πανηγυρική Εκκίνηση4 Δεκέμβρη 2020, 20:00, Αθήνα
Εκκίνηση Διαγωνιστικού μέρους5 Δεκέμβρη 2020, 18:00, Δίστομο
Τερματισμός6 Δεκέμβρη 2020, 18:00, Αθήνα
Απονομές6 Δεκέμβρη 2020, 19:00, Αθήνα

Τα συγκεκριμένα σημεία τεχνικού ελέγχου, εκκίνησης και τερματισμού θα ανακοινωθούν με Ενημερωτικά Δελτία, που θα δημοσιευτούν στο https://www.facebook.com/24hours4X4Greece/

Δήλωση Συμμετοχής

Με συμπλήρωση της φόρμας που θα δημοσιευτεί στο https://www.facebook.com/24hours4X4Greece/

και αποστολή της στο

24hours4x4greece@mail.com

Απορίες μπορείτε να απευθύνετε στο 24hours4x4greece@mail.com

Δεκτά Αυτοκίνητα

  1.  Αυτοκίνητα με τουλάχιστον δύο σχέσεις στο βοηθητικό κιβώτιο.
  1. Με ελάχιστο βάρος όπως ορίζουν οι κανονισμοί της FIA για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας Τ1
  1. Τα αυτοκίνητα πρέπει να είναι πιστοποιημένα για χρήση στο δρόμο. Να φέρουν κρατικές πινακίδες, αγωνιστικές πινακίδες ή πινακίδες άλλου κράτους και τις απαραίτητες άδειες.
  1. Μέγιστη διαδρομή σε κάθε τροχό 30 εκατοστά.
  1. Τα αυτοκίνητα πρέπει να έχουν
  1. Φώτα Δύο φώτα εμπρός, διπλής σκάλας.Δύο φώτα πίσω, πορείας και στοπ Τέσσερα φώτα πορείας, ένα σε κάθε άκρο του αυτοκινήτου.Ένα φως κίνησης στην οροφή του αυτοκινήτου.Ένα τρίτο στοπ, ψηλά στο πίσω τζάμι.Επιτρέπονται πρόσθετα φωτιστικά σώματα, κινητά ή σταθερά, τοποθετημένα μέσα από τη νοητή περίμετρο του αυτοκινήτου και σε οποιοδήποτε ύψος.
  1. Ντεπόζιτο
    1. Αν πρόκειται για αυτοκίνητο παραγωγής το ντεπόζιτο του κατασκευαστή ή ντεπόζιτο ασφαλείας σύμφωνο με τους κανονισμούς της FIA.
  1. Εάν είναι ιδιοκατασκευή, ντεπόζιτο ασφαλείας σύμφωνο με τους κανονισμούς της FIA.
    1. , είναι υποχρεωτική η χρήση αντιπυρικής φόρμας και εσωρούχων από το πλήρωμα.
      1. Εάν χρησιμοποιείται ντεπόζιτο ασφαλείας, είναι υποχρεωτική η εγκατάσταση πυρόσβεσης και γενικού ηλεκτρικού διακόπτη, με δυνατότητα ενεργοποίησης και εκτός αυτοκινήτου.
  1. Roll Cage
    1. Αν υπάρχει πρέπει να είναι σύμφωνο με τους κανονισμούς της FIA
      1. Αν υπάρχει είναι υποχρεωτικά τα εγκεκριμένα καθίσματα, οι εγκεκριμένες ζώνες και τα εγκεκριμένα κράνη για το πλήρωμα.
  • Αυτοκίνητα χωρίς βοηθητικό κιβώτιο μείωσης της τελικής σχέσης (συμπεριλαμβάνεται σε αυτά και το Subaru Forester).
  • Ουσιαστικά μιλάμε για αυτοκίνητα από το 1994 και μετά, στα οποία:

