Έπιασε τα 100!
Μόλις ένα χρόνο από την πώληση του πρώτου αυτοκινήτου, το 100ο PEUGEOT 208 Rally4 θα παραδοθεί στον νέο ιδιοκτήτη του αυτή την εβδομάδα στο Περού. Η PEUGEOT Sport δεν χρειάστηκε να περιμένει πολύ για να γιορτάσει τη λαμπερή επιτυχία του τελευταίου «best-seller», καθώς κατέκτησε το Γαλλικό Πρωτάθλημα Ράλι Χώματος και την κατηγορία με κίνηση στους δύο τροχούς της Ιταλίας, το 2020.
Φέτος, οι εκκολαπτόμενοι αστέρες οδηγοί αλλά και οι gentlemen του motorsport θα έχουν την ευκαιρία να πολεμήσουν για τη δόξα στην κατηγορία 2WD (Two Wheel Drive) σε όχι λιγότερα από επτά «Κύπελλα» σε ολόκληρη την Ευρώπη και τη Λατινική Αμερική – αντιμετωπίζοντας ταυτόχρονα μια μεγάλη ποικιλία επιφανειών δρόμου.
Έχοντας εξελιχθεί κατά τη διάρκεια της σεζόν του 2019, το PEUGEOT 208 Rally4 επωφελήθηκε από την εκτεταμένη τεχνογνωσία των μηχανικών της PEUGEOT Sport, καθιστώντας το – από τους πρώτους αγώνες του – το αδιαμφισβήτητο σημείο αναφοράς στα ράλι, στα δικίνητα αυτοκίνητα. Παρά την επακόλουθη παγκόσμια πανδημία που επηρέασε σημαντικά τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2020, το PEUGEOT 208 Rally4 πραγματοποίησε περισσότερες από 250 εκκινήσεις σε αγώνες ράλι σε 18 διαφορετικές χώρες από την Ευρώπη έως τη Λατινική Αμερική.
Παρόλο που η σεζόν του 2020 καθυστέρησε σχεδόν έξι μήνες, η PEUGEOT Sport ήταν σε θέση να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των πελατών της σε ολόκληρη την Ευρώπη και πιο μακριά, παραδίδοντας νέα αυτοκίνητα με γρήγορο ρυθμό – στο βαθμό που υπάρχουν πλέον ούτε λίγο ούτε πολύ 100 PEUGEOT 208 Rally4s έτοιμα να μπουν στις Ειδικές Διαδρομές των Ράλι. Το τελευταίο πρόκειται να παραδοθεί στην ομάδα Castro Yangali στο Περού αυτήν την εβδομάδα, και θα αγωνιστεί σε ένα θεσμό που παρουσιάστηκε πρόσφατα, το PEUGEOT 208 Rally Cup Peru.
Ήδη ευρέως αναγνωρισμένο ως σημείο αναφοράς στα δικίνητα αγωνιστικά, το PEUGEOT 208 Rally4 είναι η ιδανική επιλογή για νέους οδηγούς που στοχεύουν να ανέβουν στην κορυφή του σπορ. Ως πρωταθλητής του θεσμού Ράλι Χώματος στην Γαλλία στην κατηγορία 2WD, ο Mathieu Franceschi θα είναι αναμφισβήτητα ο άνθρωπος που πρέπει να νικήσουν όλοι στο 208 Rally Cup France το 2021.
Αποτελούμενος από αγώνες σε χώμα και άσφαλτο, το γαλλικό πρωτάθλημα συγκεντρώνει ήδη σημαντικές συμμετοχές, με μια σειρά από μεγάλες γαλλικές ομάδες να έχουν εγγραφεί στο 208 Rally Cup – που σημαίνει ότι τα δευτερόλεπτα θα κάνουν τη διαφορά.
Πιστό στην PEUGEOT Sport, το Lycée Saint-Vallier θα ανταγωνιστεί με ένα PEUGEOT 208 Rally4 που θα συναρμολογηθεί από μαθητές από το τμήμα αυτοκινήτου του σχολείου. Η Chazel Technology, η PH Sport, η Pit Stop, η Rossel Compétition, η CHL Sport Auto, η Onyx Racing, η Trajectoire Racing και η Saintéloc Racing, είναι ομάδες έτοιμες να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στο κύπελο το 2021.
