Volkswagen Group: Αύξηση κατά 65% των παραδόσεων αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
- Παρά το ζήτημα στον εφοδιασμό ημιαγωγών και καλωδίων, 99.100 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEV) παραδόθηκαν μέχρι τα τέλη Μαρτίου (1ο τρίμηνο 2021: 60.000)
- Ισχυρή ζήτηση: οι παραγγελίες BEV αυξάνονται σε περίπου 300.000 οχήματα μόνο στη Δυτική Ευρώπη
- Οι παραδόσεις BEV στην Κίνα υπερτετραπλασιάζονται σε 28.800 μονάδες (1ο τρίμηνο 2021: 6.200)
- Hildegard Wortmann, Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Ομίλου για τις Πωλήσεις: “Η ζήτηση για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μας είναι πολύ υψηλή παγκοσμίως και συνεπώς τα βιβλία των παραγγελιών μας είναι γεμάτα. Η αύξηση των παραδόσεων BEV θα ήταν σημαντικά υψηλότερη εάν δεν υπήρχε το τρέχων θέμα με τον εφοδιασμό ημιαγωγών και καλωδίων. Βασιζόμαστε σε πρόσθετα εξαιρετικά ελκυστικά μοντέλα και σε μια διαδοχική βελτίωση της κατάστασης που αφορά στους ημιαγωγούς ώστε να δώσουμε μεγαλύτερη ώθηση καθώς προχωρά η χρονιά. Συνεχίζουμε να στοχεύουμε σταθερά σε ένα μερίδιο BEV από 7 έως 8% για όλο το έτος”.
Ο Όμιλος Volkswagen συνέχισε με επιτυχία την παγκόσμια ηλεκτρική του επίθεση το 1ο τρίμηνο, αυξάνοντας τις παραδόσεις αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων κατά 65% σε ετήσια βάση. Παρά το ζήτημα στον εφοδιασμό ημιαγωγών και καλωδίων, 99.100 BEV έχουν παραδοθεί στους πελάτες έως τα τέλη Μαρτίου, ενώ το αντίστοιχο 1ο τρίμηνο του προηγούμενου έτους ήταν 60.000 μονάδες. Η μεγαλύτερη αύξηση σημειώθηκε στην Κίνα, όπου 28.800 πελάτες παρέλαβαν ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα που κατασκευάστηκε από κάποια μάρκα του Ομίλου – τετραπλάσια αύξηση σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους.
Όσον αφορά τις παραδόσεις BEV ανά περιοχή, η Ευρώπη εξακολουθούσε να έχει σαφώς το προβάδισμα με 58.400 οχήματα (μερίδιο αγοράς 59%) τους πρώτους τρεις μήνες. Στις ΗΠΑ, ο Όμιλος παρέδωσε 7.900 BEV σε πελάτες τα οποία αντιστοιχούσαν στο 8% των παγκόσμιων παραδόσεων. Στην Κίνα, μέχρι το τέλος Μαρτίου, παραδόθηκαν 28.800 μονάδες, τέσσερις φορές περισσότερα από ότι το 1ο τρίμηνο του 2021. Αυτό αντιπροσωπεύει το 29% των παγκόσμιων παραδόσεων BEV του Ομίλου.
Μέχρι το τέλος Μαρτίου, η μάρκα Volkswagen παρέδωσε 53.400 BEVστους πελάτες (μερίδιο 54%), ενώ ακολούθησαν η Audi με 24.200 οχήματα (μερίδιο 24%), η Porsche με 9.500 (μερίδιο 10%), η Skoda με 8.800 (μερίδιο 9%) και η Seat/Cupra με 2.200 (μερίδιο 2%).
Τα καλύτερα 5 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε πωλήσεις το 1ο τρίμηνο του 2022 είναι τα εξής:
– Volkswagen ID.4 30.300 μονάδες
– Volkswagen ID.3 13.000 μονάδες
– Audi Q4 e-tron (συμπ. Sportback) 10.700 μονάδες
– Audi e-tron (συμπ.. Sportback) 10.300 μονάδες
– Porsche Taycan (συμπ. Cross Turismo) 9.500 μονάδες
Volkswagen Group – Πίνακας παραδόσεων ηλεκτρικών μοντέλων στους πελάτες
Παραδόσεις σε πελάτες ανά αγορά | Ιαν. – Μαρ. 2022 | Ιαν. – Μαρ. 2021 | Διαφορά (%) |
Ευρώπη | 58,400 | 43,800 | +33.5 |
ΗΠΑ | 7,900 | 6,800 | +16.2 |
Κίνα | 28,800 | 6,200 | +360.5 |
Υπόλοιπες χώρες | 4,000 | 3,100 | +26.9 |
Παγκοσμίως | 99,100 | 60,000 | +65.2 |
Παραδόσεις σε πελάτες ανά μάρκα | Ιαν. – Μαρ. 2022 | Ιαν. – Μαρ. 2021 | Διαφορά (%) |
Όγκος Brand Ομίλου | 65,100 | 36,100 | +80.5 |
Volkswagen Passenger Cars | 53,400 | 30,700 | +73.7 |
ŠKODA | 8,800 | 2,500 | +259.7 |
SEAT/CUPRA | 2,200 | 2,200 | -1.4 |
Volkswagen Commercial Vehicles | 700 | 700 | +7.3 |
Brand Group Premium | 24,200 | 14,600 | +66.2 |
Audi | 24,200 | 14,600 | +66.2 |
Lamborghini/Bentley | – | – | – |
Brand Group Sport | 9,500 | 9,100 | +4.4 |
Porsche | 9,500 | 9,100 | +4.4 |
TRATON | 200 | 200 | +7.0 |
MAN | 200 | 200 | +7.0 |
Scania | – | – | – |
Navistar | – | – | – |
Όμιλος Volkswagen (σύνολο) | 99,100 | 60,000 | +65.2 |