Η Αναγέννηση της Lancia
- Το δεκαετές στρατηγικό πλάνο της Lancia περιλαμβάνει την παρουσίαση τριών νέων μοντέλων -ένα κάθε δύο χρόνια- με στόχο την κάλυψη του 50% της αγοράς. Το πρώτο νέο μοντέλο θα παρουσιαστεί το 2024.
- Μέχρι το 2028 οι πωλήσεις της Lancia θα αποτελούνται αποκλειστικά από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
- Η μάρκα θα διαμορφώσει ένα καινοτόμο πλάνο διανομής, όπου το 50% των πωλήσεων της θα πραγματοποιούνται διαδικτυακά.
- Εκτός Ιταλίας θα υπάρχουν 100 νέοι διανομείς σε 60 Ευρωπαϊκές πόλεις.
- Η είσοδος της Lancia στην Ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει από τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, το Βέλγιο και την Ολλανδία.
«Σήμερα είναι μια πολύ σημαντική ημέρα» δήλωσε ο Luca Napolitano, CEO της Lancia. «Η Lancia κάνει την είσοδο της στην Ευρώπη και παράλληλα το πρώτο της βήμα ώστε να είναι μια αξιόπιστη και αξιοσέβαστη premium μάρκα. Το δεκαετές μας πλάνο, το οποίο εγκρίθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο, τώρα παίρνει μορφή. Είμαστε μια κομψή Ιταλική μάρκα και αυτή είναι η Αναγέννηση μας. Η καινοτομία και η διαχρονική σχεδίαση αποτελούσαν πάντα βασικές μας αξίες και σε αυτές θέλουμε να προσθέσουμε και τη βιωσιμότητα, την πελατοκεντρική προσέγγιση και την υπευθυνότητα, γιατί κοιτάζουμε το μέλλον με μεγάλη φιλοδοξία.»
Το δεκαετές πλάνο της Lancia θα ξεκινήσει το 2024 με το νέο Lancia Ypsilon, το οποίο με μήκος περίπου 4 μέτρα θα ανήκει στο B segment (supermini) και θα λανσαριστεί και με αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Το 2026 θα παρουσιαστεί η νέα «ναυαρχίδα» της μάρκας, η οποία με μήκος 4,6μ. θα ανταγωνιστεί στη δημοφιλέστερη κατηγορία της Ευρώπης. To 2028 θα είναι η χρονιά όπου θα παρουσιαστεί η “Delta”, ένα μυώδες αυτοκίνητο με γεωμετρικές γραμμές που θα έχει μήκος 4,4μ.
Αυτά τα τρία νέα μοντέλα θα καλύπτουν το 50% της Ευρωπαϊκής αγοράς και θα έχουν σαν στόχο να συμβάλουν στη βελτίωση της θέσης της Stellantis στις premium και luxury κατηγορίες, σύμφωνα και με τις ανακοινώσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του στρατηγικού πλάνου της Stellantis, “Dare Forward 2030”.
Το δεκαετές πλάνο της Lancia έχει μια ξεκάθαρη στρατηγική εξηλεκτρισμού. Από το 2026 η μάρκα θα παρουσιάζει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ από το 2028 όλες οι πωλήσεις της θα αποτελούνται από 100% ηλεκτρικά οχήματα. Εστίαση στον εξηλεκτρισμό, αλλά και όχι μόνο. Η ευρεία χρήση καινοτόμων υλικών θα καταστήσει τη Lancia ως τη μάρκα με το μεγαλύτερο ποσοστό αξιοποίησης ανακυκλωμένων υλικών στον όμιλο Stellantis, με το 50% τον επιφανειών με τις οποίες έρχονται σε επαφή ο οδηγός και οι επιβάτες να είναι κατασκευασμένες από οικολογικά υλικά, συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός καλύτερο κόσμου για τις μελλοντικές γενιές.
Το εσωτερικό των νέων μοντέλων της Lancia θα καλωσορίζει τον οδηγό και τους επιβάτες με τη χαρακτηριστική Ιταλική κομψότητα. Εμπνευσμένα από θρυλικά μοντέλα, όπως οι Gamma, Thema και Flavia, οι νέα γενιά των Lancia θα προσφέρουν ένα άνετο περιβάλλον με εύκολη στη χρήση τεχνολογία αιχμής, όπως ορίζει και το DNA της μάρκας. Το σύστημα S.A.L.A., Sound Air Light Augmented (η λέξη “sala” στα Ιταλικά σημαίνει, «σαλόνι»), θα είναι ένα μινιμαλιστικό σύνολο όπου οι χρήστες θα ελέγχουν όλες τις λειτουργίες, από το ηχοσύστημα και το φωτισμό μέχρι τον κλιματισμό μέσω μόλις ενός χειριστηρίου.
Από σήμερα, το στρατηγικό πλάνο της Lancia παίρνει μορφή και ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της μάρκα. Η Lancia ξεκινά το άνοιγμα της στην Ευρώπη με την τοποθέτηση πέντε Brand Manager στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα:
- Η κ. Paola Pichierri στη Γαλλία
- Ο κ. Niccolò Biagioli στη Γερμανία
- Ο κ. Francesco Colonnese στην Ισπανία
- Ο κ. Patrice Duclos στο Βέλγιο και το Λουξεμβούργο
- Ο κ. Patrick Zegwaard στην Ολλανδία
Στην Ιταλία τον αντίστοιχο ρόλο θα εξακολουθήσει να έχει ο κ. Raffaele Russo, ενώ η κ. Roberta Zerbi θα είναι η Επικεφαλής της Lancia για τη Διευρυμένη Ευρώπη.
Το ξεκίνημα της νέας πορείας της Lancia από αυτές τις αγορές αποφασίστηκε και λόγω της ανάπτυξης που έχουν οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου, με την Ολλανδία και τη Γερμανία να οδηγούν αυτή τη νέα εποχή στην αγορά του αυτοκινήτου. Οι πέντε χώρες αντιπροσωπεύουν το πρώτο βήμα, με το στόχο της μάρκας να είναι να έχει παρουσία σε 60 Ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις μέσω ενός δικτύου 100 διανομέων και το 50% των πωλήσεων της να γίνονται μέσω διαδικτύου.