Μετά την επιτυχία του θεσμού PEUGEOT 208 Rally Cup στη Γαλλία και την Ιβηρική χερσόνησο (Ισπανία και Πορτογαλία) το 2020, η Ιταλία, η Ουγγαρία, η Δημοκρατία της Τσεχίας και το Περού θα φιλοξενήσουν επίσης τα δικά τους πρωταθλήματα φέτος, επιτρέποντας σε όλους τους οδηγούς PEUGEOT 208 Rally4 να διεκδικήσουν ένα από τα επίσημα «Κύπελλα» της μάρκας και να επωφεληθούν από τα πολλά βραβεία που προσφέρει η PEUGEOT Sport και οι συνεργάτες της.
Σε μια πρωτοποριακή συνεργασία, το Βέλγιο και το Λουξεμβούργο λάνσαραν ένα πρωτοποριακό «Κύπελλο» με τα PEUGEOT 208 Rally4 και Opel Corsa Rally4 – και τα δύο εξελίχθηκαν από την Stellantis Motorsport – σε ένα αγωνιστικό καλεντάρι που αποτελείται από πέντε ράλι.
Ενθαρρυμένη από αυτήν την ταχέως αναπτυσσόμενη δημοτικότητα και έχοντας επίγνωση των προσδοκιών των πελατών της, η PEUGEOT Sport θα συνεχίσει να βελτιώνει το 208 Rally4 κατά τη διάρκεια της σεζόν για να διασφαλίσει ότι παραμένει το πιο δημοφιλές αυτοκίνητο ράλι που επιλέγουν οι αγωνιζόμενοι στην κατηγορία των δικίνητων, διατηρώντας παράλληλα τον απαιτούμενο προϋπολογισμό στο ελάχιστο.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
François Wales, Διευθυντής της PEUGEOT Sport
«Σε διάστημα μικρότερο του ενός έτους, το PEUGEOT 208 Rally4 έχει καθιερωθεί σταθερά ως το αυτοκίνητο που όλοι πρέπει να κερδίσουν, στην κατηγορία των δικίνητων. Παρά την ακύρωση τόσων εκδηλώσεων σε όλο τον κόσμο πέρυσι, οι οδηγοί PEUGEOT 208 Rally4 σημείωσαν μεγάλη επιτυχία σε περίπου 20 χώρες, εξασφαλίζοντας μια σειρά από νίκες και τίτλους 2WD. Τώρα είμαστε όλοι πολύ ενθουσιασμένοι που βλέπουμε την επέκταση της παρουσίας του σε νέες, αχαρτογράφητες περιοχές, με την έναρξη περισσότερων αγώνων κυπέλλου στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο. Οι πελάτες της PEUGEOT Sport έχουν πειστεί για την απόδοση, την αξιοπιστία και το χαμηλό κόστος του αυτοκινήτου, και θα ήθελα να εκμεταλλευτώ αυτήν την ευκαιρία για να τους ευχαριστήσω όλους για την πίστη που έχουν δείξει σε εμάς. Είμαστε έτοιμοι και προετοιμασμένοι να υποστηρίξουμε τους οδηγούς μας μέσω των διαφόρων υπηρεσιών PEUGEOT Sport και Racing Shop, για να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε να ικανοποιούμε τις ανάγκες τους.»
Mayeul Tyl, Διευθυντής PEUGEOT Citroën Racing Shop
«Παρόλο που η άνευ προηγουμένου παγκόσμια υγειονομική κρίση τον τελευταίο χρόνο επηρέασε σοβαρά το άθλημα, όλες οι ομάδες μας έχουν εργαστεί ακούραστα, δείχνοντας μεγάλη ευελιξία και επινοητικότητα για να ανταποκριθούμε στις απαιτήσεις των πελατών μας σε όλο τον κόσμο. Μετά την επιτυχή παράδοση 82 αυτοκινήτων μέχρι τα τέλη του περασμένου έτους, πρόσφατα στείλαμε το 100ο Rally PEUGEOT 208 στο Περού, όπου θα είναι ένα από τα επτά παρόμοια αυτοκίνητα που θα διαγωνιστούν για το νέο PEUGEOT 208 Rally Cup Peru. Σε αυτές τις δύσκολες και ασυνήθιστες στιγμές, καταφέραμε να τηρήσουμε τη δέσμευσή μας να εκπληρώσουμε όλες τις παραγγελίες μας – οι οποίες πλησιάζουν τώρα τις 200 – και επιτρέπουν στους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του PEUGEOT 208 Rally4 να είναι έτοιμοι εγκαίρως για την έναρξη των προγραμμάτων του 2021. Θα συνεχίσουμε να παρέχουμε υψηλό επίπεδο τεχνικής υποστήριξης σε όλες τις ηπείρους για να επιτρέψουμε στους οδηγούς του αυτοκινήτου να συνεχίσουν να καθορίζουν το ρυθμό σε πρωταθλήματα και κύπελλα με δικίνητα αυτοκίνητα.»
