Το BMW Group στην έκθεση IAA Mobility 2021 στο Μόναχο
Με καινοτομίες για αυξημένη βιωσιμότητα και πρωτοποριακά μοντέλα για την αστική κινητικότητα του αύριο το BMW Group δίνει το παρών στην έκθεση IAA Mobility 2021. Εκθέματα των τελευταίων νέων μοντέλων και παρουσιάσεις τεχνολογικών καινοτομιών χαρίζουν στους επισκέπτες του Σαλονιού – που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην έδρα της εταιρείας στο Μόναχο, 7–12 Σεπτεμβρίου 2021 – μία εικόνα πολυτελούς κινητικότητας στη σημερινή και στη μελλοντική μορφή της.
Σε διάφορες τοποθεσίες γύρω από τη Βαυαρική πρωτεύουσα, το BMW Group – ο μεγαλύτερος εκθέτης της IAA – θα προσφέρει στους επισκέπτες ενεργές εμπειρίες οδήγησης, πληροφορίες για τις νέες εξελίξεις και την ευκαιρία να συζητήσουν για τις προκλήσεις του μέλλοντος. Στο επίκεντρο βρίσκονται οι μεγαλεπήβολοι στόχοι βιωσιμότητας της εταιρείας. Το BMW Group έχει ανακοινώσει ότι θα μειώσει τις εκπομπές CO2 πάνω από 200 εκατομμύρια τόνους μέχρι το 2030. Αυτό θα επιτευχθεί με αλλαγές σε τομείς όπως η εξόρυξη πρώτων υλών, η παραγωγή, η φάση χρήσης των οχημάτων του και η ανακύκλωση. Στόχος είναι η μείωση των εκπομπών CO2 από την παραγωγή κατά 80% μέχρι το 2030 και η κυκλοφορία σχεδόν δέκα εκατομμυρίων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων στους δρόμους την επόμενη δεκαετία. Επιπλέον, η εταιρεία σχεδιάζει να μειώσει τις εκπομπές CO2 ανά όχημα κατά τη διάρκεια του κύκλου ζωής του κατά ένα τρίτο τουλάχιστον.
Η κυκλική οικονομία στο επίκεντρο της IAA Mobility 2021.
Η μεγαλύτερη δέσμευση σε μία κυκλική οικονομία και η σχετική χαμηλότερη κατανάλωση πόρων θα έχει σημαντική επίδραση. Γι’ αυτό, το BMW Group καθιστά την κυκλική οικονομία ως το κεντρικό θέμα της IAA Mobility 2021. Με μία ολιστική προσέγγιση [“Re:think, Re:use, Re:duce & Re:cycle” (Αναθεωρώ, Επαναχρησιμοποιώ, Μειώνω & Ανακυκλώνω)], η εταιρεία αποκαλύπτει πώς η χρήση πρωτογενών πρώτων υλών μπορεί να μειωθεί δραστικά στα αυτοκίνητα του μέλλοντος. Για τη μείωση της κατανάλωσης πόρων ανά όχημα, πρέπει να αυξηθεί σημαντικά η αναλογία χρήσης δευτερογενών υλικών.
Το BMW Group υιοθετεί επίσης μία ολιστική προσέγγιση της βιωσιμότητας, και αυτό σημαίνει ότι στην ατζέντα του περιλαμβάνεται η κοινωνική βιωσιμότητα, η προμήθεια υλικών, οι αλυσίδες εφοδιασμού και η κοινωνική ευθύνη, είτε πρόκειται για την κοινωνία σαν σύνολο είτε για τους εργαζόμενους του Ομίλου.
Η BMW iX : τεχνολογική ναυαρχίδα για τη βιώσιμη κινητικότητα.
Ένα από τα νέα μοντέλα που θα ξεχωρίσουν στη σκηνή της IAA Mobility 2021, ο πρωταγωνιστής της έκθεσης, είναι η BMW iX. Η νέα τεχνολογική ναυαρχίδα του BMW Group ανοίγει το δρόμο για καινοτομίες στους τομείς της ηλεκτρικής κινητικότητας και της ψηφιοποίησης. Η 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive προσφέρει οδηγική απόλαυση μηδενικών ρύπων με ηλεκτρική τετρακίνηση και μεγάλη λειτουργική αυτονομία. Η BMW iX βασίζεται σε ένα νέο πακέτο τεχνολογικών εργαλείων του μέλλοντος, που καλύπτει διάφορους τομείς εξέλιξης – ενσωματωμένη αρχιτεκτονική δικτύου, λογισμικό, ψηφιακές υπηρεσίες, συνδεσιμότητα και λειτουργίες αυτοματοποιημένης οδήγησης. Η πρόοδος που έχει επιτευχθεί φαίνεται στην τελευταία γενιά του συστήματος ελέγχου/λειτουργίας iDrive, στην εξαιρετικά αποδοτική διαχείριση ενέργειας και στα πολυάριθμα καινοτόμα συστήματα υποστήριξης οδηγού.
Η BMW iX είναι ένα σύγχρονο SUV που έχει σχεδιαστεί από μέσα προς τα έξω και το οποίο επαναπροσδιορίζει την ιδέα της ευρυχωρίας και πολυτέλειας εσωτερικού. Το BMW Group έχει ανεβάσει ψηλά τον πήχη της βιωσιμότητας με τη φιλοσοφία του οχήματος, την επιλογή υλικών, την εξόρυξη πρώτων υλών και την παραγωγή της BMW iX. Οι εκδόσεις του μοντέλου που διατίθενται από το λανσάρισμα θα χρησιμοποιούν έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός άξονα και έναν ακόμα στον πίσω άξονα, που μαζί παράγουν ισχύ 385 kW/523 hp στην BMW iX xDrive50 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας κατά WLTP: 23,0 – 19,8 kWh/100 km, εκπομπές CO2: 0 g/km) και 240 kW/326 hp στην BMW iX xDrive40 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας κατά WLTP: 22,5 – 19,4 kWh/100 km, Εκπομπές CO2: 0 g/km).
BMW i 4: η ηλεκτροκίνηση φτάνει στην καρδιά της μάρκας BMW .
Η BMW i4 φέρνει την αμιγή ηλεκτροκίνηση στην πολυτελή μεσαία κατηγορία για πρώτη φορά – και ως εκ τούτου, στην καρδιά της μάρκας BMW. Η BMW i4 συνδυάζει μία σπορ διάσταση της οδηγικής απόλαυσης μηδενικών ρύπων με την ευρυχωρία και πρακτικότητα ενός τετράθυρου gran coupé. Η 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive, το νέο BMW iDrive και μία ευρεία γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού, σηματοδοτούν τον προηγμένο χαρακτήρα της.
