Επανεκκίνηση με επιτυχία!
Το πρωινό του Σαββάτου 15 Μαΐου στήθηκε η αψίδα της εκκίνησης του Classic Rally “Acropolis Legends” στο Zonar’s στους πρόποδες του ιερού βράχου της Ακρόπολης. Συνολικά 75 πληρώματα παρατάχθηκαν για να «πολεμήσουν» για δύο ημέρες στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας.
Μετά από σκληρή προετοιμασία και παρά το πολύμηνο lockdown, στις 08:30 ξεκίνησε το πρώτο αυτοκίνητο μέσω των ειδικών της Φυλής & της Θίσβης για τον πρώτο σταθμό ελέγχου της Αρβανίτσας. Ακολούθησε το Κυριάκι και η παλιά Δεσφίνα, η οποία είχε να μπει σε αγώνα πολλά χρόνια και γοήτευσε τους αγωνιζόμενους με την δυσκολία της. Στις 13:30 άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα αυτοκίνητα στην Άμφισσα για την πρώτη ανασυγκρότηση της ημέρας. Μέχρι εδώ προηγούνταν οι (φωτογραφία κάτω) Κολλιόπουλος/ Ράλλης/VW Golf GTi, ακολουθούμενοι από τους Γεωργακόπουλο/Μπινιάκου/Μini Morris & Λάγγα/Μαλτέζου/Alfa Romeo 75.
14:25 και επανεκκίνηση από Άμφισσα προς τις ατελείωτες ειδικές της Αμυγδαλέας και της Μηλέας, που με την εμφάνιση της βροχής δυσκόλεψαν ακόμα περισσότερο. Κροκύλειο, Πενταγιοί και Αρτοτίνα ξύπνησαν μνήμες θρύλων του παρελθόντος και έφεραν τα πληρώματα στο σταθμό ελέγχου της Γραμμένης Οξυάς.
18:02 αναχώρηση από Γραμμένη Οξυά και ξεκινάνε τα 5 χιλιόμετρα «καθαγιασμένου» χώματος. Μετά από λίγο ακολουθεί το κατηφορικό Γαρδίκι και μετά τα Στάγια πάλι χωματόδρομος μέχρι το Κυριακοχώρι, όπου εκτελέσθηκε η τελευταία ειδική της πρώτης ημέρας.
Μετά τις 20:00 άρχισαν να φθάνουν τα κουρασμένα πληρώματα στα φιλόξενα Λουτρά Υπάτης. Οι νικητές του «24 Ώρες Ελλάδα 2020» Δελαπόρτας/ Huffy/Alfa Romeo GT Veloce άρχισαν να ξεχωρίζουν, καταδιωκόμενοι από τους Βασιλόπουλο/Σταθάκο/Ford Escort RS2000 & Κολλιόπουλο/Ράλλη/VW Golf GTi.
Πολλά πληρώματα χτυπήθηκαν από βλάβες και τους αξίζουν συγχαρητήρια που δούλεψαν όλο το βράδυ για να καταφέρουν να εκκινήσουν την Κυριακή το πρωί.
08:30 Κυριακή 16/5 και επανεκκίνηση για «κλασσικό» Μπράλλο που έφερε ανατροπές, «σφιχτό» Οινοχώρι και «πανούργος» Πανουργιάς, που όπως είχε προαναγγελθεί, στο τέλος του είχε στηθεί «καρτέρι» και φόρτωσε με βαθμούς ποινής πολλά πληρώματα και έφερε και άλλες ανατροπές. 11:06 ανοίγει το control του Αθανασίου Διάκου και ακολουθεί η ομώνυμη ειδική. Συνέχεια με Μαυρολιθάρι, «σκληρό» Χάνι Ζαγκανά, «ζόρικη» Βίνιανη με πολλούς θεατές στα πέταλα και τέλος κατηφορικό Προσήλιο.
Στις 13:30 άρχισαν να μπαίνουν τα πρώτα αυτοκίνητα στην κοσμοπολίτισσα Αράχωβα για την τελευταία ανασυγκρότηση του αγώνα. Οι τελικοί νικητές (στη φωτογραφία επάνω) Βασιλόπουλος/Σταθάκος/Ford Escort RS2000 του 1969 κρατούσαν γερά την πρωτιά, οι Κολλιόπουλος/Ράλλης/VW Golf GTi πίεζαν δυνατά και οι Ματσάγκος/Ματσάγκος/Ford Escort MK1 έκαναν την μεγάλη ανατροπή και πλασαρίστηκαν στην τριάδα των νικητών.
14:50 και επιστροφή για Ακρόπολη με την ειδική των Τζιμέικων, που τα παιδιά της ΑΛΦΑΛ της έδωσαν μία απίστευτη αγωνιστική νότα και κλείσιμο ειδικών με την Πέτρα. Οι δύο τελευταίες ειδικές δεν έφεραν αλλαγές στη Γενική Κατάταξη και έμενε μόνο η διαδρομή Θήβα, Ερυθρές & Οινόη για να φέρουν 71 εξουθενωμένα αλλά χαμογελαστά πληρώματα στην αψίδα τερματισμού στην Ακρόπολη, όπου αμέσως μετά τον τερματισμό του τελευταίου αυτοκινήτου έγινε η απονομή των επάθλων.
Οι αναλυτική λίστα με τους νικητές των κατηγοριών της Regularity είναι αναρτημένη στο σύνδεσμο https://www.sisa.gr/wp-content/uploads/2021/02/Categories-Classic-Rally-Acropolis-Legends-2021.pdf
Στην κατηγορία GT – Youngtimer νίκησαν οι Abastado/Γιαννόπουλος/Toyota Celica, με δεύτερους τους Μακαρίτη/Κατσούρη/Nissan Micra και τρίτους τους Λιαρομάτη/Κολοτούρο/Subaru Impreza.
Στην Touring Trophy νίκησαν οι Λαγάκης /Τσαλίκης/Lancia Thema 8.32, με δεύτερους τους Τρίκαρδο/Γεωργικοπούλου/MGB και τρίτους τους Λαλούση/Καστανιώτη/Fiat Uno Turbo.
Ο ΣΙΣΑ ευχαριστεί τον μεγάλο χορηγό ΕΚΟ, την Regularity Master & την Anube Sport για την άψογη καταγραφή και έκδοση αποτελεσμάτων, την Ελληνική Αστυνομία, την Αγωνιστική Λέσχη Φίλων Λειβαδιάς, τις λέσχες, τις ομάδες & όλους τους αγωνιζόμενους που συμμετείχαν, την Icarus Sport για την προβολή του αγώνα, τους χορηγούς επικοινωνίας και όλα τα στελέχη της οργάνωσης και της χρονομέτρησης που μόχθησαν να πραγματοποιηθεί αυτός ο αγώνας.