Στην τελική ευθεία (upd)
Φτάσαμε στην τελική ευθεία, λίγο πριν την έναρξη του Ιστορικού ράλλυ Ελλάδος – Πίνδος 2020. Στον αγώνα δήλωσαν συμμετοχή 23 πληρώματα, ικανά και έμπειρα και με αυτοκίνητα πραγματικά εντυπωσιακά από κάθε άποψη.
Οι αρνητικές συγκυρίες (αλλαγή ηµεροµηνίας διεξαγωγής λόγω πρώτου
κύµατος της πανδηµίας, δυσκολία στις µετακινήσεις µεταξύ χωρών, φόβος για το εν εξελίξει δεύτερο κύµα της πανδηµίας) σε συνδιασµό µε τον εν γένει δύσκολο χαρακτήρα του αγώνα, δεν επιτρέπουν την διεξαγωγή του αγώνα όπως ακριβώς είχε αρχικά προγραμματισθεί, καθώς αφενός µεν οι συµµετοχές είναι µειωµένες σε σχέση µε τον Μάρτιο, αφετέρου δε η διεξαγωγή αυτού θα γίνει µε περιορισµούς και ειδικά µέτρα, ακολουθώντας τα σχετικά πρωτόκολλα ασφάλειας
Ακόµη κι έτσι όµως, τα 23 εκλεκτά πληρώµατα που δήλωσαν συμμετοχή, θα έχουν την ευκαιρία να γευτούν έναν πρωτόγνωρο αγώνα Regularity για τα Ελληνικά δεδοµένα.
Σηµειώστε: 860 συνολικά χλµ εκ των οποίων 470 σε ειδικές διαδροµές
ακριβείας, όπου θα υπάρξουν ~240 κρυφές χρονοµετρήσεις, µε ακρίβεια
δεκάτου του δευτερολέπτου, µέσω του δορυφορικού συστήµατος
χρονοµέτρησης της ANUBE Motorsport.
Όσον αφορά τη διαδροµή του αγώνα, µε κέντρο την πανέµορφη πόλη των
Ιωαννίνων, περιλαµβάνει πλήθος αναβάσεων και καταβάσεων, στην ευρύτερη περιοχή της Πίνδου.
Οι διαδροµές της πρώτης µέρας (εκκίνηση Παρασκευή 11/9 στις 12 το
µεσηµέρι από την πλατεία Μαβίλη στην λίµνη των Ιωαννίνων), ξεκινούν από τα µαγευτικά αλλά και άγρια Τζουµέρκα, για να συνεχίσουν προς την Ελάτη Τρικάλων, να επιστρέψουν µέσω Καστανιάς και Χαλικίου στο Μέτσοβο, όπου και η πρώτη ανασυγκρότηση ύστερα από 8 ώρες οδήγησης, και να συνεχίσουν µε δύο νυχτερινές ειδικές διαδροµές στην καρδιά της Πίνδου, ώστε να καταλήξουν γύρω στις 12 τα µεσάνυχτα πάλι στα Ιωάννινα.
Η δευτερη µέρα (εκκίνηση Σάββατο 12/9 στις 9:30 το πρωί), περιλαµβάνει
διαδροµές στην καρδιά του εθνικού πάρκου της Πίνδου, (Φραγκάδες,
Βωβούσα), καταλήγει για µεσηµεριανή ανασυγκρότηση στο χιονοδροµικό
κέντρο της Βασιλίτσας, και συνεχίζει µέσα από διαδροµές άγριας οµορφιάς για να καταλήξει το απόγευµα, ύστερα από µια ανάβαση µοναδικού χαρακτήρα, σε ένα από τα πιο γραφικά χωριά των Ζαγοροχωρίων, το πανέµορφο Πάπιγκο.
Το τελευταίο σκέλος του αγώνα, περιλαµβάνει διαδροµές στη
βορειοδυτική πλευρά του νοµού, όπου αγγίζοντας τα ελληνοαλβανικά σύνορα, περνώντας από το -πεσµένο πλέον- Θεογέφυρο, ανεβαίνοντας µέσα από τους αµπελώνες στην Ζίτσα, θα καταλήξει τελικά στο γραφικότατο
Μονοδένδρι, όπου και θα είναι ο τερµατισµός του αγώνα.
Υπενθυµίζουµε ότι ο αγώνας διοργανώνεται από τον Α.Σ.Ι.Σ.Α (Αγωνιστικός
Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων), προσµετρά στο πρωτάθληµα της
Ο.Μ.Α.Ε. για το 2020, αλλά αποτελεί και κατατακτήριο για το σχετικό έπαθλο
της FIA.
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά µε τον αγώνα, µπορείτε να
επισκεφθείτε την επίσηµη ιστοσελίδα http://www.pindos.org/, όπου θα
µπορείτε να παρακολουθήσετε και ζωντανά τόσο την διαδροµή των
πληρωµάτων, όσο και την βαθµολογική τους κατάταξη.
Τέλος ο διοργανωτής ευχαριστεί τους χορηγούς – δωροθέτες, τον
δήµο Ιωαννιτών για την υποστήριξή του, αλλά και τους δύο µεγάλους χορηγούς του αγώνα, την εταιρεία ∆Ω∆ΩΝΗ και το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΖΑΓΟΡΙ, που αγκάλιασαν την προσπάθειά από την αρχή και παρόλες τις δυσκολίες που προέκυψαν, πιστεύοντας στις δυνατότητες της περιοχής να προσφέρει έναν αγώνα µε διαφορετικό χαρακτήρα και ελπίζοντας αυτός να καθιερωθεί στο πρόγραµµα των Ελληνικών αγώνων ιστορικού αυτοκινήτου.