Η BMW i4 διατίθεται σε δύο εκδόσεις με το λανσάρισμά της, από τις οποίες η μία είναι το πρώτο μοντέλο BMW M με σύστημα κίνησης μηδενικών εκπομπών ρύπων. Η BMW i4 M50 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 22,5 – 18,0 kWh/100 km κατά το WLTP, εκπομπές CO2: 0 g/km) χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα τόσο στον εμπρός όσο και στον πίσω άξονα που παράγουν συνολικά 400 kW/544 hp. Η άφθονη οδηγική απόλαυση που προσφέρει ανταποκρίνεται στις προσδοκίες από ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH. Η BMW i4 eDrive40 (συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας: 19,1 – 16,1 kWh/ 100 km κατά το WLTP, εκπομπές CO2: 0 g/km) συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα 250 kW/340 hp με κλασική πίσω κίνηση.
Νέα BMW Σειρά 2 Coup é: απαράμιλλη οδηγική απόλαυση στην πολυτελή compact κατηγορία.
Η νέα BMW Σειρα 2 Coupé θέτει νέα σπορ πρότυπα στην πολυτελή compact κατηγορία με μία φιλοσοφία προσανατολισμένη στις δυναμικές επιδόσεις. Μία εξωστρεφής σχεδίαση που ξεχειλίζει από νεανική φρεσκάδα υποδηλώνει καθαρά τις δυνατότητες επιδόσεων του δίθυρου μοντέλου, ενώ η πίσω κίνηση και η τεχνολογία πλαισίου προέρχεται από την BMW Σειρά 4 Coupé και υπόσχεται απαράμιλλη οδηγική απόλαυση. Αυτό γίνεται ιδιαίτερα αισθητό στην BMW M240i xDrive Coupé (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 8,8 – 8,1 l/100 km κατά το WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 200 – 185 g/km κατά το WLTP). Το νέο μοντέλο υψηλών επιδόσεων της BMW M GmbH χρησιμοποιεί έναν εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα 275 kW/374 hp και επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 4,3 δευτερόλεπτα.
Νέα BMW Σειρά 4 Gran Coup é: ένα εκλεπτυσμένο μίγμα δυναμισμού και λειτουργικότητας.
Η διάσημη οδηγική απόλαυση BMW, η σπορ κομψότητα και η σύγχρονη λειτουργικότητα συνδυάζονται στη νέα BMW Σειρά 4 Gran Coupé. Η φιλοσοφία του μοντέλου – τετράθυρο, με μεγάλη πίσω πόρτα, δυναμικές ρέουσες γραμμές και πέντε μεγάλα καθίσματα – φέρνει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα στην πολυτελή πτέρυγα της μεσαίας κατηγορίας. Η δεύτερη γενιά της BMW Σειράς 4 Gran Coupé ξεχωρίζει επίσης με το εκλεπτυσμένο στυλ της, την αισθητά βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά, την πιο κομψή εκδοχή της νέας σχεδιαστικής γλώσσας της μάρκας, το πολυτελές περιβάλλον της καμπίνας και πληθώρα καινοτομιών στους τομείς ελέγχου/λειτουργίας και συνδεσιμότητας. Πέντε εκδόσεις του μοντέλου θα διατίθενται από το λανσάρισμα που αποδίδουν μεταξύ 135 kW/184 hp και 275 kW/374 hp.
Νέες BMW X 3 και BMW X 4: πιο σπορ, πιο μοντέρνες, πιο ψηφιακές.
Εξαιρετικά σπορ εμφάνιση και εκτενώς ανανεωμένη τεχνολογία ξεχωρίζουν στον πρωτοποριακό χαρακτήρα των νέων BMW X3 και BMW X4. Φρέσκιες σχεδιαστικές πινελιές και πρόσθετος εξοπλισμός ενισχύουν την απήχηση των πολυτελών Sports Activity Vehicle και Sports Activity Coupé της μεσαίας κατηγορίας, ενώ η νέα σχεδίαση του εμπρός και πίσω τμήματος υπογραμμίζει την σκληροτράχηλη γοητεία τους. Η νέα BMW X4 είναι πιο εντυπωσιακή με μάσκα νεφρών BMW τύπου πλέγματος. Ο στάνταρ εξοπλισμός εσωτερικού περιλαμβάνει τώρα σπορ καθίσματα με επένδυση Sensatec και αυτόματο έλεγχο κλιματισμού τριών ζωνών. Άλλα στάνταρ χαρακτηριστικά είναι το BMW Live Cockpit Plus με οθόνη ελέγχου 10,25”, σύστημα πλοήγησης BMW Maps και BMW Intelligent Personal Assistant. Η ήπια υβριδική τεχνολογία 48V προσφέρεται τώρα με όλες τις εκδόσεις βενζινοκινητήρων και αυξάνει την απόδοση και το δυναμισμό.
BMW CE 04: η αθόρυβη επανάσταση της BMW Motorrad .
Η BMW Motorrad προάγει τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης για τις αστικές περιοχές στο επόμενο επίπεδο. Το BMW CE 04, για παράδειγμα, προσφέρει βιώσιμη οδηγική απόλαυση σε δύο τροχούς. Με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, φουτουριστική σχεδίαση και καινοτόμες λύσεις συνδεσιμότητας, το νέο scooter συνδυάζει διπλή λειτουργικότητα – μεταφορά και επικοινωνία – σε ένα πακέτο. Με μέγιστη ισχύ 31 kW/42 hp, το BMW CE 04 έχει τα προσόντα για ενθουσιώδεις επιταχύνσεις. Προηγμένη τεχνολογία μπαταρίας και φόρτισης προσφέρει αυτονομία γύρω στα 130 km και ταχεία επαναφόρτιση. Ο στάνταρ εξοπλισμός του BMW CE 04 περιλαμβάνει ένα cockpit με έγχρωμη οθόνη 10.25”, σύστημα πλοήγησης και εκτενείς λειτουργίες συνδεσιμότητας.