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2021
208 Rally Cup France
10-12 Ιουνίου: Rallye Vosges-Grand Est (ασφάλτινο)
2-4 Ιουλίου: Rallye Castine Terre d’Occitanie (χωμάτινο)
23-25 Ιουλίου: Rallye Langres-Haute Marne (χωμάτινο)
2-4 Σεπτεμβρίου: Rallye Mont-Blanc Morzine (ασφάλτινο)
24-26 Σεπτεμβρίου: Rallye Coeur de France (ασφάλτινο)
29-30 Σεπτεμβρίου: Critérium des Cévennes (ασφάλτινο)
25-28 Νοεμβρίου: Rallye du Var (ασφάλτινο)
208 Rally Cup Iberica
30 Απριλίου – 1 Μαϊου: Rali Terras d’Aboboreira
20-23 Μαΐου: WRC Vodafone Rally de Portugal.
16-17 Ιουλίου: Rally de Ourense.
10-11 Σεπτεμβρίου: Rally Blendio Princesa des Asturias
24-25 Σεπτεμβρίου: Rally Serras de Fafe e Felgueiras
15-16 Οκτωβρίου: WRC Rally RACC Catalunya-Rally de España
208 Rally Cup Italy
Πρώτο Μισό
10-11 Απριλίου: Rallye Sanremo
8-9 Μαΐου: Targa Florio
26-27 Ιουνίου: Rally San Marino
24-25 Ιουλίου: Rally di Roma Capitale.
4-5 Σεπτεμβρίου: Mille Miglia
9-10 Οκτωβρίου: Rallye Due Valli
Stellantis Motorsport Cup-Belux PEUGEOT 208 Rally4 & Opel Corsa Rally4
26 Ιουνίου: South Belgian Rally
24 Ιουλίου: TAC Rally
16 Οκτωβρίου: Sezoens Rally
5-7 Νοεμβρίου: Rallye du Condroz
4-5 Δεκεμβρίου: Spa Rally
208 Rally Cup Hungary
16-18 Απριλίου: Miskolc Rallye
4-6 Ιουνίου: Salgó Rallye
25-27 Ιουνίου: Mecsek Rallye
30-August 1: Vértes Rallye
22-24 Οκτωβρίου: Nyíregyháza Rallye
208 Rally Cup France Registration
Συμμετοχή πληρώματος: 1.900€
Ανοικτή συμμετοχή: 600€
Συμμετοχές με έναρξη από το Rallye du Monte-Blanc: 1.300€
208 Rally4 Τεχνικές Προδιαγραφές
Κινητήρας: Τρικύλινδρος turbo, 1.199cc
Ισχύς: 208hp at 5.450rpm
Ροπή: 290Nm at 3.000rpm
Μετάδοση: Sadev κιβώτιο 5-σχέσεων
Διαφορικό: Μηχανικό self-locking
Φρένα εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι (330mm asphalt, 283mm gravel)
Φρένα πίσω: Δίσκοι 290mm
Ανάρτηση ρυθμιζόμενη σε τρία επίπεδα (rebound, υψηλή συμπίεση και χαμηλή ταχύτητα)
Βάρος: 1.080kg ελάχιστο; 1.250kg με οδηγό και συνοδηγό
Κόστη
Με το κλειδί στο χέρι: €66.000 πλέον ΦΠΑ σε προδιαγραφές για άσφαλτο ή χώμα
Κιτ για χώμα ή άσφαλτο: €8.990 πλέον ΦΠΑ
Set-up kit (άσφαλτο ή χώμα): €3.490 συμπεριλαμβάνονται ένα σετ ελατήρια και μπρος-πίσω αντιστρεπτικές, 12 αγωνιστικές ζάντες και ένα σετ πλάκες έρματος
Επιπλέον εξοπλισμός: €3.990 (περιλαμβάνει αιώρα για τα κράνη, σύστημα ενδοσυνεννόησης, trip master, foot rest συνοδηγού, φωτιστικό σποτ, γρύλλος, βραχίονας και ιμάντας πρόσδεσης για δεύτερο εφεδρικό τροχό)
Συλλογή δεδομένων: €270 Εκτιμώμενο κόστος ανά αγωνιστικό χιλιόμετρο (δεν περιλαμβάνονται καύσιμα και υγρά): €11,73