Η SKODA φορτίζει συναισθηματικά την ηλεκτροκίνηση (video)
- Η SKODA επικοινωνεί το ENYAQ iV με ένα τηλεοπτικό σποτ που συνδυάζει τα προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του μοντέλου, με τη φιλικότητα χρήσης στην καθημερινότητα
- Το μήνυμα της καμπάνιας είναι «100% ηλεκτρικό. 100% ανθρώπινο» και επικοινωνεί πολύ στοχευμένα την προηγμένη τεχνολογία ηλεκτροκίνησης και το δυναμικό design του μοντέλου, σε συνδυασμό με την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της μάρκας, όπως αυτή εκφράζεται στο ENYAQ iV
- Το νέο SKODA ENYAQ iV είναι ήδη διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, τόσο για παραγγελία όσο και ετοιμοπαράδοτο, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής να ξεκινούν από 30.026 €, με επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά»
Για το λανσάρισμα του SKODA ENYAQ iV, του πλέον σημαντικού ίσως μοντέλου στην 126χρονη ιστορία της, η SKODA απευθύνθηκε στη Fallon London, ένα creative agency που ανήκει στη Leo Burnett. Το ζητούμενο, ήταν μία διαφημιστική καμπάνια, με αιχμή του δόρατος ένα animated τηλεοπτικό σποτ, που θα επικοινωνούσε το πώς δημιουργήθηκε το ENYAQ iV και θα «πέρναγε» στο κοινό τις βασικές αξίες του μοντέλου.
Σύμφωνα με τη SKODA, το μοντέλο είναι δισυπόστατο. Δυναμικό σχεδιαστικά από τη μία, ευαισθητοποιημένο για το περιβάλλον και με οικολογική συνείδηση από την άλλη. Αυτό το δύσκολα να περιγραφεί δίπολο, αποδόθηκε με μία ευφάνταστη ιδέα: ένα ζευγάρι υιοθετεί δύο ρομποτάκια! Ο Pu-RR (το γαλάζιο ρομποτάκι) είναι ευγενής και συναισθηματικός, ενώ ο Gr-RR (το πορτοκαλί ρομποτάκι) πιο παθιασμένος και δημιουργικός, με τους δύο χαρακτήρες να μην βρίσκονται πάντα σε πλήρη αρμονία μεταξύ τους.
Αυτό όμως δεν ισχύει καθόλου στον εργασιακό τους χώρο, στο εργοστάσιο της SKODA, με τα χαρακτηριστικά και τις δεξιότητές τους να αλληλοσυμπληρώνονται με αποτέλεσμα να δημιουργούν ένα αυτοκίνητο που εκφράζει τα καλύτερα και των δύο κόσμων, που τα δύο ρομποτάκια αντιπροσωπεύουν: το νέο ENYAQ iV.
Το τηλεοπτικό σποτ προβάλλεται ήδη στα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια. Στη χώρα μας, το κεντρικό μήνυμα του τηλεοπτικού σποτ είναι «100% ηλεκτρικό. 100% ανθρώπινο», με τη SKODA να μην δημιουργεί απλά ένα συναρπαστικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο που υπερέχει τεχνολογικά, αλλά να «φορτίζει συναισθηματικά την τεχνολογία», για ένα κόσμο πιο ανθρώπινο.
Τη σκηνοθεσία του σποτ υπογράφει ο πολυβραβευμένος στον χώρο της διαφήμισης Γάλλος σκηνοθέτης Frederic Planchon, που εκτός άλλων έχει βραβευθεί στην καριέρα του με συνολικά 12 Χρυσούς Λέοντες, στο Φεστιβάλ των Καννών. Το φιλμ παρουσιάζει το ηλεκτρικό SUV, το πρώτο στην ιστορία της SKODA, ως το ιδανικό αυτοκίνητο για ανθρώπους που εκτιμούν τα οφέλη της ηλεκτροκίνησης ενώ ταυτόχρονα θέλουν να απολαμβάνουν δυναμικό design σε κάθε στιγμή της καθημερινότητάς τους.
Το νέο SKODA ENYAQ iV, βασίζεται στην ΜΕΒ, την αρθρωτή πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση του Volkswagen Group, προσφέρει χώρους επιπέδου KODIAQ, του μεγάλου SUV της μάρκας, κορυφαία τεχνολογία ηλεκτροκίνησης που μεταφράζεται σε ισχύ έως 299 PS και αυτονομία 536 χιλιομέτρων, ενώ την ίδια στιγμή προσφέρεται σε ιδιαίτερα ελκυστική τιμή, 30.026 €, για το SKODA ENYAQ iV 50, με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Ετοιμοπαράδοτα είναι και περιορισμένα αυτοκίνητα από το ιδιαίτερα εξοπλισμένο και σε προνομιακή τιμολόγηση ENYAQ iV 60 Launch Edition, με την προτεινόμενη λιανική τιμή να διαμορφώνεται στα 44.756 €, κατόπιν επιδότησης.