BMW iX, BMW i4
Δύο άκρως ελκυστικά νέα μοντέλα σηματοδοτούν τα επόμενα βήματα στην επέλαση εξηλεκτρισμού του BMW Group. Η BMW iX, η νέα τεχνολογική ναυαρχίδα της εταιρείας, βασίζεται σε ένα νέο πακέτο τεχνολογικών εργαλείων για το μέλλον, με τεράστιες δυνατότητες για καινοτομίες στους τομείς αυτοματοποιημένης οδήγησης, ελέγχου/λειτουργίας, συνδεσιμότητας και ψηφιακών υπηρεσιών, που συνοψίζεται σε μία ασυναγώνιστη, πολυτελή εμπειρία κινητικότητας. Συνδυάζει τις αναλογίες ενός σύγχρονου Sports Activity Vehicle (SAV) με υποδειγματικά επίπεδα πολυτέλειας και ευρυχωρίας εσωτερικού. Η BMW i4 φέρνει την αμιγή ηλεκτροκίνηση στην πολυτελή μεσαία κατηγορία και επομένως στην καρδιά της μάρκας BMW. Το σπορ και παράλληλα κομψό gran coupé προσφέρει οδηγική απόλαυση μηδενικών ρύπων σε ένα απαράμιλλο πακέτο δυναμικών επιδόσεων, με το πρώτο εξηλεκτρισμένο μοντέλο BMW M – την BMW i4 M50 – που προτίθεται να προσφέρει μία ιδιαίτερα συναρπαστική εμπειρία επιδόσεων.
Η BMW iX θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Ντίνγκολφινγκ και η BMW i4 στο εργοστάσιο του Μονάχου. Η άφιξη και των δύο μοντέλων στην αγορά αναμένεται το Νοέμβριο του 2021, που σημαίνει ότι η BMW i4 θα κάνει το ντεμπούτο της περίπου τρεις μήνες νωρίτερα από τον αρχικό προγραμματισμό.
Η 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive που χρησιμοποιούν και τα δύο αυτοκίνητα περιλαμβάνει μία μονάδα κίνησης που συγκεντρώνει τον ηλεκτροκινητήρα, τα ηλεκτρονικά ισχύος και το κιβώτιο σε ένα κέλυφος, και επιπλέον μπαταρίες υψηλής τάσης με την τελευταία τεχνολογία κυψελών, προηγμένα ηλεκτρονικά ισχύος και την καινοτόμα μονάδα συνδυασμένης φόρτισης (Combined Charging Unit) για ταχεία και αποδοτική φόρτιση.
Οι BMW iX και BMW i4 είναι επίσης τα πρώτα μοντέλα που θα διατίθενται με τη νέα γενιά του συστήματος απεικόνισης και λειτουργίας iDrive, το οποίο αναβαθμίζει την αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και οχήματος και τη μετατρέπει σε φυσικό διάλογο. Βασίζεται στο BMW Operating System 8 και σχεδιάστηκε με έμφαση στη λειτουργία της οθόνης αφής του συστήματος BMW Curved Display και στη λεκτική επικοινωνία με τον προσωπικό βοηθό BMW Intelligent Personal Assistant, που επίσης έχει αναβαθμιστεί εκτενώς.
Ένα ακόμα κοινό χαρακτηριστικό τους είναι μία ολιστική προσέγγιση της βιωσιμότητας που είναι βαθιά ριζωμένη στο χαρακτήρα της μάρκας BMW i και εκτείνεται σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα. Το BMW Group προμηθεύεται το κοβάλτιο και το λίθιο που απαιτούνται για τις μπαταρίες υψηλής τάσης από παρακολουθούμενες πηγές και στη συνέχεια τα παρέχει στους προμηθευτές κυψελών μπαταριών. Η σχεδιαστική αρχή των ηλεκτροκινητήρων καταργεί τη χρήση σπάνιων γαιών για τους ρότορες της μονάδας κίνησης. Τόσο τα αυτοκίνητα όσο και κυψέλες των μπαταριών θα κατασκευάζονται με πράσινη ενέργεια σε όλα τα στάδια παραγωγής. Στη λελογισμένη χρήση πόρων στην παραγωγή βοηθά και η χρήση μιας υψηλής αναλογίας δευτερογενών και ανακυκλωμένων υλικών. Επιπλέον, ξύλο με πιστοποίηση FSC, δέρμα επεξεργασμένο με εκχυλίσματα από φύλλα ελιάς και άλλα φυσικά υλικά χρησιμοποιούνται στην καμπίνα της BMW iX. Ανακυκλωμένα δίχτυα ψαρέματος είναι από τις πρώτες ύλες που χρησιμοποιούνται για τις μοκέτες και τα πατάκια.
BMW iX : ηλεκτρική τετρακίνηση, ισορροπημένα οδηγικά χαρακτηριστικά.
Οι εκδόσεις BMW iX που θα κυκλοφορήσουν στο λανσάρισμα εφοδιάζονται με έναν ηλεκτροκινητήρα στον εμπρός και πίσω άξονα, δημιουργώντας ένα ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης. Οι ηλεκτροκινητήρες παράγουν συνδυασμένη ισχύ 385 kW/523 hp στην BMW iX xDrive50, για επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,6 δευτερόλεπτα. Το σύστημα κίνησης της BMW iX xDrive40 αποδίδει μέγιστη ισχύ 240 kW/326 hp και επιταχύνει το όχημα από στάση 100 km/h σε 6,1 δευτ. Ένα ακόμα ισχυρότερο μοντέλο BMW M θα πλαισιώσει τη γκάμα στο μέλλον.
Η αποδοτική τεχνολογία του συστήματος κίνησης και η υψηλή ενεργειακή πυκνότητα των μπαταριών υψηλής τάσης προσφέρουν επαρκή αυτονομία για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Σύμφωνα με το πρότυπο WLTP η αυτονομία φτάνει τα 630 km στην BMW iX xDrive50 και τα 425 km στην BMW iX xDrive40.
Η δομή του αμαξώματος, η σχεδιαστική φιλοσοφία και η ρύθμιση του πλαισίου της BMW iX είναι τέλεια προσαρμοσμένες ώστε να πετυχαίνουν ένα συνδυασμό οδηγικής άνεσης και σπορ συμπεριφοράς. Χάρη στα ισορροπημένα χαρακτηριστικά οδήγησης, η iX είναι σταθερή και άνετη στο δρόμο, ενώ εμφανής είναι η σβελτάδα και η ευελιξία της. Η κατασκευή αλουμινένιου χωροδικτυώματος και η χρήση πλαστικού ενισχυμένου με ανθρακονήματα (CFRP) στο Carbon Cage – στην οροφή, τα πλαϊνά και το πίσω τμήμα – συντελούν στη μείωση του βάρος. Μία σειρά αεροδυναμικών μέτρων συμβάλλουν στην επίτευξη συντελεστή οπισθέλκουσας Cd σε 0,25. Το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης συνδυάζεται με προηγμένη διαχείριση ολίσθησης τροχών κοντά στον ενεργοποιητή (near-actuator wheel slip limitation). Η τεχνολογία πλαισίου μπορεί να αναβαθμιστεί προαιρετικά με την προθήκη αερανάρτησης δύο αξόνων, Integral Active Steering ή φρένα Sport.
