H νέα Porsche 911 Sport Classic: back to the future
Η νέα 911 Sport Classic , είναι το δεύτερο από τέσσερα συλλεκτικά αυτοκίνητα που έχει παρουσιάσει η Porsche στα πλαίσια του Heritage Design Strategy. Συνολικά, θα κατασκευαστούν 1.250 αυτοκίνητα και μόνο, με την επιμέλεια του Porsche Exclusive Manufactur, αναβιώνοντας το στυλ των δεκαετιών του 60 και 70.
Όπως και το προηγούμενο μοντέλο, -που βασίζοταν στην γενιά 997 όπως παρουσιάστηκε το 2009- η νέα έκδοση εμπνέεται από την αυθεντική 911 (1964-1973) καθώς και από την 911 Carrera RS 2.7 του 1972.
Η 911 Sport Classic, είναι διαθέσιμη για άμεσες παραγγελίες με την τιμή αγοράς να ξεκινά (στη Γερμανία) από τα 272.714 €. Οι παραδόσεις των αυτοκινήτων θα ξεκινήσουν στα ευρωπαϊκά Porsche Centres από τον Ιούλιο του 2022 και στην συνέχεια τα αυτοκίνητα θα αρχίσουν να διατίθενται και σε άλλες αγορές.
«Οι εκδόσεις Heritage Design ξαναφέρνουν στο προσκήνιο τα πλέον εμφαντικά μοντέλα της Porsche» τονίζει ο Alexander Fabig Vice President του τμήματος Individualization και Classic. «Με μια μοναδική, αυθεντική προσέγγιση το Style Porsche Design συνεργάστηκε με το Porsche Exclusive Manufactur ώστε να αποδώσουν με σύγχρονο τρόπο τα ξεχωριστά μοντέλα της 911, τις λεπτομέρειες και τον εξοπλισμό τους από τις δεκαετίες του ´50 έως του ´80». Η Porsche, παρουσιάζει τέσσερις περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις με την πρώτη να λανσάρεται το 2020: Ήταν η 911 Targa 4S Heritage Design Edition με χαρακτηριστικά στοιχεία design από τις δεκαετίες του ´50 και του ´60.
Το τμήμα Porsche Design, δημιούργησε επίσης ειδικά για τους αγοραστές αυτού του συλλεκτικού αυτοκινήτου, ένα υψηλής πιστότητας χρονογράφο. Αυτό το ρολόι ενσωματώνει αρκετές λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν και την νέα 911 Sport Classic. Ως τμήματα δε του πακέτου Heritage Design Classic, κάποια επιλεγμένα στοιχεία από το εσωτερικό της νέας 911 Sport Classic θα είναι επίσης διαθέσιμα και για τα περισσότερα μοντέλα της 911.
Ερμηνεύοντας εκ νέου κάποια ψήγματα ιστορίας
Το φαρδύτερο αμάξωμα -όπως αυτό των εκδόσεων 911 Turbo- η χαρακτηριστική και ιστορική σταθερή αεροτομή ducktail των Carrera RS 2.7 και η γνώριμη double-bubble οροφή υπογραμμίζουν την ιδιαιτερότητα της νέας 911 Sport Classic.
Όπως δε έγινε και με την πρώτη γενιά (997) της 911 Sport Classic που παρουσιάστηκε το 2009, οι σχεδιαστές εμπνεύστηκαν χρωματικά από την ιδιαίτερη γκρι απόχρωση των πρώτων 356 όταν επέλεξαν ένα μοναδικό χρωματικά φινίρισμα για την νέα, σύγχρονη και περιορισμένης παραγωγής έκδοση.
«Η νέα 911 Sport Classic είναι η πρώτη Porsche βαμμένη σε Sport Grey Metallic» λέει ο Michael Mauer, Vice President του τμήματος Style Porsche. «Το γκρι δεν γίνεται ποτέ βαρετό, συχνά υποδηλώνει άποψη και είναι πάντοτε μια cool επιλογή».
Εναλλακτικά αυτού του exclusive Sport Grey Metallic, η νέα 911 Sport Classic, είναι διαθέσιμη σε solid Black, Agate Grey Metallic, Gentian Blue Metallic ή σε απόχρωση του Sample.3. Επιπλέον, δυο βαμμένες λωρίδες σε ανοιχτόχρωμο Sports Grey, διατρέχουν το καπό, την οροφή και την πίσω αεροτομή, τονίζοντας ακόμη περισσότερο το sporty design.
Στο εσωτερικό, το πολύ γνωστό και μοναδικό μοτίβο Pepita καλύπτει τις επενδύσεις των θυρών και το κεντρικό τμήμα των semi-aniline-δερμάτινων καθισμάτων σε Black/Classic Cognac αποχρώσεις, δημιουργώντας μια διακριτική, υψηλής αισθητικής αντίθεση με το χρώμα του αμαξώματος.
Απόδοση 550 ίππων για την πιο δυνατή χειροκίνητη 911
Η κινητήρια μονάδα, είναι αυτοδίκαια μοναδική επίσης. Ο με δύο turbo flat-six κινητήρας των 3,7 λίτρων μεταφέρει δύναμη 550 ίππων (405 kW) μόνο στους πίσω τροχούς και σε συνδυασμό με το 7άρι χειροκίνητο κιβώτιο αυτή η απόδοση σημαίνει ότι η νέα 911 Sport Classic, είναι η πιο δυνατή 911 με χειροκίνητο κιβώτιο.
Το κιβώτιο δε, διαθέτει auto-blip, ανεβάζει δηλαδή στιγμιαία τις στροφές του κινητήρα σε κάθε κατέβασμα ταχύτητας. Η standard sport εξάτμιση, ειδικά φτιαγμένη για το αυτοκίνητο παράγει έναν μοναδικό ήχο.
Τέλος, η ανάρτηση, προέρχεται από τις 911 Turbo και 911 GTS και είναι υψηλών προδιαγραφών: Χάρις στο standard Porsche Active Suspension Management (PASM) ανταποκρίνεται ακαριαία σε κάθε διόρθωση ή αλλαγή πορείας, ενώ το PASM σε συνδυασμό με τη sport γεωμετρία της ανάρτησης, κρατά το αμάξωμα χαμηλωμένο κατά 10 χλστ.