Απόλυτοι κυρίαρχοι οι Τσουλόφτας-Ηλία
Νικητές χωρίς να απειληθούν σε κανένα σημείο του αγώνα το Κυπριακό πλήρωμα Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία (Volkswagen Polo R5), το οποίο κέρδισε όλες τις ειδικές διαδρομές του 38ου FORD Ντουλάκης Ράλλυ Φθιώτιδος.
Ο αγώνας
Το 38ο FORD Ντουλάκης Ράλλυ Φθιώτιδος, αποτέλεσε τον πρώτο αγώνα του 57ου Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος και Κυπέλλου Χώματος, και έδωσε μια καλή ευκαιρία στα πληρώματα να προετοιμαστούν κατάλληλα ενόψει του Ράλλυ Ακρόπολις, που θα διεξαχθεί στις 9-12 Σεπτεμβρίου σε παρόμοιες συνθήκες και ειδικές διαδρομές!
Στα του αγώνα, νικητές αναδείχθηκαν οι Κύπριοι Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία (Volkswagen Polo R5), οι οποίοι κέρδισαν και τις τέσσερις ειδικές διαδρομές, δείχνοντας την δυναμική των ίδιων και του αυτοκινήτου. Παράλληλα ξεκίνησαν με το δεξί τις υποχρεώσεις τους για το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ράλλυ στο οποίο θα λάβουν μέρος σε όλους τους αγώνες. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ακόμη ένα πλήρωμα από την Κύπρο, οι Σίμος Γαλαταριώτης-Αντώνης Ιωάννου (Volkswagen Polo R5). Οι τρεις φορές πρωταθλητές Κύπρου, δεν κατάφεραν να ακολουθήσουν τον ρυθμό των νικητών, σημείωσαν όμως αξιόλογους χρόνους και έδειξαν σταθερότητα στις απαιτητικές συνθήκες του αγώνα.
Το τρίτο σκαλί του βάθρου συμπλήρωσαν οι πάντα μαχητικοί Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte (Skoda Fabia R5), οι οποίοι αν και “καθάριζαν” τις ε.δ., όλη την ημέρα κατάφεραν τελικά να χαμογελάσουν με την συνολική επίδοση τους. Στην τέταρτη θέση οι Γιώργος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου (Skoda Fabia R5), αντιμετώπισαν δυσκολίες με το στήσιμο του αυτοκινήτου τους και στην τελευταία ε.δ. του αγώνα ένα κλατάρισμα τα τελευταία τρία χιλιόμετρα του αγώνα τους στέρησε μια θέση στο βάθρο.
Στην πέμπτη θέση βρέθηκαν οι Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος (Mitsubishi Lancer EVO IX), οι οποίοι κέρδισαν και την κατηγορία Ν. Στην επανεμφάνιση τους στους αγώνες, μάγεψαν με τις επιδόσεις τους, σημείωσαν κορυφαίους χρόνους και θύμισαν σε όλους, πόσο είχε λείψει από τους Ελληνικούς Αγώνες το συγκεκριμένο πλήρωμα. Στην έκτη θέση βρέθηκαν οι Σουηδοί Joakim Roman-Christoffer Back (Skoda Fabia R5), οι οποίοι έμειναν ενθουσιασμένοι με τις ε.δ. του αγώνα!
Στην έβδομη θέση τερμάτισαν οι Γιώργος Αθανασόπουλος-Σπύρος Μπαρδάκης (Mitshubishi Lancer EVO IX), οι οποίοι κατέλαβαν ταυτόχρονα και την δεύτερη θέση στην κατηγορία Ν. Στην όγδοη θέση, τερμάτισαν οι Βέλγοι Filip Pyck-Peter Dehouck (Mitsubishi Lancer EVO X), οι οποίοι στέρησαν το βάθρο της κατηγορίας Ν, από τους Παναγιώτη Ισμαήλο-Allan Harryman (Mitsubishi Lancer EVO IX), οι οποίοι κατέλαβαν την ένατη θέση.
Την δεκάδα έκλεισε ένα πλήρωμα που στην επιστροφή του στους Ελληνικούς Αγώνες, όχι μόνο κέρδισε την F2, αλλά άφησε όλους άφωνους με την οδήγηση του. Ο λόγος για τους Γιάννη Αναγνωστάκο-Χρτήστο Μπακλώρη (Peugeot 208), κέρδισε κάθε ειδική του αγώνα και σημείωσε επιδόσεις που θα ζήλευαν συνδυασμοί με δυνατότερα αυτοκίνητα. Στην δεύτερη θέση της F2, βρέθηκαν οι Πρωταθλητές Νώντας Καρανικόλας-Γιώργος Βασιλάκης (Ford Fiesta Rally4), οι οποίοι σε κανένα σημείο του αγώνα δεν μπόρεσαν να βρεθούν στο ρυθμό των πρωτοπόρων. Την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσαν οι πάντα ανταγωνιστικοί Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης (Ford Escort RS 2000).
