Η Ford δοκιμάζει το νέο αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit
- Το πλήρως ηλεκτρικό Ford E-Transit Van και τα τροποποιημένα μοντέλα chassis cab ξεκινούν δοκιμές με τη συμμετοχή εταιρειών διανομής κατ’ οίκον, σούπερ μάρκετ καθώς και υπηρεσιών κοινής ωφέλειας
- Οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες πρωτοτύπων που συναρμολογούνται στο παγκόσμιο κέντρο αριστείας (centre of excellence) επαγγελματικών οχημάτων της Ford θα βοηθήσουν την εταιρεία να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία των πελατών από τη χρήση του E-Transit
- Το πλήρως ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του E-Transit βοηθά τους πελάτες να μειώσουν τις εκπομπές ρύπων, ενώ το χαμηλότερο λειτουργικό κόστος και η τεχνολογία συνδεσιμότητας επόμενης γενιάς βελτιώνουν την παραγωγικότητα
Οι πρώτες δοκιμές από Ευρωπαίους πελάτες του νέου E-Transit – της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσης του δημοφιλέστερου cargo van σε όλο τον κόσμο – θα ξεκινήσουν σύντομα σύμφωνα με ανακοίνωση της Ford.
Πρωτότυπα οχήματα E-Transit θα πλαισιώσουν τους στόλους πελατών και θα λειτουργήσουν σε απαιτητικές πραγματικές συνθήκες με μεγάλα σούπερ μάρκετ, εταιρείες διανομής κατ’ οίκον, ταχυδρομικές υπηρεσίες και υπηρεσίες κοινής ωφέλειας σε Γερμανία, Νορβηγία και Ηνωμένο Βασίλειο.
«Οι δοκιμές σε πραγματικές συνθήκες είναι ένα σημαντικό βήμα στο ταξίδι μας να φέρουμε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό E-Transit στην αγορά και θα συμβάλλουν ώστε να κατανοήσουμε ακόμα καλύτερα πώς μπορούμε να βοηθήσουμε πελάτες από διαφορετικές βιομηχανίες να αυξήσουν την παραγωγικότητά τους με ηλεκτροκίνηση μηδενικών ρύπων» δήλωσε ο Andrew Mottram, chief programme engineer του E-Transit, Commercial Vehicles, Ford Ευρώπης.
Οι δοκιμές της Ford με Ευρωπαίους πελάτες αποτελούν τμήμα ενός εκτενούς προγράμματος εξέλιξης για το E‑Transit πριν το λανσάρισμά του την άνοιξη του 2022. Ξεκινώντας στα τέλη του φετινού καλοκαιριού, οι δοκιμές αυτές έχουν σχεδιαστεί για να επιβεβαιώσουν ότι το αμιγώς ηλεκτρικό van μπορεί άνετα να ικανοποιήσει λειτουργικές απαιτήσεις ευρέως φάσματος.
Οι μηχανικοί της Ford θα χρησιμοποιήσουν δεδομένα από τις δοκιμές για να βελτιώσουν την επόμενη γενιά της τεχνολογίας συνδεσιμότητας του E‑Transit και τη διαχείριση της αυτονομίας προκειμένου να προσφέρουν μία βελτιστοποιημένη εμπειρία χρήσης στους πελάτες.
Πρωτότυπα οχήματα που συμμετέχουν στη δοκιμή – τα οποία συναρμολογούνται στο παγκόσμιο κέντρο αριστείας (centre of excellence) επαγγελματικών οχημάτων Ford στο Dunton, UK – θα περιλαμβάνουν εκδόσεις van και chassis cab με μετατροπές όπως ψυγεία, κλειστά van, οχήματα με ανοιγόμενα πλαϊνά τμήματα και ειδικά διαμορφωμένο εσωτερικό. Οι Ευρωπαίοι πελάτες του E-Transit θα έχουν στη διάθεσή τους πολλές επιλογές ως προς τον τύπο του αμαξώματος, το μήκος, το ύψος οροφής και το μικτό βάρος οχήματος (GVM) ήδη από το λανσάρισμα. Αυτό σημαίνει ότι θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 25 διαφορετικές εκδόσεις, ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησής τους.