Καινοτόμα συστήματα υποστήριξης οδηγού, πολυτελές εσωτερικό.
Η BMW iX είναι εξοπλισμένη με την πιο εκτενή γκάμα στάνταρ συστημάτων υποστήριξης οδηγού που έχουμε δει ποτέ σε μοντέλο BMW μαζί με πληθώρα καινοτομιών. Το σύστημα προειδοποίησης εμπρόσθιας σύγκρουσης, για παράδειγμα, ανιχνεύει τώρα επερχόμενα οχήματα στρίβοντας αριστερά (σε χώρες όπου τα οχήματα κινούνται στη δεξιά πλευρά) καθώς και δικυκλιστές και πεζούς στρίβοντας δεξιά.
Η BMW iX είναι προσεκτικά σχεδιασμένη από μέσα προς τα έξω. Το εσωτερικό είναι διαμορφωμένο ώστε να προσφέρει ποιότητα ζωής και προσωπική ευεξία. Άφθονοι χώροι και νέα καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα αποτελούν στοιχεία πολυτέλειας. Η απουσία κεντρικού τούνελ δημιουργεί πρόσθετο χώρο για τα πόδια και επαρκή αποθηκευτικό χώρο ενώ μία κεντρική κονσόλα θυμίζει έπιπλο υψηλής ποιότητας.
Εξωτερικά, η άρτια, απέριττη σχεδιαστική γλώσσα, το επιβλητικό στυλ του αμαξώματος και οι περίτεχνες λεπτομέρειες δημιουργούν μία αύρα προηγμένης πολυτέλειας. Ανάμεσα στα κυρίαρχα εξωτερικά χαρακτηριστικά είναι μία σχεδόν τελείως κλειστή μάσκα νεφρών BMW, στην επιφάνεια της οποίας έχουν εφαρμοστεί καινοτόμες τεχνικές κατασκευής, ενώ ενσωματώνει κάμερα και αισθητήρες ραντάρ.
BMW i 4: δυναμική συμπεριφορά που σκορπίζει χαμόγελα, εξαιρετική σχεδιαστική συνοχή.
Η BMW i4 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας που έχει σχεδιαστεί εξαρχής για δυναμικές επιδόσεις και θα λανσαριστεί σε δύο εκδόσεις. Το σύστημα κίνησης της BMW i4 M50 περιλαμβάνει ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός και πίσω άξονα με συνδυασμένη μέγιστη ισχύ 400 kW/544 hp, χαρίζοντας στο μοντέλο της BMW M επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 3,9 δεύτερα. Την ίδια στιγμή, πετυχαίνει αυτονομία έως 521 km κατά το πρότυπο WLTP. Στην BMW i4 eDrive40, από την άλλη, ένας ηλεκτροκινητήρας 250 kW/340 hp συνδυάζεται με κλασική πίσω κίνηση. Ολοκληρώνει το σπριντ 0 – 100 km/h σε 5,7 δεύτερα και πετυχαίνει αυτονομία έως 591 km κατά το πρότυπο WLTP.
Οι συμπαγείς μονάδες κίνησης έχουν ένα ελαστικό σαϊλεντμπλόκ έδρασης στα αντίστοιχα υποπλαίσια άξονα. Η εξαιρετικά λεπτή μπαταρία υψηλής τάσης έχει ύψος κυψέλης μόλις 110 mm, είναι τοποθετημένη χαμηλά στο πάτωμα του οχήματος και έχει σταθερή σύνδεση με ένα αλουμινένιο πάνελ και το υποπλαίσιο του εμπρός άξονα. Το βελτιστοποιημένο βάρος αμάξωμα με την υψηλή στρεπτική ακαμψία, ο συντελεστής οπισθέλκουσας Cd 0,24, το μακρύ μεταξόνιο και τα φαρδιά μετατρόχια δημιουργούν το τέλειο υπόβαθρο για τη σπορ υπεροχή για την οποία φημίζεται η BMW, σε συνδυασμό με την εξαιρετική άνεση στις μεγάλες αποστάσεις. Επιπλέον, η BMW i4 προσφέρει ένα επίπεδο σχεδιαστικής συνοχής που οι ανταγωνιστές δύσκολα μπορούν να φτάσουν. Είναι κάτι πολύ περισσότερο από ένα ισχυρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που αναπτύσσει ισχυρή επιτάχυνση σε ευθεία. Πραγματικά, η αβίαστη επιτάχυνση σε όλες τις περιπτώσεις, ακόμα και σε δύσκολες οδηγικές συνθήκες αποτελεί μέρος του ρεπερτορίου επιδόσεων όπως και η ελεγχόμενη με ακρίβεια συμπεριφορά. Αυτό είναι αποτέλεσμα όχι μόνο του σπορ ταπεραμέντου του αυτοκινήτου αλλά και της ενσωμάτωσης όλων των εξαρτημάτων του συστήματος κίνησης και πλαισίου.
Η προηγμένη τεχνολογία πλαισίου που υιοθετεί στάνταρ η BMW i4 περιλαμβάνει αμορτισέρ που ρυθμίζουν συνεχώς την απόσβεσή τους ανάλογα με την αντίστοιχη διαδρομή των ελατηρίων (lift-related dampers), ολοκληρωμένο σύστημα πέδησης, πίσω αερανάρτηση και έλεγχο ολίσθησης των τροχών κοντά στον ενεργοποιητή (near-actuator wheel slip limitation). Η BMW i4 M50 κάνει ένα βήμα παραπάνω, έχοντας προσαρμοζόμενη ανάρτηση M με ειδική ρύθμιση, σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού, φρένα M Sport και ζάντες αλουμινίου M – προαιρετικά σε διάσταση έως 20” με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός/πίσω.
Δυναμισμός, κομψότητα και σύγχρονη λειτουργικότητα.
Η BMW i4 συνδυάζει την κλασική, σπορ κομψότητα των coupé μοντέλων της μάρκας με την άνεση ενός τετράθυρου οχήματος και τη σύγχρονη λειτουργικότητα. Η πίσω πόρτα ανοίγει διάπλατα για να αποκαλύψει ένα χώρο αποσκευών με χωρητικότητα 470 – 1.290 L. Στο εσωτερικό, κυρίαρχο στοιχείο είναι ένα οδηγοκεντρικό cockpit ενώ είναι διάχυτη η αίσθηση πολυτέλειας και ευρυχωρίας με μεταβλητούς χώρους. Ηχομονωτικά κρύσταλλα και λειτουργίες pre-heating και pre-conditioning διατίθενται στάνταρ, όπως και τα σπορ καθίσματα και ένα δερμάτινο τιμόνι Sport. Μία σειρά επιλογών εξατομίκευσης ασυναγώνιστη στο περιβάλλον του ανταγωνισμού υπογραμμίζει τον πολυτελή χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Περίπου 40 λειτουργίες υποβοήθησης σχεδιασμένες για την αναβάθμιση του επιπέδου άνεσης και ασφάλειας διατίθενται με την BMW i4 στάνταρ ή προαιρετικά. Ξεχωρίζουν το Active Cruise Control με αυτόματο Speed Limit Assist, παρακολούθηση διαδρομής και (στη Γερμανία) αναγνώριση οδικών σημάτων και Steering & Lane Control Assistant.