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ

  • Αλλαγές κινητήρα με κινητήρα άλλης εταιρίας
    • Αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης με άλλης εταιρίας
    • Αλλαγές στο αμάξωμα για να χωρέσουν μεγαλύτερα ελαστικά ή/και να αυξηθεί η διαδρομή της ανάρτησης.
    • Οποιαδήποτε αλλαγή στο ντεπόζιτο καυσίμου.
    • Ελαστικά μεγαλύτερα από αυτά με τα οποία παράγεται(-όταν) το αυτοκίνητο.
    • Αγωνιστικά ελαστικά.
  • ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ
    • Χωμάτινα ελαστικά, αρκεί να είναι κατάλληλα για χρήση στο δρόμο (DOT).
    • Cage, σε συνδυασμό πάντα με μπάκετ καθίσματα και ζώνες, αρκεί όλα να καλύπτουν τις προδιαγραφές της FIA.

Αυτοκίνητα παραγωγής, αντίστοιχα με τα τετρακίνητα, που έχουν κίνηση μόνο στους εμπρός ή τους πίσω τροχούς, ανήκουν στην κατηγορία 2.

  • Αυτοκίνητα με αλλαγές στον κινητήρα ή τη θέση του, στο κιβώτιο ή τη θέση του, κατατάσσονται αυτόματα στην κατηγορία 1 και πρέπει να ικανοποιούν τους κανονισμούς της.
    • Αυτοκίνητα με αλλαγές των σημείων στήριξης της ανάρτησης πάνω στο αμάξωμα ή/και αλλαγές των μερών της ανάρτησης με άλλα άλλων διαστάσεων και γεωμετρίας, κατατάσσονται αυτόματα στην κατηγορία 1 και πρέπει να ικανοποιούν τους κανονισμούς της.
  • Buggies – SSV

Τετράτροχα, με κίνηση στους δύο τροχούς, σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA για τα αντίστοιχα αυτοκίνητα.

Διεξαγωγή Αγώνων Αντοχής Εκτός Δρόμου

  1. Ειδικές Διαδρομές (ΕΔ)

Κομμάτια της διαδρομής του αγώνα όπου ισχύουν οι κανονισμοί των αγώνων ακριβείας (regularity).

