Οι γυναίκες πίσω από την εξέλιξη της ηλεκτρικής Mustang Mach-E
- Η Ford συνεχίζει να εργάζεται για την εξάλειψη των διακρίσεων και στερεοτύπων με βάση το φύλλο, αναβαθμίζοντας διαρκώς και με όλες τις δυνάμεις της, στο σύνολο των δραστηριοτήτων της ανά τον κόσμο, το ρόλο των γυναικών
- Το προηγμένο σύστημα αυτοματοποιημένης οδήγησης Ford Co-Pilot360 της νέας αμιγώς ηλεκτροκίνητης Mustang Mach-E εξελίχθηκε από μία ομάδα 25 και πλέον γυναικών
Αναγνωρίζοντας τις δεξιότητες των γυναικών και με αφορμή το εκτενές πρόγραμμα εξέλιξης της νέας Mustang Mach-E, η Ford έκανε το μεγάλο βήμα αξιοποιώντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τις γνώσεις και το ταλέντο τους κατά τη διάρκεια ανάπτυξης της νέας γενιάς του συστήματος αυτοματοποιημένης οδήγησης Ford Co-Pilot360 – ενός συστήματος που αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο του προηγμένου τεχνολογικού DNA του πρώτου αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου της Ford.
Πιο συγκεκριμένα, μία ομάδα αποτελούμενη από 25 και πλέον γυναίκες με υψηλή τεχνική κατάρτιση και γνώσεις εργάστηκε στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογίας της Ford στο Dearborn των ΗΠΑ εξελίσσοντας το προηγμένο σύστημα αυτοματοποιημένης οδήγησης Ford Co-Pilot360 το οποίο επιτρέπει, μεταξύ άλλων, στον οδηγό της ηλεκτρικής Mustang Mach-E να απομακρύνει τα χέρια του από το τιμόνι, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, ενώ το αυτοκίνητο κινείται.
Ένα από τα μέλη αυτής της ομάδας, η Tracie Conn, συνεργάστηκε με τη NASA για πέντε χρόνια πριν ενταχθεί στους κόλπους της Ford, όπου και εργάστηκε στο τμήμα που ήταν υπεύθυνο για την εξέλιξη των αλγόριθμων και των αισθητήρων του συστήματος Ford Co-Pilot360 της νέας Mustang Mach-E.
«Αυτή η ομάδα έχει το υψηλότερο ποσοστό γυναικών από οποιαδήποτε άλλη στην οποία έχω εργαστεί. Βλέποντας άλλες γυναίκες σε ανώτερες θέσεις, μάς βοηθά να έχουμε το όραμα ότι θα βρεθούμε μια μέρα στις θέσεις αυτές. Ελπίζω ότι μπορούμε να χρησιμεύσουμε ως πρότυπα σε ακόμη περισσότερες νεαρές γυναίκες» δηλώνει η Tracie Conn.
Από τη μεριά της, η Annette Liyana, υπεύθυνη για την εμπειρία χρήστη του συστήματος Active Drive Assist της νέας Mustang Mach-E, επεσήμανε: «Είναι σημαντικό για μένα να εργάζομαι σε μία εταιρεία που βοηθά την ενθάρρυνση των γυναικών».
Στο πλαίσιο των διαρκών πρωτοβουλιών για την ενίσχυση του ρόλου των γυναικών, η Ford επεκτείνει με αποφασιστικά βήματα την υποστήριξη που παρέχει σε προγράμματα που σχετίζονται με την Επιστήμη, την Τεχνολογία, την Μηχανολογία, τις Τέχνες και τα Μαθηματικά (Science, Technology, Engineering, Arts & Mathematics – STEAM) όπως το FIRST Robotics, Girls Who Code και Ford Girl’s Fast Track Races.
Συνολικά, η Ford έχει αξιοποιήσει τα τελευταία χρόνια τις γνώσεις και δεξιότητες περισσότερων από 3.000 νέων εργαζομένων – ανάμεσά τους και εκείνες πολλών γυναικών – στους τομείς της πληροφορικής, στα συστήματα αυτοματοποιημένης οδήγησης, τις πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης και τη μηχανική εκμάθηση.
Η προηγμένη σουίτα συστημάτων Ford Co–Pilot360 νέας Mustang Mach–E
Ένα πακέτο προηγμένων τεχνολογιών υποστήριξης του οδηγού, το οποίο μεγιστοποιεί την ασφάλεια αλλά και την απόλαυση στην οδήγηση, είναι διαθέσιμο στη νέα Mustang Mach-E. Ανάμεσα στις τεχνολογίες που ξεχωρίζουν περιλαμβάνονται:
- Intelligent Adaptive Cruise Control με Stop & Go και Lane Centring,1 που διατηρεί αυτόματα μία άνετη απόσταση από τα προπορευόμενα οχήματα και βοηθά στη διατήρηση του οχήματος στο κέντρο της λωρίδας. Το σύστημα μπορεί να ακινητοποιήσει πλήρως το όχημα σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας και να το επανεκκινήσει εκ νέου
- Active Park Assist 2.0, που προσφέρει πλήρως αυτοματοποιημένους ελιγμούς στάθμευσης σε παράλληλους και κάθετους χώρους, πιέζοντας απλά ένα μπουτόν
- Pre-Collision Assist με Auto Emergency Braking, που μπορεί να ανιχνεύει πεζούς και δικυκλιστές στην πορεία του οχήματος, οι οποίοι ενδεχομένως σκοπεύουν να διασχίσουν το δρόμο, και ενεργοποιεί τα φρένα εάν ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση και ο οδηγός δεν αντιδράσεις στις προειδοποιήσεις
- Lane-Keeping System με Blind Spot Assist, που παρακολουθεί το τυφλό σημείο του οδηγού για οχήματα που πλησιάζουν από πίσω και μπορεί να εφαρμόσει ελαφρά δύναμη στο τιμόνι για να προειδοποιήσει τον οδηγό και να τον αποθαρρύνει να αλλάξει λωρίδα εάν ανιχνεύσει επικείμενη σύγκρουση.