Alfa Romeo Giulia Sprint 2.0TB 200PS AT8: Πανέμορφη και πανίσχυρη!
Οδηγική απόλαυση και στιλ. Δύο έννοιες που κυριαρχούν απόλυτα στην Alfa Romeo Giulia. Βασισμένη στην πρωτοποριακή πλατφόρμα “Giorgio” και με μια σειρά καινοτόμων συστημάτων προηγμένης τεχνολογίας, η Giulia, επανάφερε στο προσκήνιο με εμφατικό τρόπο τα sport sedan.
Ο εντυπωσιακός σχεδιασμός συνδυάστηκε με την απόλυτη οδηγική αίσθηση, αναβιώνοντας μια παραδοσιακή, αλλά πάντα επίκαιρη συνταγή της Alfa Romeo. Με τη νέα γκάμα εκδόσεων, η Alfa Romeo Giulia προσφέρει μια ευρεία σειρά επιλογών, με διαφορετικά στοιχεία εξοπλισμού και διαφορετικά επίπεδα απόδοσης, αλλά κοινό παρονομαστή την απόλυτη προσήλωση στις απαιτήσεις του πραγματικού οδηγού. Στην έκδοση Sprint της δοκιμής (τιμή 45.500 ευρώ), μάγεψε τα βλέμματα των περαστικών και συγκλόνισε τον οδηγό! Σαν έτοιμος από καιρό να τιθασεύει ένα sport sedan αυτοκίνητο με δύναμη που φαίνεται! Μα πόσο υπέροχη είναι αυτή η Ιταλίδα!
Τι ξεχώρισα; Την άφθονη ροπή που αποδίδεται από πολύ χαμηλά παρέχοντας άμεσο τράβηγμα, ενώ από εκεί και πάνω συνεχίζει να παρέχει τη δύναμή του χωρίς κομπιάσματα. Μαζί και με την άψογη λειτουργία του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου που αλλάζει τις σχέσεις άψογα και γρήγορα, η Giulia των 200 ίππων κινείται πιο γρήγορα από ό,τι περιμένεις, και αναρωτιέσαι εάν τελικά κάπου κρυμμένα βρίσκονται περισσότερα άλογα. Και παράλληλα παραδίδει μαθήματα οδικής συμπεριφοράς λόγω του άψογου στησίματός της 50:50 κατανομής βάρους και του εξαιρετικά άκαμπτου πλαισίου.
Αφιερωμένη στον πραγματικό οδηγό
Η Alfa Romeo Giulia δεν κάνει κανένα συμβιβασμό στην οδηγική απόλαυση. Κάθε στοιχείο της σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει τη μέγιστη απόδοση, αλλά και ικανοποίηση σε όσους αγαπούν την οδήγηση. Σταθερότητα, δύναμη, άμεση απόκριση και γραμμικότητα στις εντολές είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν κάθε sport sedan και η Giulia τα ανεβάζει όλα σε ένα νέο επίπεδο. Ανεξάρτητα από την έκδοση που θα επιλέξεις, τα βασικά μηχανικά μέρη, όπως για παράδειγμα ο άξονας μετάδοσης από ανθρακονήματα, η ανάρτηση Alfa LINKTM, το πρωτοποριακό σύστημα πέδησης IBS (brake-by-wire) και το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων βρίσκονται στο βασικό εξοπλισμό κάθε Giulia. Και με όλα τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης του D.N.A. που μεταφράζονται σε Dynamic, Natural και Advanced Efficiency. Οι σχέσεις διαδέχονται η μία την άλλη σε χρόνο dt, χωρίς να γίνονται αισθητές από οδηγό και επιβάτες. Υπάρχει και η δυνατότητα χειροκίνητης αλλαγής μέσω του επιλογέα, κατεβάζεις σπρώχνοντας εμπρός και ανεβάζεις τραβώντας πίσω, αλλά και φυσικά μέσω των τεράστιων μεταλλικών paddles που είναι σταθερά τοποθετημένα στη κολώνα του τιμονιού.
Ακόμα και το νέο σύστημα πολυμέσων με την οθόνη αφής των 8,8 ιντσών που προσφέρει εκτός των άλλων και πληροφορίες για την απόδοση του αυτοκινήτου σε πραγματικό χρόνο βρίσκεται στο βασικό εξοπλισμό, έτσι ώστε ο οδηγός να έχει ανά πάσα στιγμή στη διάθεση του πληροφορίες, όπως η πίεση και η θερμοκρασία του λιπαντικού του κινητήρα, αλλά και η πίεση του Turbo. Με λίγα λόγια όσο αναζητά ένας πραγματικός λάτρης της οδήγησης.