  • Για κάθε ΕΔ θα υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος μέσα στον οποίο θα πρέπει να την ολοκληρώσει μία συμμετοχή.
    • Κάθε ΕΔ πρέπει να γίνει με τήρηση του ΚΟΚ όταν τα αυτοκίνητα κινούνται στην άσφαλτο.
    • Η μέγιστη ταχύτητα κίνησης μέσα στις ΕΔ είναι τα 90 χ.α.ω.
    • Η ζητούμενη μέση ταχύτητα μίας ΕΔ δε μπορεί να είναι πάνω από τα 40 χ.α.ω.
    • αναγνωρισμένα κατά ECE ΚΡΑΝΗ.
  • Στις ΕΔ μπορεί να υπάρχουν κομμάτια της διαδρομής τα οποία θα έχουν ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ ΤΩΝ 90 Χ.Α.Ω., εφόσον επιτρέπεται από τα όρια ταχύτητας του δρόμου – πρέπει να είναι πάντα μικρότερη των ορίων του δρόμου.
    • Ο περιορισμός αυτός πρέπει να επιβάλλεται όπου υπάρχει κάποιο θέμα ασφάλειας του δρόμου (γκρεμός, ποτάμι, κυκλοφορία αγρίων ζώων κλπ.)
    • Μέσα στις ΚΑΤΟΙΚΗΜΕΝΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΝΑΙ 25 χ.α.ω.
    • Η περιοχή της μέγιστης επιβαλλόμενης ταχύτητας ξεκινά στην τουλίπα που πρωτοεμφανίζεται το όριο και σταματά σε αυτή που εμφανίζεται τελευταία φορά.
    • Θα υπάρχουν ενδιάμεσα σημεία μέτρησης (ΕΣΜ) της συνολικής μέσης ταχύτητας
      • Θα υπάρχει τουλάχιστον ένα (1) ΕΣΜ για κάθε 50 χλμ. ειδικής.
      • Η μέτρηση χρόνου στα ΕΣΜ μπορεί να γίνεται με ΚΑΙ με δορυφορικό σύστημα εντοπισμού της θέσης του οχήματος.
      • Στα ΕΣΜ θα ελέγχεται η δυνατότητα των πληρωμάτων να διατηρούν τη ζητούμενη μέση ωριαία ταχύτητα, στα κομμάτια της διαδρομής ανάμεσα σε δύο ΕΣΜ, ανάμεσα στην εκκίνηση της ΕΔ και το πρώτο ΕΣΜ ή το τελευταίο ΕΣΜ και τον τερματισμό.
      • Τα ΕΣΜ θα είναι σημειωμένα ΚΑΘΑΡΑ και με ΑΚΡΙΒΕΙΑ στο road book.
      • 5 χλμ. πριν ένα ΕΣΜ δεν επιτρέπεται να πέφτει η ταχύτητα κάτω από τα 20 χ.α.ω.
    • Οι ΕΔ πρέπει να καταλαμβάνουν τουλάχιστον το 50% του μήκους ενός αγώνα.
    • Οι ΕΔ ενός αγώνα πρέπει να έχουν συνολικό μήκος τουλάχιστον 150 χλμ.
  • Επισκευές – Ανεφοδιασμός
  • Χώρος ΕπισκευώνΟ ΧΩΡΟΣ επισκευών θα βρίσκεται στην πλατεία του Δημοτικού Διαμερίσματος Διστόμου, Δήμος Διστόμου, Αντίκυρας, Αράχωβας, Στειρίου.Η οργάνωση έχει την υποχρέωση να παρέχει σε κάθε συμμετοχή ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑ του χώρου επισκευών με σημειωμένες τις θέσεις. Όποιες συμμετοχές θέλουν ΚΟΙΝΟ ΧΩΡΟ ΕΠΙΣΚΕΥΩΝ, θα πρέπει να το γνωστοποιήσουν στην οργάνωση ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10 ΜΕΡΕΣ πριν την εκκίνηση.Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΚΙΝΗΣΗΣ μέσα στο χώρο επισκευών είναι 10 χ.α.ω.
  • Ανεφοδιασμός
    • Για τον ΑΝΕΦΟΔΙΑΣΜΟ ΘΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΝΕΚΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ 15 ΛΕΠΤΩΝ. Ο χρόνος θα ελέγχεται με ΣΕΧ ΙΝ και ΣΕΧ OUT στο πρατήριο καυσίμου.
    • Ανεφοδιασμός επιτρέπεται να γίνεται ΜΟΝΟ σε πρατήρια καυσίμου ΣΗΜΕΙΩΜΕΝΑ στο road book.
    • ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η μεταφορά καυσίμου με οποιοδήποτε μέσο εντός η εκτός του αυτοκινήτου. Η ποινή για παραβίαση της παραγράφου είναι ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ.
  • Ελαστικά
    • Κάθε συμμετοχή έχει στη διάθεσή της 6 (ΕΞΙ) ΕΛΑΣΤΙΚΑ για κάθε αγώνα.
    • Τα ελαστικά πρέπει να είναι ΝΟΜΙΜΑ για ΧΡΗΣΗ στο ΔΡΟΜΟ (DOT).
    • Τα ελαστικά θα πρέπει να είναι ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ για ΧΡΗΣΗ στο ΧΩΜΑ και ιδανικά για χρήση στη ΛΑΣΠΗ.
    • ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ τα ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ.
    • Τα 6 (ΕΞΙ) ΕΛΑΣΤΙΚΑ θα ΣΗΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ από την οργάνωση στον ΤΕΧΝΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ. Αν αυτό δεν είναι δυνατόν για κάποια συμμετοχή, λόγω ανωτέρας βίας και μόνο, θα γίνεται πριν την εκκίνηση. Σε αυτή την περίπτωση το αυτοκίνητο και τα ελαστικά θα πρέπει να βρίσκονται στο σημείο της εκκίνησης 2 ΩΡΕΣ πριν την εκκίνηση του πρώτου αυτοκινήτου.
    • Κάθε στιγμή πάνω στο αυτοκίνητο επιτρέπεται να βρίσκονται 5  (ΠΕΝΤΕ) από τα παραπάνω ελαστικά (4 ΦΟΡΕΜΕΝΑ + ΜΙΑ ΡΕΖΕΡΒΑ). Το έκτο θα βρίσκεται στο service της συμμετοχής, για πιθανή αντικατάσταση.
    • Κάθε συμμετοχή μπορεί να ΠΡΟΣΘΕΣΕΙ, οποιαδήποτε στιγμή μέσα στον αγώνα, ΕΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΟ ακόμη στα 6 (ΕΞΙ) με ΠΟΙΝΗ 1000 ΠΟΝΤΟΥΣ. Για κάθε πρόσθεση ελαστικού πρέπει να ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ η οποία και θα το σημειώνει.
  • Απλές Διαδρομές (ΑΔ)

