H Stellantis ανακοινώνει τα νέα Fiat Professional Scudo και Fiat Ulysse
- Ένα νέο ελαφρύ επαγγελματικό όχημα της Fiat Professional και ένα νέο πολυμορφικό μοντέλο της Fiat θα μπουν σε παραγωγή στο εργοστάσιο Hordain της Stellantis.
- Και τα δύο μοντέλα θα είναι διαθέσιμα τόσο με κινητήρες εσωτερικής καύσης, όσο και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις (EV).
- Το νέο επαγγελματικό μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος (Van, Combi και Cab) και θα ενισχύσει περαιτέρω την ήδη ηγετική θέση που κατέχει η Fiat Professional στην κατηγορία των LCV.
- Διαθέσιμο σε 6θεσιες και 9θεσιες εκδόσεις, το νέο πολυμορφικό μοντέλο της Fiat θα είναι ιδανικό για οικογένειες, αλλά και επαγγελματικές χρήσεις, όπως είναι η μεταφορά προσωπικού.
- Τα δύο νέα μοντέλα θα σηματοδοτήσουν την επιστροφή των Fiat και Fiat Professional στο ιστορικό εργοστάσιο του Hordain, όπου από το 1994 έως και το 2016 κατασκευάζονταν διάφορα μοντέλα τους, εκ των οποίων και οι πρόγονοι των νέων Scudo και Ulysse.
- Έως το 2030, τα οχήματα χαμηλών ρύπων της Stellantis αναμένεται να αποτελούν το 70% των πωλήσεων του Ομίλου στην Ευρώπη και το 40% στις Η.Π.Α. Μέχρι το 2025 ο Όμιλος θα επενδύσει περισσότερα από 30 δισεκατομμύρια ευρώ στον τομέα της εξηλεκτρισμένης κίνησης.
Η Stellantis ανακοινώνει την παρουσίαση δύο νέων μοντέλων, ενός πολυμορφικόυ minivan της Fiat και ενός μικρομεσαίου ελαφρού επαγγελματικού οχήματος της Fiat Professional, τα οποία θα παράγονται στο ιστορικό εργοστάσιο Hordain της Stellantis.
Τα δύο νέα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα, τόσο σε εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης (ICE), όσο και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις (EV). Ειδικότερα για τις πρώτες θα εφοδιάζονται με κινητήρες diesel που θα συνδυάζονται με μηχανικά και αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.
Όσον αφορά στο ελαφρύ επαγγελματικό μοντέλο (LCV), διαθέσιμα θα είναι τρία αμαξώματα (Van, Combi και Cab) με στόχο την προσφορά ενός μεγάλου αριθμού επιλογών που θα καλύπτουν όλες τις ανάγκες των επαγγελματικών, στοιχείο που χαρακτηρίζει διαχρονικά την Fiat Professional.
Και τα δύο μοντέλα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα στην οποία βασίζονται και άλλα μοντέλα του Ομίλου Stellantis, ενώ η έναρξη της παραγωγής τους θα σηματοδοτήσει την επιστροφή των Fiat και Fiat Professional στη μονάδα παραγωγής του Hordain, στην οποία μεταξύ του 1994 και 2016 κατασκευάστηκαν μοντέλα τους, όπως οι πρόγονοι των νέων Fiat Ulysse (1994-2002) και Fiat Professional Scudo (1996-2016). Η λειτουργία του Ηordain ξεκίνησε το 1992, ως αποτέλεσμα μιας κοινοπραξίας των Ομίλων Fiat και PSA από το 1978, και σήμερα θα αποτελέσει το χώρο όπου θα παραχθούν δύο μοντέλα, τα οποία θα συμβάλλουν στου φιλόδοξους στόχους της Stellantis για μια πιο φιλική προς το περιβάλλον αυτοκίνηση.
Με έμπνευση από την επιτυχημένη πορεία των προκατόχων τους, τα δύο μοντέλα ονομάστηκαν Fiat Ulysse και Fiat Professional Scudo και εκτός των άλλων θα συμβάλλουν στην ανάπτυξη επιλογών ηλεκτροκίνησης για μεγάλες οικογένειες, υπηρεσίες μεταφοράς προσωπικού, VIP υπηρεσίες και διάφορα άλλα επαγγέλματα. Με την ολοένα και μεγαλύτερη χρήση επαγγελματικών οχημάτων στα αστικά κέντρα –λόγω και την ανάπτυξης των ηλεκτρονικών πωλήσεων- οχήματα όπως το αμιγώς ηλεκτρικό Fiat Professional Scudo, θα συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών ρύπων στις πόλεις. Αντίστοιχα το επιβατικό Fiat Ulysse, χάρη στο προηγμένο σύστημα ηλεκτροκίνησης, θα προσφέρει μια «πράσινη» εναλλακτική για τις μετακινήσεις.
Το εμπορικό λανσάρισμα των Fiat Ulysse και Fiat Professional Scudo, θα ξεκινήσεις στις αρχές του 2022.
Η Stellantis ήδη κατέχει ηγετική θέση στην κατηγορία των επαγγελματικών οχημάτων και στοχεύει να καταστεί παγκόσμιος ηγέτης των ηλεκτρικών LCV. Στόχος του Ομίλου είναι να εφοδιάσει τα μοντέλα των μαρκών του με προηγμένες τεχνολογίες σε προσιτό κόστος. Μέσα στα επόμενα τρία χρόνια, όλα τα επαγγελματικά οχήματα της Stellantis -σε παγκόσμιο επίπεδο- θα είναι διαθέσιμα και σε εξηλεκτρισμένες εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένων οχημάτων van με ενεργειακές κυψέλες με καύσιμο υδρογόνο.
Έως το 2030, τα οχήματα χαμηλών ρύπων της Stellantis αναμένεται να αποτελούν το 70% των συνολικών πωλήσεων του Ομίλου στην Ευρώπη και το 40% στις Η.Π.Α. Ο Όμιλος ήδη προχωρά σε επενδύσεις ύψους τουλάχιστον 30 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2025 για την ανάπτυξη λύσεων εξηλεκτρισμού και λογισμικού.