Παγκόσμια παρουσίαση του Audi RS e-tron GT στη Ρόδο
- Μετά το Volkswagen Group και τη Skoda, και η Audi επέλεξε την Ελλάδα για μία πολύ σημαντική εκδήλωση, δίνοντας ψήφο εμπιστοσύνης στη χώρα μας
- Η πρώτη επαφή δημοσιογράφων του ειδικού Τύπου απ’ όλο τον κόσμο με το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό Audi RS e-tron GT, μάλιστα σε μορφή πρωτότυπου και με ανάλογο καμουφλάζ, πραγματοποιήθηκε πριν μερικές μέρες και για δύο εβδομάδες στο Νησί των Ιπποτών, τη Ρόδο
- Η εκδήλωση ήρθε να προστεθεί στο πρόγραμμα “Smart & Sustainable Island” που αφορά στην Αστυπάλαια, όπως ανακοινώθηκε από την Ελληνική Δημοκρατία και το Volkswagen Group αλλά και την παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση της νέας Skoda Octavia, νωρίτερα το 2020, στην Κρήτη
Το 2020 είναι αναμφισβήτητα μία χρονιά με πρωτόγνωρες υγειονομικές καταστάσεις για όλη την ανθρωπότητα και τις ιδιαιτερότητες που αυτές επέφεραν, τόσο σε κοινωνικό όσο και οικονομικό επίπεδο. Μέσα σε ένα δύσκολο επιχειρηματικό διεθνές περιβάλλον, η ανακοίνωση του προγράμματος “Smart & Sustainable Island”, της Ελληνικής Δημοκρατίας και του Volkswagen Group με το οποίο η Αστυπάλαια θα καταστεί νησί-πρότυπο στην κινητικότητα και την παραγωγή πράσινης ενέργειας για φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων, αποτελεί μία είδηση που σκορπίζει χαμόγελα αισιοδοξίας. Δεν είναι όμως η μόνη, καθώς μέσα στη χρονιά υπήρξαν δύο ακόμα «ψήφοι εμπιστοσύνης» στην Ελλάδα, που προέρχονταν από μάρκες του Volkswagen Group.
Η πλέον πρόσφατη, είναι μία VIP δημοσιογραφική παρουσίαση του ολοκαίνουργιου Audi e–tron GT. Η μάρκα με σήμα τα τέσσερα δακτυλίδια και έδρα το Ίνγκολσταντ, επέλεξε το νησί της Ρόδου για να προσκαλέσει εκπρόσωπους του ειδικού Τύπου απ’ όλο τον κόσμο, σε μία πρώτη γνωριμία με το νέο ηλεκτρικό Gran Turismo της, μάλιστα στην έκδοση RS. Ένα μοναδικό σπορ coupe μοντέλο με ηλεκτροκινητήρες τόσο εμπρός όσο και πίσω, τετραδιεύθυνση και την πλέον προηγμένη τεχνολογία, που έρχεται να προστεθεί στην κορυφή της γκάμας ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Audi.
Τα πλήρη τεχνικά στοιχεία του μοντέλου δεν έχουν ανακοινωθεί ακόμα, καθώς η επίσημη αποκάλυψή του αναμένεται προς το τέλος του έτους. Η Audi, δίνοντας απλά μία πρόγευση έχει ενημερώσει ότι η ισχύς θα είναι 598 PS και θα αυξάνεται σε 646 PS σε λειτουργία overboost, για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Η αποδιδόμενη ροπή θα έχει τη θηριώδη τιμή των 830 Nm ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, με το 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνεται σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα. Οι αριθμοί εντυπωσιάζουν και αυτό οφείλεται – εκτός του προηγμένου κινητήριου συστήματος – και στη γενναιόδωρη μπαταρία των 93,4 kWh (83,7 kWh, net) που φιλοξενείται στο πάτωμα του σπορ αυτοκινήτου.
Πέντε συνολικά Audi RS e-tron GT, σε επίπεδο πρωτότυπου και με ειδικό καμουφλάζ που άφηνε έντεχνα να διαγραφούν μερικά μόνο στοιχεία της σιλουέτας του μοντέλου, αφίχθηκαν στο Νησί των Ιπποτών στα μέσα Οκτωβρίου. Από τις 20 Οκτωβρίου και για περίπου δύο εβδομάδες, δημοσιογράφοι από Γερμανία, Γαλλία, Αγγλία, Σκανδιναβία, ακόμα και τη μακρινή Αυστραλία – ανάμεσά τους και τρεις Έλληνες – είχαν την ευκαιρία για μία πρώτη γνωριμία με το Audi RS e-tron GT στους δρόμους του νησιού. Σε φιδίσιες ορεινές αλλά και παραθαλάσσιες διαδρομές, το σπορ ηλεκτρικό μοντέλο εντυπωσίασε με τα δυναμικά του χαρακτηριστικά ενώ στο πέρασμά του τραβούσε διαρκώς τόσο τα βλέμματα όσο και τους φακούς κινητών τηλεφώνων και φωτογραφικών μηχανών των περαστικών.
Στο σύνολό τους, οι συμμετέχοντες δημοσιογράφοι εκφράστηκαν σε υπερθετικό βαθμό για το νέο ηλεκτρικό Gran Turismo της Audi αλλά και την οδηγική εμπειρία στο νησί και τις ομορφιές της Ρόδου. Η παραγωγή του Audi e-tron GT θα ξεκινήσει στο τέλος του 2020, μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί ότι η Ρόδος ή κάποια άλλη περιοχή της χώρας μας βρίσκονται ψηλά στη λίστα με τους υποψήφιους προορισμούς για να φιλοξενήσουν την επίσημη παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση του Audi e-tron GT, το πρώτο τρίμηνο του 2021.
Θα ήταν παράλειψη αν δεν γινόταν αναφορά σε μία ακόμα πολύ σημαντική εκδήλωση που ήταν προγραμματισμένη να λάβει χώρα στην Ελλάδα πριν μερικούς μήνες και η οποία αναβλήθηκε τελευταία στιγμή, λόγω της πανδημίας. Η παγκόσμια δημοσιογραφική παρουσίαση της νέας Skoda Octavia, στην τέταρτη γενιά του μοντέλου, ήταν προγραμματισμένη για τις αρχές Μαρτίου στην Κρήτη. Ο σχεδιασμός αφορούσε μία εκδήλωση στην οποία θα συμμετείχαν περίπου 80-90 αυτοκίνητα, 40-45 σε έκδοση Grand Coupe και άλλα τόσα σε έκδοση Sportswagon, που θα ήταν στη διάθεση συνολικά περίπου 1.100 δημοσιογράφων του ειδικού Τύπου απ’ όλο τον κόσμο, που θα έφταναν στην Κρήτη σε groups των 80 ατόμων, για διήμερη παραμονή, με σκοπό να δοκιμάσουν το νέο μοντέλο.