Ο χώρος φόρτωσης του E-Transit είναι ίδιος με των πετρελαιοκίνητων μοντέλων Transit προσφέροντας εύκολες μετατροπές, για να μπορούν οι κάτοχοι ενός Transit να επαναχρησιμοποιούν τα συστήματα ραφιών που ήδη έχουν και στο πλήρως ηλεκτρικό van. Το σύστημα ProPower Onboard, που χρησιμοποιείται για πρώτη φορά στη βιομηχανία, προσφέρει ισχύ φόρτισης έως 2.3 kW μέσω στάνταρ παροχών για την τροφοδοσία εργαλείων και εξοπλισμού στην καμπίνα και το χώρο φόρτωσης. 1 Το ωφέλιμο φορτίο προβλέπεται να είναι έως 1.616 kg για τις εκδόσεις van και 1.967 kg για τα μοντέλα chassis cab.
Το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του E-Transit αποδίδει ισχύ έως 200 kW με στόχο αυτονομίας σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP μέχρι 350 km, 2 με την υποστήριξη τεχνολογιών για αύξηση της αυτονομίας, όπως το Eco Mode και το Scheduled Pre-Conditioning. Οι οδηγοί θα επωφελούνται επίσης από την νέα τεχνολογία του SYNC 4 που περιλαμβάνει μία εύχρηστη οθόνη 12” και πλοήγηση συνδεδεμένη μέσω δικτύου cloud 3 η οποία αναβαθμίζεται χάρη στις ασύρματες ενημερώσεις λογισμικού.
Η Ford εκτιμά ότι το λειτουργικό κόστος ιδιοκτησίας θα είναι περίπου 40% χαμηλότερο συγκριτικά με τα μοντέλα που εφοδιάζονται με κινητήρα εσωτερικής καύσης, 4 ως αποτέλεσμα των χαμηλών δαπανών συντήρησης.
1 Το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο ποικίλει και εξαρτάται από τα αξεσουάρ και τη διαμόρφωση του οχήματος. Βλέπε ετικέτα στο πλαίσιο της πόρτας για την ικανότητα μεταφοράς ενός συγκεκριμένου οχήματος
2 Οι επίσημες τιμές κατανάλωσης ενέργειας θα δημοσιευτούν όταν πλησιάζει το λανσάρισμα. Προβλεπόμενη αυτονομία και χρόνος φόρτισης σύμφωνα με δοκιμές του κατασκευαστή και υπολογισμένες σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP. Η πραγματική αυτονομία εξαρτάται από τις συνθήκες όπως εξωτερικοί παράγοντες, στυλ οδήγησης, συντήρηση οχήματος, ηλικία μπαταρίας ιόντων λιθίου και κατάσταση υγείας.
Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών.
3 Μην οδηγείτε αφηρημένοι και μην χρησιμοποιείτε συσκευές χειρός κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Χρησιμοποιείτε συστήματα που λειτουργούν με φωνητικές εντολές όταν αυτό είναι δυνατόν. Ορισμένα χαρακτηριστικά ενδέχεται να είναι κλειδωμένα και μη διαθέσιμα, όταν το όχημα έχει τοποθετημένη ταχύτητα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Δεν είναι όλες οι λειτουργίες συμβατές με όλα τα κινητά τηλέφωνα.
4 Βασισμένο σε μια περίοδο 3 ετών ή 180.000 χλμ. Σύγκριση προγραμματισμένων και μη προγραμματισμένων στοιχείων συντήρησης για ένα ηλεκτροκίνητο van με μπαταρία έναντι ενός παρόμοιου πετρελαιοκίνητου van