Στο δευτερόλεπτο!

By  |  0 Comments

Το πρωινό της 17ης Οκτωβρίου ξεκίνησε µε βροχή και αέρα, αλλά τα 80 ετοιµοπόλεµα πληρώµατα του 23ου Ράλλυ «24 Ώρες Ελλάδα» αψήφισαν τις καιρικές συνθήκες και παρατάχθηκαν στη µαρίνα της Κορίνθου. Μαζί και το φορτηγό της WURTH και τα εντυπωσιακά κορίτσια της ΕΚΟ που εµψύχωναν του συµµετέχοντες για τις 24 ώρες που θα ακολουθούσαν. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ : Chris Melcher

Στις 11 ακριβώς ξεκίνησε η µεγάλη περιπέτεια που ονοµάζεται «24 Ώρες Ελλάδα» µε κατεύθυνση προς Ρυτό, Αγ. Ιωάννη και µετά προς Λύρκεια και ∆ούκα Βρύση. Το νέο σύστηµα δορυφορικής χρονοµέτηρησης µπέρδεψε αρχικά τους παραδοσιακούς «παίκτες» αλλά τα πληρώµατα γρήγορα προσαρµόστηκαν σε αυτό και οι πρώτες θέσεις εναλάσσονταν µε καταιγιστικό ρυθµό. Καρτέρι και Μάτι ολοκλήρωσαν το πρώτο σκέλος ως τη Βυτίνα.

Στις 16:00 συνεχίστηκε η µάχη των ειδικών προς Μαγούλιανα & Βαλτεσινίκο και µετά προς Ζάτουνα, Ανδρίτσαινα, Ίσαρη & Αρχαία Μεσήνη. Σε αυτό το σκέλος ο Βλαχοράφτης και το ∆ιαβολίτσι έδειξαν τα δόντια τους, ταλαιπώρησαν τα πληρώµατα  και υπενθύµισαν  οτι το  «24 Ώρες» δεν είναι µία ροµαντική βόλτα προς το ηλιοβασίλεµα. Από τις 20:30 και µετά τα εξουθεµένα πληρώµατα άρχισαν να φθάνουν στην Καλαµάτα για τρίωρη ανάπαυση και λίγες επισκευές.

Μέχρι αυτό το σηµείο τον αγώνα οδηγούσαν οι Βασιλόπουλος/Σταθάκος/Ford Escort (ΦΩΤΟ ΕΠΑΝΩ) µε µόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου διαφορά απο τούς ∆ελαπόρτα/Ιατρίδη/VW Golf Gti και δύο  δευτερόλεπτα από τους ∆ιαµαντόπουλο/Πιπερο/Porsche 924. Από κοντά την δική τους µάχη έδιναν οι Αλεβιζόπουλος/Παλυβός/Fiat 128 Rally (ΦΩΤΟ ΚΑΤΩ), Βαξεβανίδης/Βαξεβανίδης/VW Golf 2 και Κατοχιανός/Κοτζιάς/Innocenti Mini 1275.

Στις 23:30 άρχισε το νυχτερινό σκέλος προς Πολύλοφο, Κοροµηλέα και µετά άρχισε το δυτικότερο κοµάτι του ράλλυ που έφθασε µέχρι Ηλιεία και διερχόταν απο Καλό Νερό, Σιδηρόκαστρο και Λυνίσταινα. Αλλαγή νοµού µε Αρκαδία, Καρύταινα, Ελληνικό και Βυτίνα. Μετά απο 45 λεπτά ανασυγκρότησης µέσα σε πολικό ψύχος, ξεκίνησε στις 5 το πρωί το τέταρτο & τελευταίο σκέλος µε τις απαιτητικές συνεχόµενες ειδικές της  Καµενίτσας και  του Αγριδίου προς Λυκούρια και  Μοσιά. Οι πρώτες αχτίδες του ήλιου άρχισαν να εµφανίζονται µέσα απο τις οµίχλες της Στυµφαλίας στην τελευταία ειδική της Πελοποννήσου, το Καλλιάνι. Νεµέα, Χιλιοµόδι και Σολωµός έφεραν τους εναποµείναντες µονοµάχους στον Ισθµό, όπου τερµάτησαν τα 6 εναποµείναντα αυτοκίνητα της κατηγορίαςTouring Trophy. Σειρά της Αττικής για τις δύο τελευταίες ειδικές του αγώνα, τα Πίσσια και την πάντα δύσκολη Ψάθα. Με την συµπλήρωση 24 ωρών, 900 αγωνιστικών χιλιοµέτρων, 23 ειδικών διαδροµών και 80 χρονοµετρήσεων µόλις 39 πληρώµατα κατάφεραν να διασχίσουν την γραµµή του τερµατισµού στην Ελευσίνα.

Ο νικητής οδηγός του αγώνα-θρίλερ Γιώργος Δελαπόρτας

Η µάχη των δύο πρώτων κράτησε µέχρι τον τερµατισµό όπου νίκησαν οι ∆ελαπόρτας/Ιατρίδης/  VW Golf Gti µε µόλις 1 δευτερόλεπτο διαφορά από τους Βασιλόπουλο/Σταθάκο/Ford Escort. Το βάθρο συµπλήρωσαν οι ∆ιαµαντόπουλος/Πιπερος/Porsche 924 ενώ η έπληξη του αγώνα ήταν οι ιδιαίτερα µαχητικοί Κουβελας/Ζαχαράκη/Peugeot 304 που τερµάτησαν στην 4η θέση γενικής και νίκησαν στην κατηγορία τους.

Στην κατηγορία Touring Trophy νικητές ήταν οι Κοφινάς/Κοφινάς/BMW E30, Λαγάκης/Τσαλίκης/ Lancia Thema 8.32 και οι Λαλούσης/Καστανιώτης/Fiat Uno Turbo.

Η Οργανωτική Επιτροπή του 22ού ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” ευχαριστεί τους µεγάλους χορηγούς EKO & WURTH, τις εταιρίες Στεργίου και TL Motors καθώς και όλους τους χορηγούς επικοινωνίας. Ευχαριστήρια στις πόλεις της Κορίνθου, Βυτίνας, Καλαµάτας & Ελευσίνας για την φιλοξενία τους, στο Λιµενικό Ταµείο Κορίνθου, στο Λιµενικό Ταµείο Καλαµάτας, στον Οργανισµό Λιµένα Ελευσίνας και στην Ελληνική Αστυνοµία για την συνδροµή τους.

Συγχαρητήρια αξίζουν στην εταιρία έκδοσης εποτελεσµάτων Anube Sport, στους κριτές και χρονοµέτρες και στην γραµµατεία του ΣΙΣΑ που επιτηρούσε επί 24ώρου βάσης την ασφάλεια των αγωνιζοµένων.

Το 24ο ράλλυ “24 Ώρες Ελλάδα” έρχεται. Ετοιµαστείτε!

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.