Νέα BMW Σειρά 2 Coupé.
Η νέα BMW Σειρά 2 Coupé ενσαρκώνει την έννοια της διάσημης οδηγικής απόλαυσης του Βαυαρού κατασκευαστή σε συμπυκνωμένη μορφή. Η νέα έκδοση του δίθυρου μοντέλου συναρπάζει με τις δυναμικές επιδόσεις της που υπερβαίνουν τις αντίστοιχες της προκατόχου της και αυτό εκφράζεται έντονα με ένα ακόμα παράδειγμα της νέας καθαρής σχεδιαστικής γλώσσας της BMW. Στη φρέσκια, νεανική αύρα που προδίδει εξωστρέφεια, προστίθενται προσεκτικά σχεδιασμένα και τέλεια ισορροπημένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Με μία σχεδιαστική φιλοσοφία η οποία στοχεύει στη μεγιστοποίηση της σπορ γοητείας της, η νέα BMW Σειρά 2 Coupé προσφέρει μία συναισθηματικά πλούσια οδηγική εμπειρία και κορυφαίες επιδόσεις για την κατηγορία της. Αυτό οφείλεται τόσο στην κλασική πίσω κίνηση όσο και στην παρουσία ενός εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα – μοναδική πρόταση για την κατηγορία.
Η νέα Σειρά 2 Coupé βασίζεται σε μία μακροχρόνια παράδοση στην κατηγορία compact και εξαιρετικά σπορ αυτοκίνητα που μοιράζονται τον αριθμό 2 στην ονομασία τους. Ένας από τους πιο θρυλικούς προγόνους είναι η BMW 2002 turbo, που έγινε το πρώτο Ευρωπαϊκό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα το οποίο λανσαρίστηκε το 1973.
Όταν κυκλοφορήσει η νέα Σειρά 2 Coupé στις αρχές του 2022, οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν από τρεις κινητήρες με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo. Η BMW M240i xDrive Coupé (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 8,8 – 8,1 l/100 km κατά το WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 200 – 185 g/km κατά το WLTP) χρησιμοποιεί έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα 275 kW/374 hp. Αυτή θα πλαισιωθεί από τη νέα BMW 220i Coupé (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 6,8 – 6,3 l/100 km κατά το WLTP, Συνδυασμένες εκπομπές CO2: 155 – 144 g/km κατά το WLTP) με τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 135 kW/184 hp και τη νέα BMW 220d Coupé (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 5,1 – 4,7 l/100 km κατά το WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 132 – 122 g/km κατά το WLTP), της οποίας ο τετρακύλινδρος κινητήρας diesel παράγει μέγιστη ισχύ 140 kW/190 hp και συνδυάζεται με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V. Όλοι οι κινητήρες συνεργάζονται με οκτατάχυτο κιβώτιο Steptronic στάνταρ.
Προηγμένο πλαίσιο με τεχνολογία προερχόμενη από την BMW Σειρά 4.
Εξαιρετικά προηγμένα εξαρτήματα πλαισίου που σχεδιάστηκαν αρχικά για την BMW Σειρά 4 προσφέρουν εξαιρετική οδηγησιμότητα. Ο εμπρός άξονας δύο συνδέσμων με γόνατα ελατηρίων και ο πίσω άξονας πέντε συνδέσμων έχουν σχεδιαστεί για να μειώνουν το βάρος αυξάνοντας την ακαμψία. Αμορτισέρ που ρυθμίζουν συνεχώς την απόσβεσή τους σε σχέση με την αντίστοιχη διαδρομή των ελατηρίων (lift-related) τοποθετούνται στάνταρ για πιο σπορ συμπεριφορά και ανώτερη οδηγική άνεση.
Ανάρτηση M Sport και σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού διατίθεται προαιρετικά και αποτελεί τη βάση για το σετάρισμα της νέας BMW M240i xDrive Coupé. Το κορυφαίο μοντέλο διαθέτει στάνταρ το σύστημα φρένων M Sport και διαφορικό M Sport στον πίσω άξονα, ενώ προσαρμοζόμενη ανάρτηση M διατίθεται προαιρετικά.
Μοναδικές αναλογίες, αθλητικό στυλ.
Οι δυναμικές αναλογίες που δημιουργούνται από την κλασική σχεδίαση τριών όγκων – χώρος κινητήρα, χώρος επιβατών και χώρος αποσκευών – προδίδουν τις δυναμικές δυνατότητες της νέας BMW Σειράς 2 Coupé. Οι σπορ επιφάνειες και οι δυναμικές γραμμές εκφράζουν οπτικά τη γνήσια οδηγική απόλαυση.
Η οριζόντια μάσκα νεφρών BMW φέρει κάθετα διατεταγμένα ενεργά πτερύγια αντί για τις κλασικές μπάρες. Οι στάνταρ προβολείς full-LED είναι τοποθετημένοι στα εξωτερικά άκρα του εμπρός τμήματος. Εμπνευσμένοι από τα θρυλικά μοντέλα BMW 02, υιοθετούν μία εξατομικευμένη στρογγυλή σχεδίαση.
Σπορ αίσθηση στο εσωτερικό, καινοτόμα συστήματα υποστήριξης, προηγμένη ψηφιοποίηση.
Η οδηγοκεντρική σχεδίαση του cockpit και το σύγχρονο πάνελ ελέγχου στην κεντρική κονσόλα ενισχύουν τη διάχυτη αίσθηση του σπορ χαρακτήρα στην καμπίνα της νέας BMW Σειράς 2 Coupé. Σπορ καθίσματα και ένα Σπορ δερμάτινο τιμόνι διατίθενται στάνταρ.