Κομμάτια της διαδρομής του αγώνα για απλή μεταφορά από σημείο σε σημείο

  • Στις ΑΔ είναι υποχρεωτική η τήρηση του ΚΟΚ.
    • Οποιαδήποτε βεβαιωμένη από τις αστυνομικές αρχές παραβίαση του Κ.Ο.Κ. σημαίνει αυτόματα ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ.
    • Στις ΑΔ επιτρέπεται το πλήρωμα να φτάσει στο ΣΕΧ και να περιμένει εκεί να ολοκληρωθεί ο χρόνος, χωρίς να εισέλθει όμως σε αυτό.
    • Η ζητούμενη μέση ταχύτητα μίας ΑΔ δε μπορεί να είναι πάνω από τα 30 χ.α.ω.
    • Λόγω της ιδιαιτερότητας των εκτός δρόμου ελαστικών, Η ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΕ ΜΙΑ ΑΔ είναι 110 χ.α.ω.
    • Καθ’ όλη τη ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΜΙΑΣ ΑΔ τα μέλη του πληρώματος είναι υποχρεωμένα να φορούν ζώνη ασφαλείας.
  • Παράκαμψη Διαδρομής – Εγκατάλειψη
    • Ένα πλήρωμα μπορεί να παρακάμψει ένα κομμάτι της διαδρομής ή να εγκαταλείψει.
    • Σε αυτή την περίπτωση μπορεί να συνεχίσει, αφού χρεωθεί τη μέγιστη ποινή των κομματιών που δεν έκανε πολλαπλασιασμένη επί δύο (2).
    • Στην αναχώρηση από ανασυγκρότηση τα αυτοκίνητα θα φεύγουν με τη σειρά άφιξης
    • Όποιος έχει δηλώσει παράκαμψή ξαναξεκινάει τελευταίος εκτός αν η Οργάνωση κρίνει διαφορετικά για λόγους ασφαλείας.
  • Παρακολούθηση συμμετοχών
    • Τα αυτοκίνητα πρέπει να παρακολουθούνται, για λόγους ασφαλείας, καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδρομής με δορυφορικό σύστημα.
    • Το σύστημα αυτό μπορεί να είναι συνεπικουρούμενο από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας.
    • Σε κανένα σημείο δεν επιτρέπεται το πλήρωμα να αποσυνδέσει το σύστημα παρακολούθησης.
    • Κάθε συμμετοχή πρέπει να φέρει μαζί της ένα κινητό τηλέφωνο, το νούμερο του οποίου θα έχει δώσει στην οργάνωση για επικοινωνία σε περίπτωση ανάγκης. Η απάντηση στις κλίσεις της οργάνωσης είναι υποχρεωτική.
    • Το σύστημα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και σαν σύστημα χρονομέτρησης, αν η οργάνωση κρίνει ότι έχει την απαιτούμενη ακρίβεια.