Οι άτυχοι του αγώνα
Σε έναν τόσο απαιτητικό αγώνα, πάντα θα υπάρχουν και εγκαταλείψεις. Έτσι οι απαιτητικές ειδικές διαδρομές του 38ου FORD Ντουλάκης Ράλλυ Φθιώτιδος, δεν άφησαν όλα τα πληρώματα να χαρούν την χαρά του τερματισμού. Σημαντικότερη εγκατάλειψη, ήταν αυτή των Βασίλη Βελάνη-Γιάννη Βελάνη (Skoda Fabia R5), οι οποίοι στην επιστροφή τους στις ε.δ., έδειξαν πόσο γρήγοροι είναι και ένα λάθος στην <Παύλιανη ΙΙ>>, τους στέρησε το βάθρο. Επόμενη σημαντική εγκατάλειψη αυτή των Παναγιώτη Ρουστέμη-Κωνσταντίνου Νικολόπουλου (Citroen DS3 R5), από σπασμένο ψαλίδι.
Οι Κύπριοι Φοίβος Νικολάου-Σάββας Ζάκου (Mitsubishi Lanver EVO IX), Γιώργος Αγαθοκλέους-Ανδρέας Αυγουστή (Mitsubishi Lanver EVO IX), δεν παρουσιάστηκαν στο Σ.Ε.Χ. 1 και εγκατέλειψαν. Οι Διονύσης Σπανός-Νίκος Πετρόπουλος (Subaru Impreza WRX STI), Στέφανος Θεοχαρόπουλος-Γεώργιος Κότσιαλης (Ford Fiesta R2), είχαν και αυτοί τα προβλήματα τους και εγκατέλειψαν. Μια ντίζα γκαζιού, έθεσε εκτός αγώνα τους Ανδρέα Μπάσδελη-Κωνσταντίνο Ζωτιάδη (Volkswagen Golf GTI 2.0 16V), ενώ και οι Δημήτρης Κούγιας-Βασίλης Κούγιας (Peugeot 206 RC), αντιμετώπισαν μηχανική βλάβη και τέθηκαν εκτός αγώνα. Μηχανικά προβλήματα τα οποία τους έθεσαν εκτός αγώνα, αντιμετώπισαν επίσης οι Νίκος Παραπέρας-Ανδρέας Μασιάλας (Toyota Celica 1900), Αντώνης Τζαναβάρης-Μάνος Παπαδάκης (Toyota Corolla HB), Θοδωρής Καλαμαράς-Δημήτρης Λαμπράκης (Citroen Saxo VTS), Αλέξανδρος Μπάκας-Σωτήρης Δήμος (Ford Fiesta R2), Ηλίας Μανούσκος-Νίκος Μανούσκος Toyota Yaris), και Γεώργιος Κυρίτσης- Κωνσταντίνος Ντεμίρης (Subaru Impreza 555).
Δηλώσεις Νικητών
Νικητής Γενικής: Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία Volkswagen Polo R5
“Είμαστε πολύ χαρούμενοι για το αποτέλεσμα, καθώς αντιμετωπίσαμε τις συνθήκες που περιμέναμε. Είναι μια πολύ καλή προετοιμασία ενόψει Ράλλυ Ακρόπολις. Κάναμε σημαντικό βήμα και κατανοήσαμε πως δουλεύει το αμάξι σε αυτές τις υπέροχες ειδικές διαδρομές. Ανυπομονούμε να τρέξουμε ξανά”.
Νικητής Κατηγορία Ν: Λάμπρος Αθανασούλας-Νίκος Ζακχαίος Mitsubishi Lancer EVO IX
“Επιστροφή μετά από πολύ καιρό και ομολογώ, πως η αρχή ήταν δύσκολη. Στην συνέχεια βρήκαμε τον ρυθμό μας και μπορέσαμε να κάνουμε αυτό για το οποίο ήρθαμε. Δουλέψαμε με το αυτοκίνητο και κάναμε προπόνηση για το Ράλλυ Ακρόπολις που αυτό είναι και το ζητούμενο. Το χαρήκαμε σε όλη την διάρκεια του αγώνα”.
Νικητής F2: Γιάννης Αναγνωστάκος-Χρήστος Μπακλώρης Peugeot 208
“Επιστροφή και για εμάς μετά από απουσία πολλών ετών. Απολαύσαμε κάθε ειδική διαδρομή και οδηγήσαμε πολύ καλά θεωρώ. Είχαμε σωστές σημειώσεις και καταφέραμε και το εκμεταλλευτήκαμε. Συγχαρητήρια σε όλους.”
Επόμενος αγώνας για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος, το Ράλλυ Κορίνθου στις 31 Ιουλίου- 1 Αυγούστου.