Η νέα BMW Σειρά 2 Coupé αυξάνει την ασφάλεια και την άνεση με μία πολύ εκτενή γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού έναντι του προηγούμενου μοντέλου. Το BMW Head-Up Display είναι ένα από τα χαρακτηριστικά που διατίθενται για το συγκεκριμένο μοντέλο για πρώτη φορά. Το σύστημα πλοήγησης BMW Maps που βασίζεται σε cloud αποτελεί τμήμα των BMW Live Cockpit Plus και BMW Live Cockpit Professional. Επίσης, διατίθεται μία ποικιλία προηγμένων ψηφιακών υπηρεσιών, μεταξύ των οποίων BMW Intelligent Personal Assistant και Remote Software Upgrades.
Νέα BMW Σειρά 4 Gran Coupé.
Η οδηγική απόλαυση BMW και η σπορ κομψότητα συναντούν τη σύγχρονη λειτουργικότητα: Η νέα BMW Σειρά 4 Gran Coupé προτίθεται να συνεχίσει την επιτυχία της προκατόχου της με αυτό το ξεχωριστό μίγμα συστατικών και με έξυπνες βελτιώσεις των εγγενών χαρακτηριστικών και της προϊοντικής ουσίας της. Όπως οι πρόσφατα ανανεωμένες υπόλοιπες εκδόσεις της οικογένειας, η Gran Coupé εκδοχή της BMW Σειράς 4 προσφέρει επίσης βελτιωμένη δυναμική συμπεριφορά, πιο εκφραστική εμφάνιση σύμφωνα με τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της μάρκας, ανανεωμένη πολυτέλεια στην καμπίνα και μια ευρεία γκάμα καινοτομιών στους τομείς ελέγχου/λειτουργίας και συνδεσιμότητας. Τέσσερις πόρτες, πέντε καθίσματα κανονικών διαστάσεων, μία πίσω πόρτα με μεγάλο άνοιγμα και μεταβλητός χώρος αποσκευών διασφαλίζουν ότι η νέα BMW Σειρά 4 Gran Coupé παραμένει ασυναγώνιστη για καθημερινή χρήση αλλά και πιο μακρινά ταξίδια.
Η νέα έκδοση της BMW Σειράς 4 Gran Coupé θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο μαζί με την αμιγώς ηλεκτρική BMW i4. Στην αγορά θα κυκλοφορήσει το Νοέμβριο του 2021 σε πέντε εκδόσεις από τις οποίες μία θα φέρει την υπογραφή της BMW M GmbH. Η νέα BMW M440i xDrive Gran Coupé (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 8,5 – 8,0 l/100 km κατά το WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 193 – 181 g/km κατά το WLTP) χρησιμοποιεί έναν εξακύλινδρο εν σειρά βενζινοκινητήρα 275 kW/374 hp. Η γκάμα λανσαρίσματος ολοκληρώνεται με τετρακύλινδρα μοντέλα βενζίνης και diesel που αποδίδουν από 135 kW/184 hp έως 180 kW/245 hp. Η χρήση ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48V δίνει πρόσθετη ώθηση στο δυναμισμό και την απόδοση των straight-six βενζινοκινητήρων και πετρελαιοκινητήρων. Όλοι οι κινητήρες μεταφέρουν την ισχύ τους στο δρόμο μέσω ενός οκτατάτυχου κιβωτίου Steptronic που είναι στάνταρ.
Δυναμικές coup é γραμμές, ευέλικτο εσωτερικό.
Χαρακτηριστικές αναλογίες και δυναμικές γραμμές συνθέτουν τη μοναδική εμφάνιση της νέας BMW Σειράς 4 Gran Coupé στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Οι μεγαλύτερες εξωτερικές διαστάσεις συγκριτικά με την προκάτοχό της, το μακρύτερο μεταξόνιο και τα φαρδύτερα μετατρόχια χαρίζουν πιο εντυπωσιακή παρουσία, πιο σπορ επιδόσεις και βελτιωμένη οδηγική άνεση.
Σπορ καθίσματα και Σπορ δερμάτινο τιμόνι διατίθενται στάνταρ. Το δυναμικό στυλ της καμπίνας τονίζεται με χαρακτηριστικά όπως προστατευτικές επενδύσεις γονάτων στην κεντρική κονσόλα της BMW M440i xDrive Gran Coupé και των μοντέλων M Sport. Η ειδική φιλοσοφία αμαξώματος της νέας BMW Σειράς 4 Gran Coupé δημιουργεί της προϋποθέσεις για ένα ευέλικτο εσωτερικό με άφθονους χώρους πίσω. Η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών κυμαίνεται από 470 μέχρι 1.290 λίτρα το μέγιστο.
Ειδικό σετάρισμα, πληθώρα συστημάτων υποστήριξης οδηγού.
Ειδική γεωμετρία, βάσεις και σετάρισμα για την προηγμένη τεχνολογία πλαισίου της νέας BMW Σειράς 4 Gran Coupé αποτελούν το κλειδί για την ανυπέρβλητη δυναμική συμπεριφορά. Αμορτισέρ που ρυθμίζουν συνεχώς την απόσβεσή τους ανάλογα με την αντίστοιχη διαδρομή των ελατηρίων (lift-related dampers) διατίθενται τόσο με το στάνταρ πλαίσιο όσο και με την προαιρετική ανάρτηση M Sport. Υπάρχει επίσης η επιλογή της προσαρμοζόμενης ανάρτησης M (adaptive M suspension) με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Οι δύο προαιρετικές εκδόσεις της ανάρτησης διατίθενται με σπορ σύστημα διεύθυνσης με μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιασμού. Η γκάμα στάνταρ εξοπλισμού για τη νέα BMW M440i xDrive Gran Coupé περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου Μ 18”, ειδική ρύθμιση της ανάρτησης, φρένα M Sport και διαφορικό M Sport με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη, πλήρως μεταβλητή εμπλοκή πίσω.
Περίπου 40 λειτουργίες υποστήριξης που αναβαθμίζουν την άνεση και την ασφάλεια στην οδήγηση και το παρκάρισμα διατίθενται στάνταρ ή προαιρετικά για τη νέα BMW Σειρά 4 Gran Coupé. Ξεχωρίζουν το Active Cruise Control με αυτόματο Speed Limit Assist, παρακολούθηση διαδρομής και (στη Γερμανία) αναγνώριση φωτεινού σηματοδότη, και Steering & Lane Control Assistant.