  •  

Ποινές

Οι ποινές θα αντιστοιχούνται στους αγωνιζόμενους σύμφωνα με τους χρόνους που έχουν θεωρηθεί σαν ιδανικοί για κάθε διαδρομή από τους διοργανωτές, με προϋπόθεση ότι έχουν τηρηθεί όλοι οι κανόνες διεξαγωγής των Αγώνων Αντοχής Εκτός Δρόμου.

  1. Ειδικές Διαδρομές (ΕΔ)
  • Για κάθε ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ στο σύνολο ειδικής, αντιστοιχεί 1 Βαθμός Ποινής.
  • Για κάθε ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΠΡΟΑΦΙΞΗΣ στο σύνολο ειδικής, αντιστοιχούν 10 Βαθμοί Ποινής.
  • Για κάθε ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ από ΕΣΜ σε ΕΣΜ, αντιστοιχεί 1 Βαθμός Ποινής.
  • Για κάθε ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΟ ΠΡΟΑΦΙΞΗΣ από ΕΣΜ σε ΕΣΜ, αντιστοιχούν 10 Βαθμοί Ποινής.
  • Για κάθε παραβίαση του μέγιστου ορίου ταχύτητας των 90 χ.α.ω. η ποινή είναι

Δ x A x 10

Όπου Δ η διάρκεια της παράβασης και Α η απόκλιση, προς τα επάνω, της ταχύτητας.

  • Για κάθε παραβίαση του μέγιστου ορίου ταχύτητας για μία περιοχή. η ποινή είναι

Δ x A x 100

Όπου Δ η διάρκεια της παράβασης και Α η απόκλιση, προς τα επάνω, της ταχύτητας.

  • Για όποια παράβαση ορίων ταχύτητας μεγαλύτερη των +15  (ΔΕΚΑΠΕΝΤΕ) χ.α.ω. ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ.
  • Μη χρήση κράνους ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ.
  • Μη χρήση ζώνης ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ
  • Απλές Διαδρομές (ΑΔ)
  • Για κάθε ΛΕΠΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗΣ σε ΑΔ, αντιστοιχούν 10 Βαθμοί Ποινής.
  • Για κάθε ΛΕΠΤΟ ΠΡΟΑΦΙΞΗΣ σε ΑΔ, αντιστοιχούν 100 Βαθμοί Ποινής.
  • Για κάθε παραβίαση του μέγιστου ορίου ταχύτητας των 110 χ.α.ω. η ποινή είναι

Δ x A

Όπου Δ η διάρκεια της παράβασης και Α η απόκλιση, προς τα επάνω, της ταχύτητας.

  • Για οποιαδήποτε βεβαιωμένη παράβαση του Κ.Ο.Κ. ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ.
  • Ανεφοδιασμός
  • Ανεφοδιασμός εκτός πρατηρίου, ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ.
  • Μεταφορά καυσίμου εντός ή εκτός αυτοκινήτου, ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ.
  • Συμπεριφορά
  • .
  • Αναφορά ΑΝΑΡΜΟΣΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΣΕ ΚΡΙΤΕΣ, ΑΡΧΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ή ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ.
  • Επιβεβαιωμένη ΑΝΑΡΜΟΣΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ, ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ.
  • Άλλα
  • Παραβίαση του κανονισμού για τα ελαστικά, ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ
  • Για κάθε ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΛΑΣΤΙΚΟ 1000 ΒΑΘΜΟΙ ΠΟΙΝΗΣ.
  • Αποσύνδεση του συστήματος παρακολούθησης ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ
  • Μη απάντηση σε τηλέφωνο ΠΟΥ ΧΤΥΠΑΕΙ, ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ, 100 ΒΑΘΜΟΙ.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.