Σύγχρονες After Sales υπηρεσίες Volkswagen με πολλαπλό όφελος
- Σύγχρονες After Sales υπηρεσίες από την Kosmocar-Volkswagen που στόχο έχουν να προσφέρουν απόλυτη ικανοποίηση, ευκολία και οικονομικό όφελος στους κατόχους μοντέλων της μάρκας
- Πακέτα Service «Volkswagen Economy» και «Volkswagen Economy Plus» με όφελος έως 30% στο κόστος ανταλλακτικών και εργασίας
- Παράλληλα, συνεχίζονται οι πολύ πετυχημένες υπηρεσίες:
- «Pick-up & Delivery» – για παραλαβή & παράδοση οχήματος στον χώρο του πελάτη
- «MyServiceNow» – για online προγραμματισμό ραντεβού σε πραγματικό χρόνο από τον υπολογιστή ή το κινητό τηλέφωνο
- «Online Service» – για παρακολούθηση και έγκριση από τον πελάτη των επιπλέον εργασιών που τυχόν προκύψουν κατά την παραμονή στο συνεργείο
- «Φροντίδα Clean Plus» – απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα και δωρεάν έλεγχο βασικών σημείων
Η Kosmocar–Volkswagen με το πρόγραμμα Volkswagen MORE for you, έχει στόχο να προσφέρει απόλυτη ικανοποίηση και ευκολία στους πελάτες της μάρκας, με καινοτόμες, υψηλής προσφερόμενης αξίας υπηρεσίες και προϊόντα After Sales.
Για τους κατόχους οχημάτων ηλικίας άνω των 5 και των 10 ετών, η εταιρεία έχει σχεδιάσει και προσφέρει τα ειδικά πακέτα service «Volkswagen Economy» και «Volkswagen Economy Plus», αντίστοιχα. Πρόκειται για πακέτα εργασιών, πάντα με την εγγύηση και την τεχνογνωσία του κατασκευαστή, ειδικά μελετημένα για τα συγκεκριμένα οχήματα, που εξασφαλίζουν όφελος έως 30% στους κατόχους τους, στο κόστος των ανταλλακτικών και της εργασίας.
Τα πακέτα «Volkswagen Economy» και «Volkswagen Economy Plus» προσφέρουν ιδανική σχέση αξίας και απόδοσης, λόγω:
- της απαράμιλλης ποιότητας, λειτουργικότητας και ασφάλειας των γνησίων ανταλλακτικών Volkswagen ταυτόχρονα με την κορυφαία ποιότητα της εργασίας
- της προσιτής τιμής τους
- της εγγύησης 2 ετών με την οποία συνοδεύονται
Παράλληλα, στη διάθεση των κατόχων μοντέλων της Volkswagen συνεχίζουν να είναι οι καινοτόμες και πολύ δημοφιλείς υπηρεσίες που λάνσαρε νωρίτερα μέσα στο χρόνο η Kosmocar, για το δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Συνεργατών Service. Συγκεκριμένα:
Pick-up & Delivery – η παραλαβή για το service και επιστροφή-παράδοση του οχήματος, γίνεται στον χώρο που θα υποδείξει ο πελάτης.
MyServiceNow – ο πελάτης μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού για service σε πραγματικό χρόνο και να ενημερωθεί για το κόστος του online, από τον υπολογιστή ή το κινητό τηλέφωνο.
Online Service – ο πελάτης ενημερώνεται online για τις επιπλέον εργασίες που ενδεχομένως προκύψουν κατά τον έλεγχο στο συνεργείο και δίνει τη σχετική έγκριση.
Φροντίδα Clean Plus – απολύμανση του συστήματος κλιματισμού, τοποθέτηση φίλτρου ενεργού άνθρακα και δωρεάν έλεγχος βασικών σημείων. Περισσότερες λεπτομέρειες για το σύνολο των υπηρεσιών After Sales, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να λάβουν στο δίκτυο της Kosmocar σε όλη την Ελλάδα ή στη σχετική ιστοσελίδα της Kosmocar-Volkswagen https://www.volkswagen.gr/el/owners-and-users//new-innovative-services.html