Ο οδηγός και οι επιβάτες της νέας BMW Σειράς 4 Gran Coupé ωφελούνται από τις αυξημένες δυνατότητες του λειτουργικού συστήματος BMW Operating System 7 (στάνταρ). Το προαιρετικό BMW Live Cockpit Professional διαθέτει ένα πλήρως ψηφιακό σύστημα που περιλαμβάνει πίνακα οργάνων υψηλής ανάλυσης με μία οθόνη 12,3” και οθόνη ελέγχου 10,25” (control display) καθώς και σύστημα πλοήγησης BMW Maps βασισμένο σε cloud. Επίσης διατίθενται μία ποικίλη γκάμα προηγμένων, ψηφιακών υπηρεσιών. Με την ενσωμάτωση smartphone (στάνταρ), οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιούν τα Apple CarPlay και Android Auto μέσω του λειτουργικού συστήματος του αυτοκινήτου. Η λειτουργία Remote Software Upgrades επιτρέπει τη βελτιωμένη λήψη/εγκατάσταση λειτουργιών του οχήματος και πρόσθετων ψηφιακών υπηρεσιών ‘over the air’.
Νέες BMW X3 και BMW X4.
Πιο σπορ, πιο μοντέρνες, πιο ψηφιακές: οι νέες BMW X3 και BMW X4 προετοιμάζονται να γράψουν ένα νέο κεφάλαιο στις αντίστοιχες ιστορίες επιτυχίας τους. Φρέσκιες σχεδιαστικές πινελιές, πρόσθετα στοιχεία εξοπλισμού και μία νέα δομή γκάμας αυξάνουν την απήχηση των Sports Activity Vehicle (SAV) και Sports Activity Coupé (SAC) στην πολυτελή μεσαία κατηγορία.
Τα επανασχεδιασμένα εμπρός και πίσω τμήματα υπογραμμίζουν τη στιβαρή, off-road αίσθηση και τη σπορ εμφάνιση των δύο μοντέλων. Τώρα, πιο εντυπωσιακή εξωτερικά (κυρίως στο επάνω τμήμα), η μάσκα νεφρών BMW είναι επίσης μεγαλύτερη από πριν με μονοκόμματο πλαίσιο. Οι προβολείς – περίπου δέκα χιλιοστά πιο λεπτοί από πριν – μπορούν τώρα να παραγγέλνονται προαιρετικά με BMW Laserlight. Η αποκλειστική μάσκα νεφρών BMW με δομή πλέγματος αποτελεί ένα στοιχείο διαφοροποίησης στη φυσιογνωμία της BMW X4.
Η ανανέωση ολοκληρώνεται με ένα μοντέρνο εσωτερικό, με νέα στοιχεία εξοπλισμού και αναβαθμισμένα συστήματα infotainment. Ένα αριστοτεχνικά σχεδιασμένο πάνελ ελέγχου στην κεντρική κονσόλα, μία στάνταρ οθόνη 10,25” και μία εκτεταμένη γκάμα συστημάτων υποστήριξης οδηγού και καινοτόμες ψηφιακές υπηρεσίες προδίδουν τον πρωτοποριακό χαρακτήρα των δύο μοντέλων. Ο αναβαθμισμένος στάνταρ εξοπλισμός περιλαμβάνει σπορ καθίσματα με καλύμματα Sensatec νέας γενιάς με υφή Ray και διάτρητες κύριες επιφάνειες, αλλά και αυτόματο έλεγχο κλιματισμού 3 ζωνών.
Με τη νέα δομή της γκάμας δίδεται μεγαλύτερη έμφαση στο σπορ και στιβαρό χαρακτήρα των μοντέλων Χ. Υψηλής ποιότητας στοιχεία εξωτερικού και εσωτερικού που διαμορφώνουν την οικογένεια X έχουν προστεθεί στη γκάμα στάνταρ εξοπλισμού των νέων BMW X3 και BMW X4. Εναλλακτικά, ένα πακέτο M Sport διατίθεται και για τα δύο μοντέλα. Στην κορυφή της αντίστοιχης γκάμας κάθε μοντέλου βρίσκονται ‘εργαλεία’ εξαιρετικά υψηλών επιδόσεων με την υπογραφή της BMW M GmbH, ειδικό εξοπλισμό και κινητήρα βενζίνης ή diesel.
Ήπια υβριδική τεχνολογία 48 V τώρα για όλους τους κινητήρες.
Τόσο η νέα BMW X3 όσο και η νέα BMW X4 μπορούν τώρα να παραγγέλνονται με τρεις βενζινοκινητήρες και τρεις κινητήρες diesel που αποδίδουν από 135 kW/184 hp έως 265 kW/360 hp. Όλοι οι βενζινοκινητήρες συνδυάζονται τώρα με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V, διασφαλίζοντας μια βελτιστοποιημένη ισορροπία μεταξύ οδηγικής απόλαυσης και οικονομίας καυσίμου. Ακόμα πιο αποδοτική είναι η plug-in hybrid BMW X3 xDrive30e (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου, σταθμισμένη: 2,6 – 2,0 l/100 km κατά το WLTP, συνδυασμένη κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας, σταθμισμένη: 20,5 – 18,9 kWh/100 km κατά το WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2, σταθμισμένες: 59 – 45 g/km κατά το WLTP) με ισχύ συστήματος 215 kW/292 hp. Όλα τα συστήματα κίνησης μεταφέρουν την ισχύ τους στο δρόμο μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου Steptronic και του ευφυούς συστήματος τετρακίνησης BMW xDrive.
Εκτενείς αναβαθμίσεις για τις BMW X 3 M και BMW X 4 M .
Η BMW M GmbH έχει επίσης προχωρήσει σε εκτενείς αναβαθμίσεις των πολυτελών SAV και SAC μεσαίων μοντέλων της. Πέρα από τα νέα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, τις ειδικές αλλαγές M και μία νέα φιλοσοφία λειτουργίας, η νέα BMW X3 M Competition (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 11,0 – 10,8 l/100 km κατά το WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 250 – 246 g/km κατά το WLTP) και η νέα BMW X4 M Competition (συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου: 10,8 – 10,7 l/100 km κατά το WLTP, συνδυασμένες εκπομπές CO2: 247 – 238 g/km κατά το WLTP) προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερη ελκτική ισχύ. Πέρα από τη μεγαλύτερη μάσκα νεφρών BMW και τους πιο λεπτούς προβολείς, η ακόμα πιο εκφραστική σχεδίαση της εμπρός ποδιάς που προορίζεται για μοντέλο Μ αποτελεί ένα εξέχον στοιχείο στη μυώδη εμφάνιση του αυτοκινήτου.
Ο εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 375 kW/510 hp που κινεί τις BMW X3 M Competition και BMW X4 M Competition χρησιμοποιεί τώρα έναν σφυρήλατο στρόφαλο ελαφρού βάρους και παράγει μέγιστη ροπή 650 Nm – αύξηση 50 Nm. Λόγω των βελτιστοποιήσεων τα δύο μοντέλα επιταχύνουν από 0 στα 100 km/h σε 3,8 δευτ., δηλαδή 0,3 δεύτερα ταχύτερα από πριν.