Δύναμη και τεχνολογία που συναρπάζουν σε κάθε έκδοση
Η αστραπιαία αντίδραση στις εντολές του οδηγού και τα κορυφαία επίπεδα πρόσφυσης και ασφάλειας που προσφέρει η Giulia επιτρέπουν την εφαρμογή κινητήρων απόδοσης έως και 510 ίππους στο ίδιο ακριβώς πλαίσιο. Ήδη από τη βάση της γκάμας, η Giulia εφοδιάζεται με ένα από τα πλέον σύγχρονα και αποδοτικά σύνολα στην κατηγορία. Ο κινητήρας 2.0Τ με απόδοση 200 ίππους και 330Nm ροπής -που είναι διαθέσιμα μόλις από τις 1.750σ.α.λ.- είναι τοποθετημένος στο διαμήκη άξονα –όπως αρμόζει σε ένα καθαρόαιμο sport sedan- και μεταφέρει τη δύναμη αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Οι επιδόσεις μιλούν από μόνες τους για τις δυνατότητες του κινητηρίου συνόλου. Για την επιτάχυνση από στάση στα 100χλμ./ώρα απαιτούνται μόλις 6,6δλ., ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 230χλμ./ώρα, επιδόσεις που βρίσκονται στην κορυφή της κατηγορίας και οφείλονται, στην απόδοση του κινητήρα, στην εξαιρετική αεροδυναμική και βέβαια στα υπόλοιπα προηγμένα μηχανικά μέρη που εξασφαλίζουν κορυφαία πρόσφυση και χαμηλό βάρος. Σε ένα αυτοκίνητο που όταν ανεβεί στη ζυγαριά δείχνει 1.429 κιλά (με μήκος 4,64 μέτρα, μεταξόνιο στα 2,82 μέτρα και έναν μεγάλο χώρο αποσκευών στα 480 λίτρα).
Οδηγική απόλαυση χωρίς «ενοχές»
Το ξεχωριστό στιλ, οι κορυφαίες επιδόσεις, τα προηγμένα μηχανικά μέρη και η απόλυτη οδηγική αίσθηση δεν σημαίνουν απαραίτητα απαγορευτικό κόστος. Παρά το κορυφαίο τεχνολογικό υπόβαθρο, με το οποίο εφοδιάζονται ανεξαιρέτως όλες οι εκδόσεις της, η Giulia αποδεικνύει ότι κανείς μπορεί να απολαύσει κορυφαία οδηγική απόλαυση χωρίς «ενοχές».
Παράλληλα, η ποιότητα κατασκευής είναι εξαιρετική, με άφθονο μαλακό πλαστικό να ντύνει το ταμπλό, ενώ οι αλουμινένιες επενδύσεις της έκδοσης αναβαθμίζουν τη γενικότερη απτή ποιότητα της καμπίνας. Εξαιρετική για μια ακόμη φορά είναι και η χαμηλή θέση οδήγησης.
Η νέα Giulia προδιαγραφών Euro 6D-Final, εφοδιασμένη με τον κινητήρα 2.0Τ των 200 ίππων, το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων, τον άξονα μετάδοσης από ανθρακονήματα και όλα τα υπόλοιπα προηγμένα μηχανικά και ηλεκτρονικά μέρη του μοντέλου, είναι διαθέσιμη με 43.500 ευρώ και 4ετη εργοστασιακή εγγύηση 160.00χλμ. Το εξαιρετικά ενδιαφέρον σύνολο για κάθε οδηγό που αγαπά την οδήγηση, ολοκληρώνουν οι χαμηλές εκπομπές ρύπων που εξασφαλίζουν και την καταβολή χαμηλών τελών κυκλοφορίας (112 ευρώ/έτος).
Ανάμεσα στα επιπλέον στοιχεία εξοπλισμού που συνοδεύουν την έκδοση Giulia Sprint, υπάρχουν ειδικής σχεδίασης ζάντες 18 ιντσών, μαύρες δαγκάνες των φρένων, σκούρες απολήξεις της εξάτμισης, καθίσματα με ύφασμα-δέρμα στο εσωτερικό, αλουμινένια σπορ πεντάλ και αλουμινένια ένθετα, καθώς και σπορ σε σχεδίαση δερμάτινο τιμόνι. Έτσι προκύπτει η επιβάρυνση των 2.000 ευρώ. Γενικότερα το πακέτο εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας είναι πλήρες, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων διζωνικό κλιματισμό, cruise control με speed limiter, σύστημα ψυχαγωγίας Alfa Connect, κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς bi-xenon με αισθητήρες φώτων, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες και πολλά άλλα.