Το νέο BMW CE 04.
Η BMW Motorrad οδηγεί τη στρατηγική ηλεκτρικής αστικής κινητικότητας στο επόμενο επίπεδο. Το BMW CE 04, για παράδειγμα, προσφέρει βιώσιμη οδηγική απόλαυση σε δύο τροχούς, Με ένα ηλεκτρικό σύστημα κίνησης, σχεδίαση προσανατολισμένη στο μέλλον και καινοτόμες λύσεις συνδεσιμότητας, το νέο scooter συνδυάζει διπλή λειτουργικότητα (μεταφορά και επικοινωνίες) σε ένα πακέτο. Και στο πλαίσιο αυτό θέτει νέα σχεδιαστικά και τεχνολογικά πρότυπα στην κατηγορία του.
Όπως το BMW CE 04, όλα τα νέα μοντέλα της BMW Motorrad που προορίζονται για την αστική κινητικότητα, στο μέλλον θα κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια. Στον τομέα αυτό, η μάρκα ωφελείται από την ενσωμάτωσή της στο BMW Group. Η BMW Motorrad είναι μοναδική μεταξύ των κατασκευαστών μοτοσικλετών που βασίζεται στην εμπειρία και τεχνογνωσία εξέλιξης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Ισχυρό σύστημα κίνησης, μεγάλη αυτονομία.
Το νέο BMW CE 04 έχει ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη τοποθετημένο ανάμεσα στην μπαταρία και τον πίσω τροχό, μία διάταξη γνωστή από τα αυτοκίνητα BMW με plug-in υβριδικό σύστημα. Το νέο BMW CE 04 έχει ισχυρό κινητήρα που αποδίδει μέγιστη ισχύ 31 kW/42 hp και προσφέρει υψηλή απόλαυση στον αναβάτη. Χρειάζεται μόλις 2,6 δευτερόλεπτα για την κλασική εκκίνηση σε φανάρι από 0 – 50 km/h. Και παρά την μικρότερης ισχύος υποκατηγορία L3e-A1 προσφέρει ζωηρές επιδόσεις με 23 kW/31 hp. Η μέγιστη ταχύτητα και των δύο εκδόσεων είναι 120 km/h, επιτρέποντας ταχεία επιτάχυνση όχι μόνο στην πόλη αλλά και σε κεντρικούς δρόμους και αυτοκινητόδρομους.
Η χωρητικότητα κυψελών της μπαταρίας του νέου BMW CE 04 είναι υψηλή, στα 60.6 Ah (8,9 kWh). Αυτό αρκεί για αυτονομία περίπου 130 km (έκδοση μειωμένης ισχύος: 100 km). Η μπαταρία ιόντων λιθίου φορτίζεται μέσω της ενσωματωμένης μονάδας φόρτισης είτε σε μία στάνταρ οικιακή πρίζα, σε επιτοίχιο φορτιστή (Wallbox) ή σε δημόσιο σημείο φόρτισης. Όταν η μπαταρία είναι πλήρως αποφορτισμένη, χρειάζεται τέσσερις ώρες και 20 λεπτά για να επαναφορτιστεί. Ο προαιρετικός ταχυφορτιστής – με ισχύ έως 6,9 kW – περιορίζει το χρόνο φόρτισης σε μόλις μία ώρα και 40 λεπτά σε μία εντελώς άδεια μπαταρία.
Η ανάρτηση προσφέρει εξαιρετική κατευθυντική ευστάθεια, στάνταρ έλεγχος ολίσθησης, φρένα με BMW Motorrad ABS , τέσσερα προγράμματα οδήγησης ( riding modes ).
Το πλαίσιο του BMW CE 04 είναι σωληνωτό, ατσάλινο. Ο μπροστινός τροχός ελέγχεται από ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διάμετρο καλαμιών 35 mm. Ο πίσω τροχός ελέγχεται από μονόμπρατσο ψαλίδι, ενώ ένα άμεσα ελεγχόμενο μονό αμορτισέρ βρίσκεται στην αριστερή πλευρά.
Το στάνταρ Automatic Stability Control (ASC) περιορίζει τη ροπή του κινητήρα σε συνάρτηση με την ολίσθηση του πίσω τροχού. Το Dynamic Traction Control (DTC), που διατίθεται προαιρετικά, παρέχει ακόμα μεγαλύτερη ασφάλεια στον αναβάτη. Μπροστά, δύο δίσκοι προσφέρουν ασφαλή επιβράδυνση, με την υποστήριξη ενός δίσκου στον πίσω τροχό. Επιπλέον, το BMW Motorrad ABS διασφαλίζει ένα υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας. ABS Pro με αισθητήρα κλίσης διατίθεται προαιρετικά.
Προκειμένου να ικανοποιεί τις προσωπικές προτιμήσεις του αναβάτη για μεγαλύτερη απόλαυση ή πρόσθετη απόδοση, το νέο BMW CE 04 προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης στάνταρ: “ECO”, “Rain” και “Road”. Το πρόσθετο “Dynamic” διατίθεται ως εργοστασιακή επιλογή, και επιτρέπει στο scooter να επιταχύνει ακόμα πιο γρήγορα.
Ταμπλό με έγχρωμη οθόνη 10,25”, Πρωτοποριακή σχεδίαση.
Ο στάνταρ εξοπλισμός για το BMW CE 04 περιλαμβάνει μία έγχρωμη οθόνη 10,25”, σύστημα πλοήγησης και εκτενείς λειτουργίες συνδεσιμότητας. Οι ευανάγνωστες ενδείξεις, η σαφήνεια του μενού πλοήγησης και η ενσωματωμένη λειτουργική φιλοσοφία ανεβάζουν το νέο BMW CE 04 στην κορυφή της κατηγορίας των scooter.
Το νέο BMW CE 04 ενσαρκώνει μία νέα, πρωτοποριακή μορφή κινητικότητας σε δύο τροχούς και από σχεδιαστικής απόψεως. Το καινοτόμο στυλ ξυπνά θετικά συναισθήματα γι’ αυτή τη νέα τεχνολογία κίνησης, ενώ καθιστά το scooter άμεσα αναγνωρίσιμο ως μέλος της οικογένειας BMW Motorrad. Οι μοντέρνες επιφάνειες, το φινίρισμα σε Light White / matt black, μία “πλευστή” σέλα, ζάντες σε στυλ δίσκου και ένα πλαϊνό σταντ ενσωματωμένο στη μοντέρνα σχεδίαση του scooter κυριαρχούν στην εκφραστική εμφάνιση του BMW CE 04 που μοιάζει να έρχεται από το μέλλον.